Totta kai Paulalle on jossain olemassa rakas ystävä, joka toivon mukaan osuu kohdalle jonain sopivana hetkenä. Paula on niin ihana ja hyvä laulaja. Itse tykkään eniten "Tummat silmät, ruskea tukka......". Tuntui kuin Paula olisi laulanut sen minulle!
Hyvä Paula!
Ihanalle Paulalle on jossain rakas ystävä
6
218
Vastaukset
- virka auki
Siitä vaan Paulalle palvelijaksi ja ystäväksi; mitä nyt miehellä olis virkaa? Sellasta miestä hän haluaa ja hakee, joka laittaa ruokaa ja siivoaa ja muutenkin palvelee. Laita hakemus = kirje niin ehkä tärppää:)
- näinpä juuri
että "piika" sille miehen olla pitää, eihän se varmaan itse edes osaa laittaa ruokaa..eikä kyllä todellakaan vois vähempää kiinnostaa löytääkö koskaan ketään, jopa sillä noita ukkoja on ollutkin laidasta laitaan eli ukkomiehistä vapaisiin......
- jjjeajea
tietenkin on olemassa rakas sielunkumppani ja elämäntoveri paulalle(kin) joka saa onnelliseksi :) toivottavasti löytää sellaisen sopivassa saumassa eikä tarvi viettää loppuelämää yksikseen ellei niin halua. kaikkea hyvää, toivotaan :)
- marjukka35
Olen täysin varma minäkin että Paulalle on olemassa ihana sielunkumppani.
Eikä tarvitse olla piika. Tosi monien kodissa käy siivoojat mut yleensä siitä ei kerrota kun köyhät ajattelee just tolla tavalla! Ihan älytöntä että sitä mitä ei oo itsellä ei sais olla muillakaan.
Naista kuuluu hemmotella, ettäs miehet tiiäätte ;) - ......
Voice of Finlandia katsellessa tuli täysin selväksi että Paula pitää mustista miehistä ja Ike olisi ollut hänelle todennäköisesti se oikea.
Näinhän se tosin näyttää menevän suomalaisilla naisilla muutenkin että ei kyllä paljoa kiinnosta hemmotella tuollaisia naisia. Oksettavaa. - jokunen111
Mitä välillä sillä taidat olla vaan kateellinen? voisi sanoa rasistiksi tollasen törkeen kommentin perusteella sinua. Kyllä Paula myös vaaleista pitää. Hyvä olisi jos ihana Paula jonkun vielä rinnalleen löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818