Vaatimuksena paikalle olisi että sen tulisi hyväksyä SEPA-tilisiirrot S-pankista (minimaalisin palvelumaksuin tietty) tai skrill.com:n siirrot.
Eli kertokaas mitä kautta itse ostelette ja myytte. Mikä käyttämässänne palvelussa on hyvää.
Mulla on tämmöiset sälät alla:
Kone Windows Vista Firefox
MultiBit -lompakko
Verkkopankkisopimus S-pankin kanssa
Skrill -tili
Miten kannattaisi toimi että saisin minimoiduksi treidauksen palvelumaksut ym. lisäkulut? Liikkeellä olen lähinnä harrastus/sijoitusmielellä tutustumassa bitcoinien ihmeisiin.
Mikä paras BITCOIN trading portaali?
4
695
Vastaukset
- jotain apua
MTGOX ja Bitstamp
MTGOX vaatii tarkemmat dokumentit varmennukseen ja niillä on siihen pitkä jono.
Bitstamp, sepa siirrot toimivat ja treidaus palkkiot ylimmillään 0.5%
Bittiraha, ainoa huono puoli on siirtojen viive, koska tekevät kaupat vain kaksi kertaa
päivässä joten oston ja myynnin välisenä aikana kurssi voi heilahdella paljon.
mutta erittäin luotettava ja suomalainen - BTCexpert
https://localbitcoins.com/?ch=8v8 Tuolta kannattanee aloittaa bitcoinien käyttö. Suomalainen, hyvä ja voit vaihtaa helposti suomalaisten kanssa. Käykää kaikki tsekkaamassa!!
- jussinasi
Jos haluat rahasi Bitstampista HETI, ota yhteyttä. Joku ei saa varmistus e-mailia tai sitten tunnistus on hankalaa tai ei onnistu/halua tunnistautua. Lähetä sähköpostia ja osoite johon haluat rahat (BTC-osoite, tms) [email protected]
- CK69
Olisi helvetin kiva kun ei tulisi postia joka päivä.
Bitcoin trader👿
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255