Ruutu.fi täyttä paskaa

11211

En tiiä mihin pitäs avautua, mutta kun kerrankin aattelin kokeilla tätäki palvelua, niin ei vittu. Ei anna mainostenesto-ohjelmaa ees käyttää. On meinaa vituttavaa, kun Ikean mainos rullaa tossa ohjelman päällä.

Ottakaa mallia MTV3:sta...

35

1578

Vastaukset

• Joo mutta kun ei, MTV3:n systeemi on toteutettu Silverlightilla joka rajaa pois monia käyttäjiä, edes kaikki Windows-käyttäjät ei halua sitä Silverlightia käyttää! Puhumattakaan Mac tai linux-käyttäjistä jotka ei edes voi käyttää sitä.

Yle Areena on toteutettu onneksi niin että sitä pystyy käyttämään alustasta riippumatta ja koska se on verovaroin kustannettu niin ei ole haittana mainoksia.

Olen sinänsä kyllä samaa mieltä tuosta että on typerää ettei mainosestoa voi Ruutu.fissä käyttää.

• jakyllä.
      en katso mtv3 microsoft/idioottiyritys silverlightin takia

• Ruutu.fi = huono koodi .

ruutu.fi imee koska kuva pysähtyy koko ajan vaikka ääni tulee

• Eikö ruutu.fi ole maksullinen tai ainakin tulossa ?

• Onhan se juu ihan paska ja sitten sieltä ei löydy edes mitään hyviä sarjoja, ja kuva jökii aika pahasti. Saa nähdä miten sykyllä saavat jääkiekon näkymään netin kautta suorana...

• Olisin katsonut Kalpa-Tappara ottelun, vaan ei ollut tarjolla kertakatselua. Tarjottiin viikkoa ilmaiseksi, mutta kun luin (onneksi) sopparin, kerrottiin sen jatkuvan ilman peruutusoikeutta kauden loppuun. HÄRSKIÄ KUSETUSTA!

• Kiva kun mainostavat sm-liigaa 19,90/kk. Tosiasiassa maksat vuoden tilauksen kerralla jos pelejä tuohon hintaan aiot nähdä siis 239,40 kertamaksu...mukava hinta vaikket tiedä mitä saat(tökkiikö lähetys,ei toimi ollenkaan,näet jostain pelistä toisen erän) Olisin itse kyllä ollut valmis maksamaan tuon parikymppiä kuussa, kokeilu luontoisesti mutta melkein 250 jostain mistä ei ole takuita niin nou tank juu...harmillisesti soneran valokuitu tulee naapuri taloon mut ei vielä meille.

• Sama homma olin jo tilaamassa ruutu smliigaa kk ajaksi ja huomasin onneksi että sivulla lukee pienellä präntillä että koko summa veloitetaan kerralla. Eipä taida kovinkaan moni olla valmis ottamaan riskiä ja maksaa koko vuoden puskurointia ja kuvan pätkimistä kerrallaan.

• En päässyt näkemään perjantain 13.09.2013 pelejä ollenkaan.
    Kuvaruudussa pyörii vain tuo pallo ja lukee "Lataa..."
    Kertokaa mistä tämä johtuu?
    Testisivulla kaikki osiot näytti vihreää ja nopeus on 20 Mb.
    Kun yrittää soittaa asiakaspalveluun sanotaan "meille on nyt tullun tavanomaista enemmän puheluita ja ........"
    Kaiken ajan mitä roikut puhelimessa maksat kallista puhelumaksua.
    Minulla kävi niin että 15 min odotin ja kun ei kukaan vastannut laitoin luurin kiinni.
    Eli sen lisäksi että olen maksanut kk-maksun 29,50 maksoin myös aikas monta euroa heille asiakaspuhelinpalveluun jonottamisesta.
    Onko Ruutu.fi velvollinen korvaamaan asiakkailleen sen että joku ottelupäivä menee fiaskoksi?
    Pitääkö heidän korvata myös katteettomat asiakaspalvelupuhelimen kustannukset.

• Elkää hyvät ihmiset ihmeessä maksako ruutu.fi mitään. Itse menin tekemään sen virheen ja olen kyllä TODELLA PETTYNYT !

• Juuri noin. täyttä paskoo

• Ruutu on jo tilaus vaiheessa täysin perseestä. Ja toimii päin helvettiä muutenkin. Ipadilla tuskaa katsoa.

• Uusittu Ruutu ei toimi oikein Android tabletilla. Kuva katkeaa,sameutuu,pirstaloituu ja mainostauon jälkeen palaa aina alkuun ei siihen kohtaan mihin jäi ennen mainosta. Mainostulvan takia yhtä tuskaa oli yrittää katsoa tunnin sarjaa. Joku viikko sitten ongelmia ei ollut. Nyt on. Enkä tykkää ruutu palvelun tyrkyttämistä. Jopa Mtv3 Katsomoa pystyn nykyisin Android tabletilla katsomaan. Pöytäkoneelle ja kannettavaan en ole asentanut Silverlightia,turhana.

• Pahintahan tässä on se, että tuo Ruutu ei edes poista niitä mainoksia. Ainut etu on, että voi katsoa plussasisältöä, JOS ne nyt sattuu vahingossa toimimaan ilman tuntemattomia virheitä tai kuvan pysähtelemistä. Ei hyvä tämä.

• Ruutu sovellus on hirveintä paskaa ikinä miks eivät voi vittu tehä kunnon saatanan sovellusta. Jumalauta koitat kattoa ohjelmaa nii mainoksia puoli tuntia ja ku ohjelma pitäs alkaa näkymään ni johan tulee saatana tunnistamaton virhe joka ainoa kerta ei jumavitunlauta.

• Joo. Aivan täyttä skeidaa....eikö tähän pitäisi puuttua jo joku virallinenkin taho. Mulle ilmoitettiin asiakaspalvelusta että heillä on ongelmia jos on android 4.2.2 mikä mullakin sattuu tässä mediapadissä olemaan ja kuulema on työn alla...hyvittivät oikein kolme päivää ku sanoin että mulla on liigan kausikortti ostettu ja uuden sovelluksen tultua en ole vittu yhtään peliä pystynyt katsomaan...ww.ruutu.finkin kautta ku yrittää ni ilmoittaa vaan että ei ole vielä olemassa videota jota selaimesi tukee...ei jumalauta...mulla on tässä kyllä uusimmat selaimet mitä play kaupasta löytyy...on mozillaa ja chromee mutta eipä auta sekään. Hermot alkaa kyllä tosiaan menemään. Pyysin että ilmoittaisivat edes jossain yleisillä sivuilla siis nelosen sivuilla että kaikilla.androideilla ei heidän uusi hieno sovellus pelaakkaan....vanha sovellus toimi ihan hyvin....oikein vituttaa kun menin sen päivittämään tähän uuteen paskaan. Vanha sovellus takaisin play kauppaan ja uuden voi ladata ne jolla se toimii.

• Kahtokaavittutelevisiotaeikämitäänvitunnäyttöä.

• Ja eihän se toimi vieläkään kunnolla. Asiakkaat ovat valjastettu maksamaan siitä että ilmoittavat kaikenlaisista vioista mitä vastaan tulee. Oma keissi keslen, mt jos pahoittelua kummempaa ei tule niin sanon sopimuksen irti. Ja suosittelen muitakin miettimään kannattaako moinen ottaa.

• Minä taas ihmettelen sitä, että miksi ruutu.fi on tullut maksulliseksi niidenkin ohjelmien osalta, jotka esitetään normaalisti tv:ssä. On todella inhottavaa, jos joku jakso jää välistä, en voi sitä enää katsoa aiempaan tapaan netin kautta. Eri asia on, jos esittävät netissä sarjoja, leffoja tms., joita ei muuten tv:ssä kanavalla esitetä. Eikö näiden nettistriimien tarkoitus alun perin juuri ollut, että ihmiset voivat omien aikataulujensa puitteissa katsella ohjelmia netistä!? No ei sitten, en rupea ainakaan maksamaan palvelusta.

• Paskin palvelu ikinä koskaan missään. Ääni kyllä kuuluu, mutta koko ohjelman aikana video päivittyy jonkun kolme kertaa, eli sama kun katsoisi jotain v**un diaesitystä. Muutenkin on niin loputtoman raskas, että kone melkeen kaatuu kun menee sivulle. VMP!

• No ei se oo maikkarillakaan hääviä. Vittu jotaki saatanan SNL paskaa työntävät, totaalisen perseestä koko helvetin ohjelma. Ei vakuuttanut eka jakso, eikä tartte kattoo kyllä toistakaan.

• Ala-arvoinen palveluntarjoaja (Sanoma Media; RuutuPlus -paketti): jatkoin loppunutta määräaikaistilausta lätkän playoffien & euro futiksen takian heinäkuulle 2016 eli 4kk'la (erikoistarjous 15€/kk ja min 4kk määräaika)- 60€ lasku tuli heti ja sen jopa maksoin. Kun menin katsomaan Oma Sanoman -kotisivulta vanhoja ja viimeisintä tilausta- vanhat RuutuPlus paketit näkyivät siististi yhteenvedossa- juuri maksamani paketin kohdalla tyhjää... Eli rahat meni, tuotetta ei tullut. Asiakaspalvelun sai kiinni arki iltapäivällä 20min odottamisen jälkeen (josta tietty veloitetaan 8snt/min) ja siellä kerrottiin, että " Ruutu ei edes lähetä euro futista, ainoastaan veikkauksliigaa". Pienen taivuttelun jälkeen sain asiakaspalvelijan tarkistamaan sen kollegaltaan - lopputulema: "pitäisihän siellä ne europelitkin näkyä"......totesi kaveri. Asiakaspalvelussa ei myöskään ollut "asiantuntijaa" paikalla, eikä kyseinen asiakaspalvelija itse osannut sanoa miksei ohjelmat näy, vaikka maksu siitä näkyi. Myöskään reklamaatioihin ei tule vastauksia. Melkein missä muussa tahansa liiketoiminnassa maksava asiakas on about kuningas- ei Sanoma Median maailmassa. Ei ole ihme, että yritys joutuu etsimään säästöjä yt'eiden ulkopuolelta (mm asiakaspalvelu, tuki jne). Itse tulen lopettamaan Sanoma Median (RuutuPlus) pakettien hankkimisen, kun tämä paketti loppuu. Toisaalta sillähän ei ole väliä, koska tuote ei muutenkaan toimi. Kiitos ja näkemiin Sanoma Media

• TARVII VISSIIN LÄTEE KÄYMÄÄN PÄÄKALLOPAIKALLA OIKEIN PERSOONAKOHTAISESTI ETTÄ TÄHÄN PERKELEEN RUUTUUN TULEE JOKU JÄRKI. EIKÖ NE OSAA PALKATA PÄTEVIÄ OHJELMISTON KEHITTÄJIÄ? RAHALLE VASTINETTA PRRRRRRKLE.

• Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä.

Siis mitä vittua tämäkin nyt on? Ennen näkyi liigan koosteet ja jo lähetettyjen sarjojen vanhat jaksot, no eipä vittu näy enää.

• Katsokaa pelit ilmaiseksi livestreaminä

• Silverlight vaan MTV:llä toimii ja kuva on hyvä..
    Sääli kun YLE ja Nelonen tota tajuu

• Ruutu aivan paska. Aina vahingossa painaa jostai aikajanastaki ku koittaa painaa playtä

• totta

• no siis ihan perseestä koko ruutu. plussalla jotain kiinnostavaa ehkä mutta muuten ei ja sekään vähä mitä on ei toimi..vain elämää 2017, esim..

• Ruutu+ ilmaiskokeilu , puolituntia riitti. EI MAINOKSIA lukee hienosti etusivulla. Yritä katsoa NBA matsia niin herjaa mainoksenesto ohjelmasta ja kun sallit mainokset joita ei pitäis olla niin 3 ensimmäistä minuuttia matsin alussa on jokin v..un Liiga mainos. Puhelin sovellus ei salli "kelausta" . On suoria matseja sekä tallenteita. Joo, tallenteita kokonaista 2 matsia. Onneksi sentään irtisanominen oli tehty helpoksi.

• Ruutu on paska. Täyspaska.

• Niin ihmiset jotka katsotte ilmaiseksi tuota ruutu palvelua ja varokaa että voi käydä että tulee sähköpostiin ilman kun itse olisi tilannut ruutu + palvelua ja sit veloitetaan tililtäsi se 9,95€ ja sit kun ottaa yhteyttä en ole tilannut mitään ruutu+ palvelua ja tuli viestiä että olet tilannut ruutu+ ja sit vaikka ei ole painanut mitään tilaus nappia edes. ja itse soitin asiakaspalveluun sekä laitoin sähköpostia eikä voineet heidän virhettä korvata ja palauttaa rahoja. niin syyttivät vaan minua että sä olet painanut tilaus nappia vaikka en niin ole tehnyt. ja tiedän missä sieltä tilataan se ruutu+ palvelu. sekä oli kuluttajaneuvontaa yhteydessä ja ei hekään voineet viedä asiaa eteenpäin ja sanoivat myös että olen painanut ja tilannut sen palvelun vaikka en ole. ihme toimintaa ruutu palvelulta. varokaa ihmiset. sekä kun se tilaus loppuu poistan tilini ruutu palvelusta ja en mitään sanoma media palveluita käydä tai tilaa mitään sanoma madialta lehtiä edes.

• Ei Ruutu ihan täyttä paskaa ole , se on välillä ihan totaali kuraakin. Ilmeisesti kuitenkin jotkin maksavat ja nauttivat ko. palvelusta.

• Kiertäkää kaukaa nämä palvelut.

• Käräjäoikeuteen koko Ruutu.fi ja paljastetaan totuus tuosta paskapalvelusta,ei siinä selitykset eikä hyvittely-yritykset auta yhtään mitään kun löysät on jo housussa.Paljastuvat todella nolosti pöksyt kintuissa ja joutuvat myöntämään ne tuossa esiin tulleet ongelmat sekä härskin kusetuksen.Ennen pitkään se taatusti paljastuu ja tulee ilmi,kyllä näin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    43
    1175
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    611
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    30
    476