Mulla kauhea putki päällä OLLUT ja kasvot pöhöttyneet. Lähteekö tämä pois vielä?? Eli jos katkasee kaikki nämä, idioottimaiset jutut, saako kasvot vielä semmoisiksi mitä ne oli? (muutama kk sitten)
Kasvojen palautuminen?
2
373
Vastaukset
- tsemppiä123
saa. jo kuukaudessa voi saada takaisin normaaleiksi. vie aikaa ja pitää olla kärsivällinen, mutta vaivan arvoista. tsemppiä!
- eerika_4
sama homma itellä, oon miettinyt että palautuuko kasvot. ne näyttää jotenkin tosi turvonneilta välillä... välillä mietin että huomaako ihmiset musta ulospäin että mulla on bulimia. no jos tätä jatkan niin varmaan huomaa. yks koulukaveri jota en ees tunne kovin hyvin niin sano että näytän sairaalta yks päivä et oonko kipee kun oon niin kalpee.. no en oo sen kummemmin kipee muutaku ruokatavoiltani yms...
kunpa osaisin vaan elää terveesti enkä hölmöillä vaan kokoajan tan ruoan ja elämän kans... no toivo elää. tahon parantua!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.60805- 37779
- 33769