Hei!
Tekeekö kukaan keppareita? Haluaisin uuden kepparin, niin olisiko mahdollista, että joku voisi tehdä minulle sellaisen? Hinta saisi olla korkeintaa 20 €. Jos osaat tehdä niitä, niin voitko laittaa sähkärisi ja kertoa millaisi kepruja teet, niin voisin tilata sellaisen sinulta. :)
Tekeekö joku keppareita?
2
177
Vastaukset
Hei! Kerro vähän millaisen kepparin haluaisit niin katsotaan siltä pohjalta mitä voin tehdä. Sähköposti on [email protected]
- Myytävä nä >:)
HALOOOO KATSEET TÄÄNNNEEEE!!!!!!!!!!!!! (:
Elisiis mul on myynnissä 11 kepparia. Hyvälaatusia ja vaivalla tehtyjä ja myyn parhaanikin pois!! Joten pistä s- postia osoitteeseen:
[email protected]
Tarjoilkaa kepruist. Voin pistää kuvat s- postiin. KAIKKI hyväkuntoisia ja jne! Lupaan että kaikki on ok ja ulkonäkökin hyvä. Olen harrastanut keprui 4 vuotta ja tehnyt koko ajan niitä joten kyllä taitoakin on kehittynyt ja olen nyt 13 vuotta.
Jos haluatte nähdä vidin ( kuvista) Niin etsikää youtubesta kanava
heppahopero24
ja sieltä toisiksi uusin vidi ^^ KIITOS ETUKÄTEEN LUKIJOILLE JA TARJOAJILLE JOTKA TARJOAVAT!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651