pillun tuoksu

jussipussi

Onko muita joilla on on ongelma hielle haiseva tyttö ystävän tussu....se haisee niin kuvottavalle että yhdyntä on niin ja näin puhumatta suu seksistä...tuoksu ei ole silli tai muu kala vaan väkevä hiki...ja tytöistäni niitä on ainakin kolmella, mutta muutamalla. Sitä ongelmaa ei ole vaan tussu on hajuton ja mauton eli aivan mahtava....mitä näille hikihaisuille olisi tehtävissä, koska itse eivät sitä huomaa ja itse en kehtaa sanoa...kyseessä ei ole huono hygienia, mutta Joku on pielessä??? Olisiko näillä joku tauti?? Antakaa hyvät ihmiset kommentteja

12

3699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLETKO TOLLO

      immeiset vain ovat erilaisia toiset vain hikoavat herkemmin ja toisilla haisee voimakkaamalle.Sitten on näitä jotka haistavat itikankin pierun ja hien.

      • Anonyymi

        Olen ihmetellyt samaa, kun pilluni tuoksuu läkerolille, vaikka syön aina sisua.

        Tätä on jatkunut jo kuukausia.


    • sama vaiva ollu

      Ilmeisesti hiivatulehdus. Hiivatulehduksen voi saada vaikka antibiootti lääkityksen jälkeen. Eli jos on ollut sairas (vaikkapa angiina) ja saanut siihen lääkekuurin, niin lääkityksen seurauksena onkin saattanut saada hiivatulehduksen! Tai jos neito pesee alapäätään tavallisella saippualla; sen seurauksena saattaa saada hiivatulehduksen! Ja kyllä haisee hielle - jolloin ehkä pesee vielä ahkerammin!

    • vanha sperma

      Yhdynnän jälkeen jää spermaa emättimeen jota tursuaa monta päivää, se haisee aivan kuvottavalle

    • Meillä aina

      vaihdetaan koneseen uudet rasvat joka toinen päivä.

    • opfdoofdp

      Hiivatulehdus ei kyllä aiheuta hajua. Emätintulehdus aiheuttaa, mutta silloin haju on juuri kalamainen, ei hiki. Ja oletkos ap. varma ettei oma värkkisi haise? Jos tytöt eivät huomaa omaa hajuaan, niin huomaatko sinä omasi?

    • ja itse en

      Palstan otsikko on ”asennot” joten sulla on ilmeisesti asennot pielessä.

    • Suihku/järvi auttaa

      Suihkuun tai kylpyammeeseen vain peuhaamaan ja hajut eivät haittaa, kuivuuksista puhumattakaan. Järvi tms. toimii myös!

    • hyihelvetti

      Ei olisi sellaista ongelmaa jos olisivat muslimeja, olen kokenut samaa harrastaessani seksiä tavallisen suomalais naisen kanssa monta kertaa.Haisee niin kuvottavalle ja ongelma ON epähygenia. Nyt olen naimisissa muslimilais naisen kanssa eikä mitään sellaista ongelmaa koska hän pesee aina alapäätänsä vedella vessan käynnin jälkeen kuten muutkin muslimi naiset tekevät.

    • deerty

      ihmeyttää kun näitä lukee, että eikö ihmiset oikeesti käy pesulla ja/tai vaihda päivittäin pikkuhousuja, tai ylipäätään haista omaa hajuaan? itse pesen alapääni, vähintään kerran päivässä, joskus useamminkin, jos on tarpeen. Siis omaan nenäänkin saattaa tuoksahtaa epämiellyttävälle, jolloin on kyllä aiheellista pesasta ja vaihtaa puhtaat pöksyt.
      ennen menkkoja usein tuoksahtaa pahalle ja valkovuotokin on paksumpaa. en ainakaan itse ilkiä uudelleen laittaa semmosia pikkareita jalkaan, jos suinkin on mahdollista vaihtaa puhtaat. ah mitkä aromit semmosesta syntyykään.

      kuitenkin me käydään pissalla monta kertaa ja kun on kokemusta pissalta tuoksahtavaan ja maistuvaan kikkeliin, niin itse en halua että mies joutuu koskemaan tai maistamaan omaa pissanhajuista pimpsaani..
      Bakteerivaginoosi, hiivatulehdus, se jokin tietty (yksilöllinen) kuukautiskierron vaihe, ruokavalio.. muutama asia mikä vaikuttaa hajuun.
      joskus se hyvien bakteerien tasapaino muuttuu muutenkin, mutta niillä alapesuilla sekin useimmiten hoituu itsellään.. vaginoosiin on olemassa lääke, ja kyllä muutenkin vois lääkärillä/gynellä käydä jos paha haju kestää pitkään. mies voi tästä kohteliaasti mainita jos nainen ei kerta itse älyä. ne pesut ennen seksin harrastamista vois ottaa ihan tavaksi, molempien kohdalla. kyllä miehenkin vehje käryää joskus päivän päätteeksi tai jos ei seksivarvien välissä/jälkeen ole pessyt...

    • Talikulli

      pese pilisi ennekun ryhdyt arvostelemaan ketään.

    • ominasuustuoksu on kiihottava mut paskanen kuvottava pesköön sit suuhun voiko enää kiihottavampaa tuoksua olla kuin kiimasennaisen vi......u

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe