Voisiko joku rukoilla mun puolesta

kuitti minä oon

Että (jak)saisin siivottua kämppäni.

Ei minulla muuta tällä kertaa, kiitos.

29

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuutti.

Sulje tietsikka, ota imuri esille, järjestele tavarat paikoilleen jos on sotkua, imuroi, ota vettä ämpäriin ja moppaa lattia, pyyhi pölyt, järjestele vielä jos kaikki eivät ole kohdillaan.
      Hae ulkoa muutama koivun oksa maljakkoon.
      Keitä kahvit.
      Kiittele Herraa armosta ja rakkaudesta.

• Väsyrätti

Ehei, ei noin montaa asiaa väsy ihminen jaksa tehdä. Pyyhi nyt vaikka se pöytä ja ole erittäin tyytyväinen itseesi, että jaksoit sen tehdä. Huomenna ehkä sitten taas jotain, pikkuisen, ei liikaa, siitä väsymys vain kasvaa.

• kuitti minä oon
        Väsyrätti kirjoitti:

Ehei, ei noin montaa asiaa väsy ihminen jaksa tehdä. Pyyhi nyt vaikka se pöytä ja ole erittäin tyytyväinen itseesi, että jaksoit sen tehdä. Huomenna ehkä sitten taas jotain, pikkuisen, ei liikaa, siitä väsymys vain kasvaa.

Pyysin siis rukousjelppiä teiltä, en neuvoja saatikka käskyjä.

• Mitä mieltä oot

Mä ehdotan, että rukoillaan sen asian tähden, joka kuluttaa sun voimat, ettet jaksa. Oisko sun mielestä ok rukoilla sitä?

• kuitti mä oon

No joo.

• asiastakyse

Oletko murehduttanut Jumalan tai tehnyt jotain syntiä.

• laiskis myös

Asiastakyse ei osaa muuta kuin syyllistää. Henkilö ei jaksa siivota.

• kuitti mä oon
        laiskis myös kirjoitti:

Asiastakyse ei osaa muuta kuin syyllistää. Henkilö ei jaksa siivota.

Juuri niin.

• poikkimikäpoikki

Rukoilin puolestasi, myös omastani. En millään jaksaisi elää, edes siivota.

• kuitti minä oon

Siivotaanko yhdessä?

• kuitti minä oon

Ja kiitos kun rukoilit, mä vuorostani muistan sua.

• poikkimikäpoikki
        kuitti minä oon kirjoitti:

Siivotaanko yhdessä?

Siivotaan yhdessä. Ihan itku tuli. Jeeus on hyvä. Alan imuroida.

• poikkimikäpoikki

Ja kiitos kun rukoilit, mä vuorostani muistan sua.

Kiitos sinulle sinun rukoustuestasi. Tämä on vertaistukea jos mikä.

Olet ♥ ihana ♥

Siunausta

• Oppia pitää
        poikkimikäpoikki kirjoitti:

Siivotaan yhdessä. Ihan itku tuli. Jeeus on hyvä. Alan imuroida.

Minä en kyllä ala siivoamaan, mutta kahvit voin käydä keittämässä. Opetan samalla miten lihaa ei pidä ruokkia. Opetan, että sitä olette mitä suullanne tunnustatte. Alkakaa nyt äkkiä tunnustamaan sitä voimaa, mikä taivaasta Jeesuksen ystäville annetaan. Tunnustakaa ja tunnustakaa, vaikka liha miten vastustaa. Murtautukaa ulos.
        No niin. Siivotkaa ja laittakaa kiitoslauluja kuulumaan ja laulakaa mukana.

• kuitti minä oon
        Oppia pitää kirjoitti:

Minä en kyllä ala siivoamaan, mutta kahvit voin käydä keittämässä. Opetan samalla miten lihaa ei pidä ruokkia. Opetan, että sitä olette mitä suullanne tunnustatte. Alkakaa nyt äkkiä tunnustamaan sitä voimaa, mikä taivaasta Jeesuksen ystäville annetaan. Tunnustakaa ja tunnustakaa, vaikka liha miten vastustaa. Murtautukaa ulos.

Onpa ihanaa. Itkettää.

• kuitti minä oon
        poikkimikäpoikki kirjoitti:

Kiitos sinulle sinun rukoustuestasi. Tämä on vertaistukea jos mikä.

Olet ♥ ihana ♥

Siunausta

Samaten olet ihana.

• kuitti minä oon

Onpa ihanaa. Itkettää.

Mua itketti siis poikkimikäpoikin itkeminen.

• Menestysteologiaako?
        Oppia pitää kirjoitti:

Vaiko jotain muuta uutta oppia?

"Tunnustakaa ja tunnustakaa.."

Et tainnut ymmärtää aloitusta?

• banaaninkuoret

Mitä jos perustettaisiin sellainen siivousrinki, että käydään porukalla siivoamassa toisillemme? Yhdessä tulee nopeammin siistiä ja samalla voi jutustella ja vaikka keittää sumpit. Vaitiolovelvollisuus tietysti täytyy jokaiselta vaatia, että ei lörpötellä sivullisille eikä kirjoitella helluntailaisuus-palstalla siitä miten kamalassa sikolätissä se naapuri elää... :)

No, ehkä tämä ei välttämättä toimi, mutta jonkun tutun kaverin kanssa näin voisi tehdäkin.

Yritän tässä itse selvitellä kamalan kaoottista kämppääni...

• kuitti minä oon

Sun idea ihan hyvä, mutta mun mielestä tässä on kysymys nyt omasta syyllisyydestä vapaaksi pääsemisestä.

• kuitti mä oon

On jotenkin sietämätöntä katsoa itseään, tuntuu kuin kaksi eri henkilöä ajattelisi ja toimisi omassa ruumiissa, toinen ajatuksissaan hyvin mielellään lähtee siivoilemaan ja toinen kuitenkin jää tähän nettiin lätiseen.

• kuitti minä oon

Minäpä kerron miten teen, törmäsin tuolla toisaalla hyvään biisiin, laitan tämän soittoluetteloon soimaan, ja siivoan tämän soidessa vaikka huomenna päiväsaikaan, siis aloitan siivoamisen, heh, poikkimikäpoikki-nikki sai minut tekemään päätöksen siivota, heh, siis yhdessä.

www.youtube.com/watch?v=wMeaeVp9zNY

• banaaninkuoret

Minäpä kerron miten teen, törmäsin tuolla toisaalla hyvään biisiin, laitan tämän soittoluetteloon soimaan, ja siivoan tämän soidessa vaikka huomenna päiväsaikaan, siis aloitan siivoamisen, heh, poikkimikäpoikki-nikki sai minut tekemään päätöksen siivota, heh, siis yhdessä.

www.youtube.com/watch?v=wMeaeVp9zNY

Minäkin laitan tähän linkin siitä musiikista, jota kuuntelen täällä kaaoksen keskellä:

Siivous kyllä edistyy - pikkuhiljaa....

http://www.youtube.com/watch?v=p446aRUnlfE&list=PL83185CB15AB8E036

• Kuitti minä oon

• banaanin kuoret

• kuitti minä oon
        banaanin kuoret kirjoitti:

Joo, siivotaan vaan. Kun saan jonkun nurkan siivotuksi, niin ansaitsen varmaan jotain HYVÄÄ kun käyn tänään kaupassa... :)

http://www.youtube.com/watch?v=sWrZyBsNcQY&feature=related

Taas hyvä mittailla kuinka lain alla sitä itse kukin on, eli jos et siivoa niin et saa syödäkään mitään. Saatikka juoda he he ...

• banaanin kuoret

Taas hyvä mittailla kuinka lain alla sitä itse kukin on, eli jos et siivoa niin et saa syödäkään mitään. Saatikka juoda he he ...

En tiedä, olenko lain alla, mutta eilen pidin karkkipäivän. ;) Siivottavaa jäi edelleen vaikka asiassa tapahtui pientä myönteistä muutosta. Kaaosta ei kuitenkaan saada hetkessä hallintaan...

http://www.youtube.com/watch?v=Ux-j0mHbG5g

• banaanin kuoret

Oletko saanut siivotuksi? Näillä nurkilla kävi HSY:n keräysauto ja kippasin sinne sähköromuja. Mutta nyt kämppä vasta sekaisin on kun piti myllätä laatikot ja etsiä ne romut. Voi voi sentään! Pitänee mennä hakemaan kaupasta jotakin herkkuja lohdutukseksi jos se siivousinspiraatio jostakin löytyisi...

http://www.youtube.com/watch?v=teu671QXK_g

• Hän ei halveksi heikon kärsimystä, ei lyötyä lyö. Väsyneen matkaajan Hän virvoittaa Hengellänsä, antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin. :)

Minä aloin pesemään ikkunoita ja tuntuu, että nyt riittää virtaa hoitaa kaikki ikkunat puhtosiksi ja sen päälle sitten siivouskaffeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe