Tuksun kultaiset glamour haalarit

glamhaalarit

Tässä topikissa siis keskustellaan Tuksun kultaisista glamour haalareista ja odotellaan kuvia, joissa Tuksuttimella on päällä kultaiset glamour haalarit.

Joku voisi photoshopata nämä kultaiset glamour haalarit Tuksun päälle, jotta saataisiin vähän esimakua tulevasta. Kyllä on elämä taas jännää, kun saa odotella kuvia tuksuttimesta kultaisissa haalareista.

http://www.feminelli.fi/WebRoot/Planeetta/Shops/1606/513C/8D67/56DD/5900/3F47/54EA/405C/2D2E/18172_0020_Overall_0020_der_0020_Stars.jpg

73

1912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultainen Valas

Heh, heh... :) Kyllähän noissa kelpaisi keikistellä trukkilavalla.
      Ainoa pikkuongelma on, ettei vaatemalli sovellu Tuksun vartalolle.

• Tuksu on timmi pian

Tksu kirjoitti Facebookissa 7.4.2013 aamuyöllä:

"Kultaista haalaria käytän vasta kun olen saanut sen pari vaatekokoa pois niillä tosi tehokkailla kavitaatiohoidoilla jotka aloitan Helsingin Sun Studioilla, yksikin vaatekoko alemmas niin olen tyytyväinen

Julia on niin timmi, että voi pukea minkä tahansa vartaloa nuolevan haalarin vaikka heti päälleen.

Mutta kaikki ihmiset jotka ovat luonnossa minut tavanneet, heiltä on tullut sama kommentti, että "sähän olet tosi kaunis ja pienikokoinen luonnossa" mutta kyllä mun mielestä esim. Seiskan häämatkavideoilta ja usealta muultakin videolta ihan omilla silmillään näkee, etten todellakaan ole mikään "lihava" tai "ryhävalas." Sellaisia on oikeasti paljon mm. Jenkeissä."

• 17+19
        Tuksu on timmi pian kirjoitti:

Tksu kirjoitti Facebookissa 7.4.2013 aamuyöllä:

"Kultaista haalaria käytän vasta kun olen saanut sen pari vaatekokoa pois niillä tosi tehokkailla kavitaatiohoidoilla jotka aloitan Helsingin Sun Studioilla, yksikin vaatekoko alemmas niin olen tyytyväinen

Julia on niin timmi, että voi pukea minkä tahansa vartaloa nuolevan haalarin vaikka heti päälleen.

Mutta kaikki ihmiset jotka ovat luonnossa minut tavanneet, heiltä on tullut sama kommentti, että "sähän olet tosi kaunis ja pienikokoinen luonnossa" mutta kyllä mun mielestä esim. Seiskan häämatkavideoilta ja usealta muultakin videolta ihan omilla silmillään näkee, etten todellakaan ole mikään "lihava" tai "ryhävalas." Sellaisia on oikeasti paljon mm. Jenkeissä."

Taidan haluta Tuksun näkökyvyn. Ainoa kadehtittava asia siinä naisessa. Näyttäisin varmaan aina sen jälkeen Miss Universumilta kun peiliin kattoisin.

• maltantuskinodottaa

On ne upeat....kertakaikkisen luxusglamuuriset ja ilmeisesti jo tilattu. Saattaapi olla että näistä glitterihaalareissa piilee seuraavien keikkojen menestyksen salaisuus sen verran uskomaton näky varmasti :)

• jestas taas

Voi sentäs, hankkikaa itsellenne vaikka ELÄMÄ!!!!

• Hei, näillä mennään
        jestas taas kirjoitti:

Voi sentäs, hankkikaa itsellenne vaikka ELÄMÄ!!!!

Mielummin kultaiset haalarit :)

• Perustuslakihaalarit

VHL hankkii tuollaiset kullitetut haalarit naisvangeille salakuljetusten estämiseksi. Nähdyn perusteella Huksu hyvinkin kuljettaa thaipillerit ja ainakin pienen skumppapullon lomalta palatessaan. Syksylläkö se sinne palatsilinnaan joutuu !?

• imimimimimim

Tuhnun esiintymisasuihin kuuluu aukko mahan kohdalla, joten toivottavasti tuohonkin tulee. Pääsee sitten trimmattu ja solakka vatsanseutu paremmin esiin.

• Seilori 666

Tuksu kirjoitti Facebookissa 7.4. aikaisin aamuyöllä:

"Julia meni nukkumaan, meillä näyttää olevan Juhan kanssa täysin päinvastainen pvärytmi, piristytään vasta iltaa ja yötä kohden.

Tilasin aivan IHANIA asuja Feminelli.fi nettikaupasta, Vintage tyylisiä naisellisia mekkoja minulle ja Julialle Pin-Up vartalonmyötäisen mekon, molemmat ovat Sailor henkisiä vaatteita ja tosi tyylikkäitä. Aiomme käyttää kyseisiä asuja tietty hansikkaiden kanssa myös Ruotsissa, jonne olemme menossa studioille purkittamaan uusia englanninkielisiä biisejä ruotsalaisen ammattilaulajan kanssa ja kuvaan koko matkan videolle! :) luvassa myös Spa kylpyläloma joka kuulemma tarjotaan meille!!! :)

Yhden biisin nimi tulee olemaan "I´ll be waiting" ja kaikki kertovat rakkaudesta. Sitten tilasin kultaiset haalarit meille molemmille, jotka sopivat loistavasti keikoille! :) ..."

Kuva Sailor-henkisestä asusta:

http://www.feminelli.fi/WebRoot/Planeetta/Shops/1606/4C7F/9B17/0F6D/42DA/F07C/54EA/405C/CB76/SAILOR_0020_SWEETY.jpg

• Telttakangastako vaa

Eipä sovi tuollainenkaan asu Tuksukalle...
        Jotain muuta pitäisi keksiä, mutta mitä?

• kultaporsas..

Muistatteko sitä aikaa kun pankilla oli "kultapossu kerho" miten tuli tosta asusta mieleen jos tunkero vetää sen asun päälle..

• Chanel4

heh hyvä kommentti kultaporsas :)

• Kultapossukerho 666

• Värilliset possut

• Tuhveroinen

• metallimuija

• Golden Pig

• tuxubrändäystoimisto

Tirsk, toivottavasti kyseisen putiikin omistajat löytävät tämän ketjun - turha tuksukaisten kinuta alennusta/jättää lasku maksamatta markkinointiarvoon vedoten.

Muutama tämmöinen ketju täällä on, joissa "joku" kyselee satiiniasujen ja koirankiikuttimien perään - haiskahtaa jollaksen pummi-idealta vänistä olevansa "hyvää" pr:ää

• Golden Tupsukka
    • Näillä kesään 2013!

Yhteenvetona vielä: nyt tulevat sailor- ja kultatyyliset asut!
      Johannan Facebook-kirjoitus 7.4.2013:

"Julia meni nukkumaan, meillä näyttää olevan Juhan kanssa täysin päinvastainen pvärytmi, piristytään vasta iltaa ja yötä kohden.

Tilasin aivan IHANIA asuja Feminelli.fi nettikaupasta, Vintage-tyylisiä naisellisia mekkoja minulle ja Julialle Pin-Up vartalonmyötäisen mekon, molemmat ovat Sailor henkisiä vaatteita ja tosi tyylikkäitä... (Kuva:

http://www.feminelli.fi/WebRoot/Planeetta/Shops/1606/4C7F/9B17/0F6D/42DA/F07C/54EA/405C/CB76/SAILOR_0020_SWEETY.jpg

... Aiomme käyttää kyseisiä asuja tietty hansikkaiden kanssa myös Ruotsissa, jonne olemme menossa studioille purkittamaan uusia englanninkielisiä biisejä ruotsalaisen ammattilaulajan kanssa ja kuvaan koko matkan videolle! :)

Luvassa myös Spa kylpyläloma joka kuulemma tarjotaan meille!!! :)
      Yhden biisin nimi tulee olemaan "I´ll be waiting" ja kaikki kertovat rakkaudesta. Sitten tilasin kultaiset haalarit meille molemmille, jotka sopivat loistavasti keikoille! :). (Kuva:

http://www.feminelli.fi/WebRoot/Planeetta/Shops/1606/513C/8D67/56DD/5900/3F47/54EA/405C/2D2E/18172_0020_Overall_0020_der_0020_Stars.jpg

... Seuraavat myydyt keikat ovat: 19.4 Onnela, Rauma sekä 30.4 Inkeroinen. Raumalla esiintyvät minä ja Juha, Inkeroiseen lähtee mukaan myös Julia Tukiainen. Menoa riittää! :)"

• Kult.haalarifetissi

Minulla on kultaisten haalarien suhteen fetissi.

• Keikkakalenteri

Ehkä Kultaiset haalarit näkyvät joillakin näistä keikoista:

* Pe 19.4.2013 Onnela, Rauma.

* Ti 30.4.2013 Hotelli Kantri, Inkeroinen

* Ke 8.5. 2013 Hovirinnan Rantaravintolan megabileet, Kaarina.

* La 25.5.2013 Ravintola Artti, Ilmajoki.

• Meripäivähaalarit?
        Keikkakalenteri kirjoitti:

Ehkä Kultaiset haalarit näkyvät joillakin näistä keikoista:

* Pe 19.4.2013 Onnela, Rauma.

* Ti 30.4.2013 Hotelli Kantri, Inkeroinen

* Ke 8.5. 2013 Hovirinnan Rantaravintolan megabileet, Kaarina.

* La 25.5.2013 Ravintola Artti, Ilmajoki.

Kotkan Meripäivät heinäkuussa 2013?

• Oma Haalari-yhdistys
        Kult.haalarifetissi kirjoitti:

Et ole yksin. Perustetaanko vertaistukiryhmä tai vertaisinnostusyhdistys?

• Nim. Epätietoinen
        Kult.haalarifetissi kirjoitti:

Olen tunnistanut saman taipumuksen itsessäni. Mitä nyt teen?

• Haalaristi

Kaikkien haalaristien suurin unelma saattaa olla toteutumassa ja pääsemme onanoimaan haalareihimme tulevilla keikoilla, mikäli vain Jullen facebook hörhöilyyn on uskominen. HALLELUJA!

Julia Tukiainen TÄÄ ASU ON IHAN MIELETÖN!!! HITTO VIEKÖÖN; ÖHÖM.....:DDDDD
      7. huhtikuuta kello 17:42

Julia Tukiainen jakoi henkilön Feminelli kuvan.
      6. huhtikuuta
      Tästä meille uudet esiintymisasut!!!! :)
      Overall der Stars Gold (www.feminelli.fi)
      one size
      hinta: 65,40€

• "Sitten tilasin..."

• kalsarituksu

Tuossahan on passeli ohjelmanumero Tuksun keikoille. Koreagrafiakin olis jo valmiina. Sopisi erittäin hyvin shown loppuhuipennukseksi nauhan heiluttamisen jälkeen. Nyt vaan levyttämään tuosta coveri tukholmaan, kun kalsaritkin on jo valmiiksi ostettuna!

• Tight Pants

Tarkoitat siis tätä videota, jossa Iso Lady laulaa ja esiintyy? Toden totta, tämä voisi olla Tukiais-shown avauskappale. "Koreokrafia" on tuosta helppo kopsata... ja nuo taustahahmot saadaan haalittua kasaan lähipiiristä tai Kurvin kulmilta:

http://www.youtube.com/watch?v=J1c2KzJbcGA

• Metsäneläin, siili
        Tight Pants kirjoitti:

Tarkoitat siis tätä videota, jossa Iso Lady laulaa ja esiintyy? Toden totta, tämä voisi olla Tukiais-shown avauskappale. "Koreokrafia" on tuosta helppo kopsata... ja nuo taustahahmot saadaan haalittua kasaan lähipiiristä tai Kurvin kulmilta:

http://www.youtube.com/watch?v=J1c2KzJbcGA

Nooh, tuo pääesiintyjä on aika lailla Tuksun näköinen...
        Ja eikös noita eläinpukuja ollut valmiiksi Jollaksessa, esim. pupujussia ja koppalakkiasua? Kyllä noista eväistä Dolls-show syntyy. :)

• Niin mutta kun
        Metsäneläin, siili kirjoitti:

Nooh, tuo pääesiintyjä on aika lailla Tuksun näköinen...
        Ja eikös noita eläinpukuja ollut valmiiksi Jollaksessa, esim. pupujussia ja koppalakkiasua? Kyllä noista eväistä Dolls-show syntyy. :)

Toinen vaan on niin paljon kauniimpi, hoikempi, parempi tanssimaan ja ennen kaikkea laulamaan.

(Voitte itseksenne hiljaa miettiä, kumpiko...Leslie Hall vai Tuksu...)

• body trolls

Pystyisköhän Johku vetämään noita saati muistamaan?!

• KULTARAKASTELIJA

HIH Oliskohan ise kulta-pöksy-pimu joka pyytää viestejä poistettavaksi täst ketjusta?

ällää poista, kun RAKASTETAAN sua siltikin. Mutta enemmän PÖKSYT PÄÄÄLLÄ, KULTA.

• hihiiii

Yllä oleva kuva on photoshopattu! Johanna Tukiainen on kultahaalari mitoissa. Saattepa sen nähdä seuraavalla keikalla, NÄÄDÄT!!!!! HAHHAAHAAAAA

• präts

Ja kun kangas ei enää veny -
        GOLDEN RAKS! buffet

• iphone pelittää?

Huutomerkkien määrästä voidaan päätellä eilen promillemäärän olleen melkoinen Jollashovissa. Saariselällehän piti matkata eikä juoda viinaa ja lapsille suunnattua limua.
        Varmasti, tuksuseni, haalarimitoissa olet, kun niitä kokoja taisi olla aina XXXL:ään...
        Neljän ällän yosta neljän X-ällän turhakkeeksi. Edistyksellinen elämä

• LLLL >> XLLLL
        iphone pelittää? kirjoitti:

Huutomerkkien määrästä voidaan päätellä eilen promillemäärän olleen melkoinen Jollashovissa. Saariselällehän piti matkata eikä juoda viinaa ja lapsille suunnattua limua.
        Varmasti, tuksuseni, haalarimitoissa olet, kun niitä kokoja taisi olla aina XXXL:ään...
        Neljän ällän yosta neljän X-ällän turhakkeeksi. Edistyksellinen elämä

* tirsk * :)

LLLL >> XLLLL

• Rax-Tuksu
        präts kirjoitti:

Ja kun kangas ei enää veny -
        GOLDEN RAKS! buffet

Ehkä Tuksu juurikin suosii Raxia. Nyt ovat Amerikan viikot: http://www.rax.fi/

• pallo(pusu)kala

Piikkisika

• Lähi-Näätä

Tunkki tilannut itselleen m-kokoiset haalarit ja siskolleen S-koon. Haalarit päällä keikoilla vielä ennen kesää.

• huh huh

Löytyykö jostain kuvaa Tuksusta tuollaiset haalarit päällä?

• Eipä viel´

Toistaiseksi ei. Haalarit on vastikään tilattu. Rauma 19.4. voi olla ensiesitys, todennäköisesti ei kuitenkaan.. pitää odottaa Tuksun "gravitaatiohoitojen" tuloksia..

• Rauma?

Tuksu kertoi tulevasta Rauma-lookistaan 15.4.2013 myöhään illalla:

”Olen omalla lyhyellä tukallani nyt tulevalla pe Rauman keikalla, ensi viikolla otan sitten pidennyksen tuleviin Ruotsin studiokuvauksiin!!! Ihanaa, kauniit vaatteet, hiukset yms. piristävät mua tosi paljon!”

• Pehmeät kaarteet
    • Riemuruutana

Jänskättää... Kultahaalareita odotellessa... Kevääni 2013 on suurta riemua.
      Olen niin innostunut kultaisista haallareista, että minun on vaikeaa kirjoittaa edes pienillä kirjaimilla... yksi sormistani väijyy jatkuvasti CapsLockin päällä...

• Paxukarvainen Näätä

Paksukarvainen Näätä on samoilla linjoilla... :)

• Hiillostettu Näätä

Feminelli on jo toimittanut ainakin ne Sailor-henkiset asut. Tuksu raportoi tänään 24.4. Facebookissa:

"Tänään tuli mun ja Julian uudet sexyt Pin Up vaatteet tulevia Ruotsin uusia englanninkielisiä rakkausbiisien nauhoituksia varten studioille!!!!! ♥ Kiitos http;IIwww,feminelli,fi/, sieltä löytyy myös ihania korsetteja, hansikkaita ja vaikka mitä! ;)

Olen vielä omalla lyhyellä tukallani, tää look (lyhyt tukka, silmälasit, ilman meikkiä) sopii muuten hyvin Suomeen! ;) Mutta.......sorry vaan, kohta muutan tyylini takaisin "Ruotsin miljonääriäidit" lookiin, Maria Montazagami tyyliin pitkä blondi hiustenopidennys, pinkit huulet ja niin edespäin, tykkäsitte tai ette! :) Mustaa ja valkoista väriä käytän tosiaan uudestaan kuten käytin 2-kymppisenä!"

• shgr tr

Kannattaa muutenkin seurata tuota Maria Montazagamia ja hänen touhuilujaan :)

• Riivattu Sielu

Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!1!!!

• haalaristi

" Mustaa ja valkoista väriä käytän tosiaan uudestaan kuten käytin 2-kymppisenä!"

Tuksukan kirjoituksen viimeinen lause enteilee huonoa kaikille haalarifaneille. Minusta musta ja valkoinen ei ole yhtä glamourisia värejä kuin kulta.

• Hauska juttu :)
      • Herranjestas...

Taivas varjele meitä...

• showtime Johanna

Hah kateelliset harmaat näädät! Tulette näkemään, että Johanna näyttää upealta kansainväliseltä jennifer lopez-tyyliseltä seksipommilta tässä asussa! Odottakaa vain kuvaa, niin tämäkin palsta hiljenee!!

• Junamatkalla

Tukiaiset breikkaavat... Julia (... eli Tuksu Julian tunnuksilla...) raportoi lauantaina 27.4.2013 iltapäivällä:

"Nyt jännittää, olemme Johanna Mia Mari Tukiainen kanssa Tukholmassa ja kohta otamme junan erääseen paikkaan, matka kestää tuntikausia ja meitä odottaa kuulemma ihana illallinen ja spa hoidot useaksi päiväksi! Kyseessa on uusien englanninkielisten rakkaubiisien purkittaminen studioilla tunnetun ja upean ruotsalaisen ammattilaulajan kanssa!!!!!

Han otti itse yhteytta Johannaan, mutta meilla on yhteisia ystavia, niin itseasiassa eras ruotsalainen Johannan ystava hommasi taman kontaktin! Biisit ovat niin upeita etta ihan kylmat vareet menevat selkaa pitkin!!!!!!!"

• Mykkä Todistaja

Palsta suorastaan mykistyy.

• Raporttia matkalta

Raporttia levytysmatkalta; Julia Tukiainen (... eli Tuksu...) 28.4.2013:

"TERVEISIÄ UUDEN YHTEISTYÖKUMPPANIMME LUOTA; EMMY RICH.
        Olemme 1350 neliön linnassa tällä hetkellä, upea ruotsalainen artisti on täysin ihastunut Johanna Tukiaiseen, täällä on oma SPA, sauna, 5 makuuhuonetta pylvässänkyineen, vanhemmat ovat sydämellisyyden huipentumia, ja uudet rakkausbiisimme tuovat kylmät väreet selkää pitkin, ne ovat niin koskettavia ja vaikuttavia!!!!!!

Niin että tiedoksenne nyt vaan: NYT KYSEESSÄ EI TODELLAKAAN OLLUT MIKÄÄN NÄÄTÄ HUIJAUS TAI FEIKKIKEIKKA, VAAN IHAN TÄYTTÄ TOTTA TÄMÄ ON!!! OLEMME MYÖS SAANEET KUTSUT ESIINTYÄ ULKOMAILLA JA NÄILLÄ ENGLANNINKIELISILLÄ BIISEILLÄ SHOW VASTA ALKAA JA TASOKKAASTI!!!!!!

Olemme ihan innoissaan, Johanna meinaa pyörtyä tänne!!!!!
        Kohta lähdemme studioille purkittamaan biisit kasaan! Urban antoi tämän kontaktin Johannalle, koska hän on edelleen rakastunut häneen. Mun piti käydä viime yönä vessassa, niin siihen meni puoli tuntia että edes löysin sen DDDDDD :) Kohta tulee lehdistötiedotteet koko tästä tapahtumasta, sekä Seiska Liveen Johannan omille sivuille kuvat ja uskomattomat videot!!!!!"

• Näin Lahnabileissä
        Junamatkalla kirjoitti:

Tukiaiset breikkaavat... Julia (... eli Tuksu Julian tunnuksilla...) raportoi lauantaina 27.4.2013 iltapäivällä:

"Nyt jännittää, olemme Johanna Mia Mari Tukiainen kanssa Tukholmassa ja kohta otamme junan erääseen paikkaan, matka kestää tuntikausia ja meitä odottaa kuulemma ihana illallinen ja spa hoidot useaksi päiväksi! Kyseessa on uusien englanninkielisten rakkaubiisien purkittaminen studioilla tunnetun ja upean ruotsalaisen ammattilaulajan kanssa!!!!!

Han otti itse yhteytta Johannaan, mutta meilla on yhteisia ystavia, niin itseasiassa eras ruotsalainen Johannan ystava hommasi taman kontaktin! Biisit ovat niin upeita etta ihan kylmat vareet menevat selkaa pitkin!!!!!!!"

Tukiaiset breikkasivat Lahnabileissä sen verran tehokkaasti, että jalat menivät alta.
        Kooma on kaatunut parkkipaikalla 9.5. aamuyöllä, ja häntä autetaan pystyyn kahden henkilön voimin. Tuksu istuu varmuuden vuoksi asfaltilla:

http://lasvitunpargas.files.wordpress.com/2013/05/dscn4140.jpg

• Shemalekundi

Miten liittyy kultahaalareihin?

• Sailorit...
    • haalariodotus

Tuksuuu, älä kiusoittele meitä enempää, vaan pistä ne kultahaalarit jo päälle! Pliis

• kultahaalaristi

Tuksu se vaan jatkaa paisumistaan, joten yhden vaatekoon laihduttaminen ja kultahaalarit jäävät vain haaveeksi. Harmi! :(

• JollaksenNaapuri
      • Miss Gravitaatio

Muistakaa varoa sinkoilevia paljetteja.

• Varustautuminen
        Miss Gravitaatio kirjoitti:

Muistakaa varoa sinkoilevia paljetteja.

Auts, jos keikoille yleisöksi lähtisi, pitää ottaa kaikkien muiden suojavarusteiden lisäksi suojalasit, mielellään hitsaajan kypärä päähän.

• Savolainen projekti
        Varustautuminen kirjoitti:

Auts, jos keikoille yleisöksi lähtisi, pitää ottaa kaikkien muiden suojavarusteiden lisäksi suojalasit, mielellään hitsaajan kypärä päähän.

Kavitaatiohoidot alkavat purra näkyvällä tavalla...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8943
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6810
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6570
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5491
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5083
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3551
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3385
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3142
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2942
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2926
    Aihe