Moikka!
Eli siis nyt ois tarjolla tommonen 112cm shetlanninponi 12v. nyt on siis harkinnan alla ostaisinko tuon ponin. Se on koulutettu ei ole koskaan sairastellut tai mitään, mutta saatan joskus mennä sille isoksi siten ajattelin, että voinhan sillä sitten ajaa tai jotkut pienemmät sukulaiseni voisivat mennä sillä. Ajattelin kysyä teidän mielipidettä että kannattaisko ostaa ? oon nyt 155cm pitkä ja painoo 43kg ja pituus kasvu tyrehtyy kohta. Joten kiitos todella paljon vastauksistanne jotka vastaatte !!!!
Kannattaako!?
3
92
Vastaukset
- katherine__
En ostaisi shettistä jos yhtään haluat ratsastaa.
Painoa ei ole liikaa, mutta pituutta on jo nyt turhan paljon ja tuon ikäinen kasvaa vielä helposti vähintään 5cm. Olet siis jo nyt iso ponille, vuoden kuluttua todennäköisesti jo todella iso shettisratsastajaksi.
Jos haluat ratsastaa, katso jotain isompaa ponia, vähintään joku 140cm. Siitä riittää iloa useammaksi vuodeksi.
Tietysti jos osaat jo ajaa ja olet kiinnostunut tekemään kaikkea muuta kuin ratsasamaan, voi shettis olla hyvä valinta. Mutta poni tulee pystyä liikuttamaan kunnolla. Jos et ole tottunut puuhaamaan maastakäsin tai et osaa ajaa, on ponin liikutus aika hankalaa alkuun. - minä
kyllä sä vielä sillä voit mennä, mutta sitten kun et enää voi ratsastaa niin voithan sä just esim. ajaa sillä. Isompi olisi parempi :)
Aloituksesta on jo hiukan aikaa, mutta olen silti aivan samaa mieltä Katherinen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974