Olen katsellut uudehkoa A3:sta ja mielellään pirteällä mutta vähäkulutuksisella TFSI-koneella ja automaattina, onko tuo Audin Multitronic kuinka hyvä ja kestävä automaatti, vaihtaako pehmeästi ja eleettömästi ja onko vielä taloudellinenkin?
http://www.nettiauto.com/audi/a3/5308896
Tuossa olisi 42tkm ajettu vm. 2011SB Attraction 1,2 TFSI S-tronic Start-Stop 23.900 eur, kulutus vain 5,3 litraa satasella bensiiniä ja tehoa olisi riittävästi, kiihtyvyyskin riittävä ja komean oloinen peli. Onko tekniikka "koeteltua" eli onko tuolla huolettomia kilometrejä ainakin n. 100tkm vai ei?
Mitä mieltä, 1.2 TFSI Multitronic A3
7
4105
Vastaukset
- jarppscsdsd
takuu päättynnyt, ketjut rallattaa ja s-tronic (dsg) leipoo kiinni ihan justiinsa.. laakoset yms täynnä näitä vähän ajettuja takuu ummessa olevia "hyviä" vaihdokkeja kun ensimmäistä omistajaa alkannut pelottamaan takuun umpeutumisen jälkeen odottava omasta pussista menevä kallis moottorin ja vaihteiston vaihtoremontti..
- supertronic
Otsikossa multitronic, mutta auto on kyllä S-tronic, laatikossa mokatronic ohjaus ja puuttu vain tiptronic.
- Ei ikinä.
Kestävyyden kannalta ei juuri huonompaa ostosta voi tehdä. Kyllä niitä kuitenkin joku jollain hinnalla ostaa.
- kakaton
AUDI on kakkaa!
- outoja poitsuja ovat
Sehän on vaan hyvä juttu, kun audipoitsut tykkää kakasta ja kakkareiästä.
- kiesi hortonoomi
Jos sinussa on hiemankin viherpeukalon vikaa niin osta ihmeessä! Tuo Audi on juuri sopivasti loppuunajettu onhan siinä jo 42tkm, eli moottori,vaihteisto ja ohjaus,turbo, ym. hilavitkuttimet ovat tiensä päässä. mutta mikä parasta kori on vielä hyvä ja galvaniseerattu. Hinaat auton kotiisi ja siirrät puutarhasi keskelle, otat katon irti ja konepellin auki ja kas sinulla on siinä oiva kukkalaatikko! Nyt ei muuta kuin vähän multaa ja kanankakkaa muuta ei sitten tarvitakkaan, kuten mainoksessa sanotaan. Ei vaiskaan, multaa kosla täyteen ja siihen istutat kauniita kukkia, niin onpahan sulla todella hieno ja muodokas kukkaruukku! Kukat kun vielä valkkaa korin väriin sopivaksi niin avot. Ja pääsee audikin kerrankin hyötykäyttöön!
- loppusijoittaja
Hortonoomi onkin keksinyt oivallisen loppusijoituksen 50tuhatta eli loppuunajetulle audille! voisihan sinne kylvää vaikka aikais perunaa nytkun maakin on vielä jäässä! fantastista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782