Phoenix Coyotesin pelipaita MAALIVAHDILLE

Kojootti29

Nii siis otsikossahan tota asiaa on :D
Olen 14-vuotias veskari ja Kojootti henkeen ja vereen, olisi komiaa saada reenipaidaksi Coyotesin paita. Sanokaa joku viisas ja mukava, mistä saa Coyotesin paidan, mikä menee vielä rintapanssarin päälle! NHL-Shopissa koot loppuuu XL-ään :l

2

177

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha822222

Minulta löytyis. Olen sen itse tehnyt. valkoinen paita johon olen etupuolelle piirtänyt ja värittänyt kojootin kuvan. Kuvan alle olen isolla rustannut PHOENIX COYOTES ja selkään olen kirjoittanut nimen DOAN. Hihaan olen tussilla vetäissyt Shane Doanin nimmarin. Voit sitten siellä jäällä kertoa kaikille että aito nimikirjoitus siinä seisoo ja että sain tämän paidan kaveriltani Shane Doanilta. Selässä seisoo myös isolla numero 19. Muutenkin olen paidan tusseilla hienoksi tuunannut ja se käy hyvin harkkoihin päälle. Oletko kiinnostunut?

• Coyotes97

Kojootti Henkeen ja vereen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1683
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      152
      1291
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      217
      932
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. 55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. 89
      691
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe