häntä et voi koskaan unohtaa
hän, jota et saa
8
1946
Vastaukset
- kylmäke
Nina, Susanna, Paula, Maria.. kun toivo jätti jokaisen kohdalta syystä tai toisesta, niin lamaannus iski ja sattui.
Toivottavasti ei enää tartte ikinä uudestaan kokea samaa. Vaikka jostain kumman syystä haluaisinkin.. tuska on sentään parempi kuin ettei tuntisi mitään.
Jotkut saavat koko maailman, minunlaiseni vain häivähdyksen siitä, mutta voi niitä piruparkoja jotka eivät saa koskaan mitään. - Riina
mää elän ainakin toivossa, et voin unohtaa hänet jota en saanut...
- *RakaStunut*
..enkä edes tiedä haluanko unohtaa...
hän on lähelläni nyt mutta kuinka kauan..?
milloin tulee se hetki kun hän taas kerran lähtee luotani pois..palaako hän enää koskaan?- jessica
siittä on nyt reilut kolme vuotta kun tapasin yhden erittäin ihan tyypin joka on kuin kultaa. rakastuin tähän herra x heti. seurustelimme parisen kuukautta, mutta ollaan oltu meiän eron jälkeen kyllä väleissä ja tapahtunu mm.yhdenillanjuttuja. mä en yhtään tiedä mitä se tuntee mua kohtaan,enkä uskalla kysyä.. mä en voi koskaan unohtaa tätä x..enkä haluakka, koska rakastan sitä edelleen todella paljon. se vei mun sydämen heti enstapaamisella. onko teillä mitään neuvoja?
- Salmiakki
jessica kirjoitti:
siittä on nyt reilut kolme vuotta kun tapasin yhden erittäin ihan tyypin joka on kuin kultaa. rakastuin tähän herra x heti. seurustelimme parisen kuukautta, mutta ollaan oltu meiän eron jälkeen kyllä väleissä ja tapahtunu mm.yhdenillanjuttuja. mä en yhtään tiedä mitä se tuntee mua kohtaan,enkä uskalla kysyä.. mä en voi koskaan unohtaa tätä x..enkä haluakka, koska rakastan sitä edelleen todella paljon. se vei mun sydämen heti enstapaamisella. onko teillä mitään neuvoja?
Sama juttu mulla. Kolme vuotta oon tuntenu miehen. Kokoajan ollu enemmän tai vähemmän jotain säätöä. Me vaan ei koskaan sinne seurusteluun asti olla päästy. Jokin asia aina vaan estää sen.
Enkä kyllä tiedä yhtään minkälaisia tunteita hänellä todellisuudessa on mua kohtaan.
En kyllä yhtään osaa neuvoa sua...:(
- hienoo
Ihanasti huomattu!Mistä sä keksit?
- n xx
tuo taitaa olla vanha sanonta
- toivoton tapaus
uusi, jota en koskaan saa. sitten tämä vanha ei tunnu enää miltään. TULISIPA JOSKUS JOKU JONKA SAISIN! kyllä sitten unohtuis kaikki muut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1322853SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561865Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava901820Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3011780Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1161205Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052