JOO SIIS ONKO TOTTA!"?

susi18

Moikka!

Mun kaveri sanoo et oisin liian iso 150cm suokille onks toi totta oon 155cm pitkä ja painoo 45kg et ??? :D

17

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevosu

      no et todellakaan, minäkin voisin mennä ja olen 161cm ;)

    • Voit sanoa kaverillesi, että noilla mitoilla voisit juuri ja juuri ratsastaa vielä shettikselläkin, joskin olet sellaiselle jo ylärajoilla. Normaali vahva suokki tuskin huomaa sinua selässään.

    • ei oo totta!!!

      Et ole. Itse voin mennä 151cm suokilla ja oon kans sen 161cm pitkä ja painan 39kg. Voit mennä noilla mitoilla vielä esim waleseillakin...

      • WHAT?!

        mitä kirjotitko nyt ihan oikein????? :o 161 pitkä ja painat 39 kg ??!! Onks toi totta??? Järkytys O________O


    • suokkitäti

      Ja siis itsehän olen 170cm & 85kg ja ratsastan meidän tallin 147cm ja 175cm suokeilla säännöllisesti, olet todella laiha joten suokilla pystyt todellakin menemään!

    • Nappilove

      Et oo yhtään liian iso! Oon 165 cm pitkä, ja pystyn meneen suokilla (piensuokilla) joka on 135 cm korkee, että sano kaverilles että hankkii hevotaulun ja mittanauhan, ja miettii vähän mitä sanoo ;) Mun yks tuttu on 196 cm pitkä ja pystyy meneen ihan hyvin 160 cm suokilla....

    • hepofani :DD

      Et tietenkään ole liian pitkä tai painava! Meidän suokilla ratsasti n.180cm nainen ja hevonen oli n.150 cm!!

    • Just me

      Suokki oli 153 cm, Ja ite oon 175... Ja painoa löytyy se 75, Täti oli vielä isompi, Että todellakin oot liiiiiiian iso :D

      • lällä

        Oon 170cm ja 60kg,menin n.155cm korkeella suokilla


    • Siis oikeesti

      Suomenhevosen normaali painoraja on 80-110kg riippuen hevosesta:)

    • homoja kaikki te :')

      homot hankkikaa elämä :')

    • Nappiheppa

      Et ole todellakaan liian iso! Oma suokkini on noin 147 cm korkea, ja mä olen 173 cm pitkä ja painan 40 kg, että voit ihan hyvin mennä! Älä huoli :)

    • 1ssu

      itte olen 157 cm ja ratsastanu issikoilla joten et ole.

    • 1ssu

      ja minä olen siis isompi kun sinä. ja olen ratsastanu joskus noin 130 cm korkuisella ponilla. joten
      repikääs siitä!!

    • Anonyymi

      et ole sille liian iso.kaverisi joko huijaa tai ei tiedä.
      nim. Conversana Desiree

    • Anonyymi

      älä usko. hän huijaa. tai ei tiedä. et tosiaan ole. ainakaan jos normi rakenteinen. nim. exhevostelija

    • Anonyymi

      yksi syy ratsastuksen lopettamiseen oli eettisyys. toinen kallis hinta.
      nim. exhevostelija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4932
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3033
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1627
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1441
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1213
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe