Onko jotain muuta tullut vastaan sellaisella pikku suzukilla poika keula pystyssä itse ainakin pelästyin hirveästi kun pelkäsin että hän kaatuu
Kuskilla on päällään Punamusta takki selässä lukee VALTRA
Huligaani
Tuntematon11
7
953
Vastaukset 7
- Pussinsulkija
Ei voi noilla tuntomerkeillä tunnistaa Jämijärvellä edes nuorisoksi saati pojaksi. Saattaa olla ihan kuka vaan.
- troll69
Jotkun ei vaan tunne jämppäläisiä..
- kilpee katuun!
tuntematon11 mee nyt rutiseen johki muualle !
- Kylä ralli saa luvan
Minä ainakin tekisin poliisille ilmoituksen.
- GentIeman88
KIlpee katuun vain komiaa se on :)
- Antakaa poikie mesot
Pojat on poikia, Antakaa nuorten mesota on vanhempana ainakin lapsille kerrottavaa ;)
- Mesettäjä
Ja kyllä se poika mesookin, on edes jotain kylillä puhuttavaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459