Onko jotain muuta tullut vastaan sellaisella pikku suzukilla poika keula pystyssä itse ainakin pelästyin hirveästi kun pelkäsin että hän kaatuu
Kuskilla on päällään Punamusta takki selässä lukee VALTRA
Huligaani
Tuntematon11
7
746
Vastaukset
- Pussinsulkija
Ei voi noilla tuntomerkeillä tunnistaa Jämijärvellä edes nuorisoksi saati pojaksi. Saattaa olla ihan kuka vaan.
- troll69
Jotkun ei vaan tunne jämppäläisiä..
- kilpee katuun!
tuntematon11 mee nyt rutiseen johki muualle !
- Kylä ralli saa luvan
Minä ainakin tekisin poliisille ilmoituksen.
- GentIeman88
KIlpee katuun vain komiaa se on :)
- Antakaa poikie mesot
Pojat on poikia, Antakaa nuorten mesota on vanhempana ainakin lapsille kerrottavaa ;)
- Mesettäjä
Ja kyllä se poika mesookin, on edes jotain kylillä puhuttavaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541