Onko jotain muuta tullut vastaan sellaisella pikku suzukilla poika keula pystyssä itse ainakin pelästyin hirveästi kun pelkäsin että hän kaatuu
Kuskilla on päällään Punamusta takki selässä lukee VALTRA
Huligaani
Tuntematon11
7
822
Vastaukset
- Pussinsulkija
Ei voi noilla tuntomerkeillä tunnistaa Jämijärvellä edes nuorisoksi saati pojaksi. Saattaa olla ihan kuka vaan.
- troll69
Jotkun ei vaan tunne jämppäläisiä..
- kilpee katuun!
tuntematon11 mee nyt rutiseen johki muualle !
- Kylä ralli saa luvan
Minä ainakin tekisin poliisille ilmoituksen.
- GentIeman88
KIlpee katuun vain komiaa se on :)
- Antakaa poikie mesot
Pojat on poikia, Antakaa nuorten mesota on vanhempana ainakin lapsille kerrottavaa ;)
- Mesettäjä
Ja kyllä se poika mesookin, on edes jotain kylillä puhuttavaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5211802Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san404764Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2572881Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1572705- 1171809
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo20119540 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.211951- 79899
- 82860
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv67845