Onko jotain muuta tullut vastaan sellaisella pikku suzukilla poika keula pystyssä itse ainakin pelästyin hirveästi kun pelkäsin että hän kaatuu
Kuskilla on päällään Punamusta takki selässä lukee VALTRA
Huligaani
Tuntematon11
7
879
Vastaukset
- Pussinsulkija
Ei voi noilla tuntomerkeillä tunnistaa Jämijärvellä edes nuorisoksi saati pojaksi. Saattaa olla ihan kuka vaan.
- troll69
Jotkun ei vaan tunne jämppäläisiä..
- kilpee katuun!
tuntematon11 mee nyt rutiseen johki muualle !
- Kylä ralli saa luvan
Minä ainakin tekisin poliisille ilmoituksen.
- GentIeman88
KIlpee katuun vain komiaa se on :)
- Antakaa poikie mesot
Pojat on poikia, Antakaa nuorten mesota on vanhempana ainakin lapsille kerrottavaa ;)
- Mesettäjä
Ja kyllä se poika mesookin, on edes jotain kylillä puhuttavaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak684155Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka383128- 362781
- 341978
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5041646- 631575
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451442- 411350
- 691277
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171236