Onko jotain muuta tullut vastaan sellaisella pikku suzukilla poika keula pystyssä itse ainakin pelästyin hirveästi kun pelkäsin että hän kaatuu
Kuskilla on päällään Punamusta takki selässä lukee VALTRA
Huligaani
Tuntematon11
7
663
Vastaukset
- Pussinsulkija
Ei voi noilla tuntomerkeillä tunnistaa Jämijärvellä edes nuorisoksi saati pojaksi. Saattaa olla ihan kuka vaan.
- troll69
Jotkun ei vaan tunne jämppäläisiä..
- kilpee katuun!
tuntematon11 mee nyt rutiseen johki muualle !
- Kylä ralli saa luvan
Minä ainakin tekisin poliisille ilmoituksen.
- GentIeman88
KIlpee katuun vain komiaa se on :)
- Antakaa poikie mesot
Pojat on poikia, Antakaa nuorten mesota on vanhempana ainakin lapsille kerrottavaa ;)
- Mesettäjä
Ja kyllä se poika mesookin, on edes jotain kylillä puhuttavaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364364Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 361486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2281454Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881098Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481082Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331077Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631010