Niin, millainen? Kertokaa millainen oli eka kertanne seurustelukumppaninne kanssa. Jännittikö? Sattuiko noloja tilanteita? Sähellystä?
Kuulemma eka kerta uuden kanssa jännittää aina, etenkin jos se ihminen on tärkeä.. Kertokaa siis vähän tilanteesta ja mikä siihen johti.
Itsellä semmoinen tilanne, että olen jonkun aikaa tapaillut mukavaa miestä ja eka kertamme jännittää minua, vaikka kummallakin on ainakin vähän kokemusta asiasta. Olisi kiva kuulla muitten kokemuksia :)
millainen oli eka kerta kumppaninne kanssa?
28
7970
Vastaukset
- 12+2
oman poikaystävän kanssa eka kerta oli kyllä semmoista sähellystä. Pojalla ei ollut mitä kokemusta edes aikaisemmin, hyvä että saatiin kumi laitettua oikein. Vähän ujoa se alkuksi oli, kumpikaan ei uskaltanut koskettaa vielä ihan rennosti.
Mutta selvittiin ja nyt on rentoa :) - Naisilla helpompaa
Ei siinä naaraaksi mitään. Otat mulkun sisään ja annat palaa. Miehellä voi haluttaa ja jännittää niin paljon, että ei seiso.
- muistoja vain
Se oli oikein hyvä kokemus. suunniteltiin sitä vähän aikaa ja sit oltiin mun tykönä kahdestaan. Hyväiltiin ja suudeltiin toisiimme ainakin puol tuntii ja sit mä nuolin tytön pimppii, tyttö oli ihan kiimainen ja sai orgasmin. Sit mä työnsin munani sen pimppiin ja rakasteltiin hellästi ja hitaasti. Se oli molempien eka kerta. Naitiin lusikassa ja se oli mun päällä välillä ja sit lähetyssaarnaajassa mä laukesin sen vatsalle. Tehtiin se vartin päästä uudestaan suihkussa seisaaltaan. Tytöl oli mielettömän kaunis kroppa.
- Nainen vain
Miestä jännitti niin paljon että sai jotain tunnin veivata että sai sen pystyyn ja sen kaverit viä ahdisteli puhelimella ku ois ollu kiire. Sit ku vihdoin pääsi hommiin ni se oli 2 työntöö.. Ois paljon auttanu jos oisin ottanu suihin mut mähä en siihe lähteny ekalla kerralla. No nyt ollaan oltu yhes 6v ja ei oo kertaakaa ollu niin vaikeaa sen jälkeen :)
- epäonninen panomies
Eka kertani, melkein 50 vuotta sitten oli epäonninen. Olin löytänyt erittäin mukavan ja minua 5 vuotta vanhemman neidin. Vaikka hän oli käytännössä rinnaton, hän oli hyvin haluttava aevostettavan luonteensa takia
Juhannusiltana pääsin eka kertaa naisen kanssa sänkyyn. Tietenkin käytin kortonkia mutta aktin loputtua huomasin, että rikki on, "orpokoti" oli tyhjä.
Koko viikonlopun olin kauhuissani. Maanantaina menin rakennukselle töihin ja minua selvästi vanhemmat työkaverit huomasivat ahdistukseni ja kysyivät "kävikö viikonloppuna vahinko?" Tietenkin kielsin.
Hyvin kävi, tytön kuukautiset alkoivat muutamaa päivää myöhemmin. Huonosti kävi sikäli, että kokemus haittasi omaa sukupuolielämän kasvua ainakin 10 seuraavaa vuotta. - mies täältä.
Ekalla kerralla, perusteellisen esileikin jälkeen, työnsin jäykistyneen siittimeni tyttökaverini pimppiin hitaasti perille asti. Sitten makasimme päällekkäin liikkumatta tunnin. Sen jälkeen vedin siittimeni ulos.
Tätä ennen olin jo kyllä tuottanut hänelle orgasmin sormettamalla. Näihin aikoihin hän otti myös siittimeni suuhunsa ja liikuttelin sitä niin kauan, että laukesin hänen suuhunsa.
Kaiken kaikkiaan ekat kerrat tuntuivat hyviltä ja antoivat itseluottamusta molemmille. - -------
Oli pikainen pano sohvalla ruuan jälkeen. Ei mitään intohimoa miehen puolesta. Kunhan pääsi panemaan. Naimisiin silti mentiin. Pikapanoja meidän seksi on aina ollut. Mainoskatko riittää aktiin ja ehtii vielä pestäkin ja juoda ennen kuin ohjelma jatkuu
- vastaaja2
Molemmat oltiin hetki sitten 18 täytetty ja oltiin siinä muutama viikko yhdessä oltu, vaikka olihan siinä jo jonkun aikaa jotain säätöä muutenkin ollut. Toistemme ensimmäiset olimme ja olen iloinen siitä ettei ollut mikään hetken mielijohteesta sattunut kännisekoilu, mitä surullisen usein ihmisiltä kuulee. Kiinnostusta asiaan oli kai molemmilla jo aiemminkin ollut, mutta niin jännitti täälläkin niin, että toinen osapuoli joutui jonkun aikaa siinä odottelemaan. Onnekseni olin ihanan pojan itselleni saanut, joka ei pitänyt kiirettä ja tuntui ymmärtävän. Eräänä iltana yöksi jäätyäni se sitten tapahtui. Poika oli ihana ja varmisti vielä kahteen kertaan että haluan ja sanoi vielä ettei tekisi mitään mikä mua satuttais. Mitään sähellystä ei ollut, eikä mitään huonoja muistoja jäänyt. Yhdessä olemme edelleen.
- 7+4
ihanan luontevasti meni, aika kauan oltiin jo tapailtu, reilu pari kuukautta varmaan. Ekaa kertaa vietettiin yö saman katon alla samassa sängyssä miehen luone, siitä sitten ihan luontevasti sängyllä siirryttiin suukottelusta käsipeliin ja sitten vaatteet pois jne. Oli kyllä hyvä että oltiin tapailtu noinkin kauan, paljon rennompaa kun toisen tunsi jo kohtalaisen hyvin :)
- Rakkaudestaseksiinmiehen
Nykyisen mieheni kanssa odoteltiin pitkään ennen ekaa siirtoa. Se ei ihan minulle ole tapaista aiemmissa suhteissa. Aloin olemaan kärsimätön että milloin saisin. Oma heikkouteni on seksi, meinaan että olen välii kyltymätön. Meni puoli vuotta ennen kuin ekan kerran sekstailtiin - seksipäivänä me sittwn virallisesti alettii seurustelemaan. Turvauduin sinä aikana ku vain tapaultiin, eksäänikin, jonka kans seksi ei ollu kummoista vaikka luulee itseään suureksi naistenmieheksi kaadoillaan. Vaikkemme virallisesti tuona aikana ennen seksiä seukattu, niin silti harmittaa etten odottanut tätä aikaa ns selibaatissa.
No, olin miehen päällä , silkkiyöpaitani kera. Suudeltiin. Tunsin suuren stondiksen, tällä kertaa mies ei yrittänytkään ns peittää sitä. Kävin sitten niin kuumana että laskeuduin alaspäin nuolemaan hänen vatsaansa, reisiään ja ihailemaan- ekaa kertaa näin hänen kalunsa. En malttanut kauaa, vaan piti äkkiä saada se suuhun. Hieman kiusoittelin, enkä tahtonut että mies tulisi suuhuni vaan halusin hänet sisälleni, joten jalalla käänsin hänet päälleni ja niin, miestä ei tarvinnut paljoa ohjailla ;)
Se kesä oli mukava. Ja siitä on monta vuotta jo. Ja ihaninta seksiä saan vielä 5 vuoden läheisen avoliitossammekin.
- Anonyymi
Muista hyvin sen ensimmäisen panon hääyönä, ensin en oikein tiennyt miten pitää edetä kun otin vaimoltani pöksyt pois kun en ollut aikaisemmin edes nähnyt avonaista pimppiä, mutta siitä se lähti kun vaimo koukisti jalkojaan ja pimppi tulihyvin näkyviin vähän avautuneena, varovaiseti aloin työntää penistä pimppiin joka oli ilmeisesti hyvin kostunut kun tiesi mitä on tulossa, kun alku lähti hyvin niin työnsin peniksen pohjaanasti samassa koin miten laukesin siemensyöksyyn, oli tosi ihana saada ensimmäinenketa pimppiä.
- Anonyymi
Ja sitten heräsit tekoperse kainalossas buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Hoh hoijaa. Jotkut ne vaan viitsii vanhoja kaivella. Tämäkin kahdeksan vuotias.
- Anonyymi
Yksi sana”Nolo!”
Avoliitossa ollut nainen 22v kutsuu kylään ja alkaa puhumaan heti lapsuuden kodin saunassa tapahtuneista asioista poikakaverin kanssa. Kieltäytyy seksistä koska hän ei ole ollut eikä aio olla muiden kanssa. Kysyy minulta milloin lähden kotiin, mutta lähdön hetkellä kaikki muuttuu ja menee perseelleen. Itseasiassa hän oli päättänyt jo aiemmin, että olisi halunnut heti kun tulin kylään, mutta kantti ei kestänyt!
Mutta noloa se oli! - Anonyymi
Pari tuntia ensitapaamisen jälkeen ilman kondomia ja mentiin loppuun asti.
- Anonyymi
Muistan hyvin kun sain hääyönä panna ensikerran pimppiä, asia oli minulle täysin uusi, että en oikein tiennyt miten asiassa edetä otin ensin aijemmin lahjaksi antamani ihanat pöksyt pois. Vaimo oli sängyllä jalat koukussa etenin varovaisesti jotta näin kunnolla avoimen pimpin penis oli kokoajan tanakasti valmiustilassa koska pelkän pimpin näkeminen olisi voinut aikaan saada ennenaikaisen laukeamisen , en ollut koskaan aijemmin nähnyt avointa pimppiä,, varovaiseti raotin kostuneita pimpin huulia. Sitten aloin työntää penistä pimppiin ja yllätys ja sehän meni liukkaasti työnsin kerralla pohjaan asti, vaimo voihkasi kun immenkalvo repesi auki, hänkin oli ensikertaa asialla, siinä samassa laukesin siemensyöksyyn mikä tuntui aivan taivaalliselta, se oli meidän ekakerta. Kun muistelen asiaa herkistyn aina miltä tuntui panna ensimmäistä kertaa pimppiä.
- Anonyymi
Oletat tietenkin aloittajan odotelleen kahdeksan vuotta vain lukeakseen vastauksesi.
Laupias taivas tuota tyhmyyttä! - Anonyymi
Oli tosi kiihottava kokemus kun sain panna ensikerran pimppiä, kostea pimppi oli valmis ottamaan vastaan ensimmäisen työnnön. Hetki oli herkkä ja laukesin välittömästi, muillakin on ollut samansuuntaisia kokemksia.
- Anonyymi
Pitkän seurusteluajan jälkeen sain panna nykyistä kumppaniani ensimmäisen kerran, kokemus oli tosi voimakas ja kiihottava kun työnsin jäykistyneen peniksen pimppiin, koin aika samoja tunteita kun edellinen kertoja oli kokenut, koska tämä oli minun ensimmäinen pano jota olin pitkään odotellut. Olin kyllä harrastanut pitkään masturpointia ja tiesin miltä tuntuu kun saa siemensyöksyn, mutta tämä oli uusi kokemus kun sai tupsun halkaista. Vielä vuosienkin jälkeen pimppi tuntuu hyvältä ja nautimme yhteisestä seksistä vaimokin saa joka kerta voimakkaan orgasmin.
- Anonyymi
Oon Mies 46, naimisissa 8 v, yhdessä 10 v vaimon kanssa. Ekasta kerrasta lähtien seksi ollut erikoisen hyvää vaimon kanssa, parempaa kuin muiden kanssa. Ollaan toistemme sielunkumppanit.
Aiemmin nain paljon eri naisia, mutta niistä ei irronnut mitään sen enempiä. Olin kujalla elämäni suhteen.
Vaimon kanssa on erilaista, olemme toisillemme niitä! Seksi on meille hyvin tärkeää 4-5; krt viikossa suunnilleen. Tänään naitiin 3 kertaa kun vietetään pitkää viikonloppua, lapsi hoidossa sukulaisilla.
Touhutaan seksilelujen kanssa ja naimme pitkän kaavan kautta, myös peppuun.
Tykkäämme tantraseksistä, jossa tavoitamme toisemme. Kun taas parinvaihto, ryhmäseksi jne. ei ole meidän juttu, enkä sellaista törkyelämää kaipaa. Ennen vaimoa olin kimpassa 2M 1 N, paska olo tuli ja tunsin itseni hyväksikäyttäjäksi. Tehtiin nimittäin naiselle tuhmia juttuja mm. 2 kalua pildeen ja paukutimme rajusti peppua, tuiskeessa oltiin kaikki. Mutta siitä paskasta olosta sen jälkeen tajusin, että tunteet on mun juttu, mitä elämältä kaipaan. Sen sain vaimoni kautta, kun rakastuin siihen. Tunteissa se juttu on se, että siihen tarvitaan henkistä tasoa, joten se tarjoaa enemmän. Ei ole vain pelkkää seksiä, vaan rakkautta ja henkisyyttä.
Eka kerta vaimon kanssa jännitti piristi, mutta vaimo oli rento, lämmin ja välittävä. Osasi koskettaa ja tehdä kaiken oikeen. Oma jännitys hävisi ja naimme kaksi kertaa pitkään ekan yömme aikana. Yön jälkeen tiesin heti, että tässä on se mitä olen etsinyt.
Voin vain ihailla tuota vieressäni nukkuvaa naistani. Joka toi elämääni jotain niin paljon enemmän. - Anonyymi
Oltiin tapailtu hänen kanssa muutaman kerran aikaisemmin. Oltiin jotain 25v molemmat. Tykättiin toisistamme kovin. Olin eroamassa ja muutin omaan asuntoon asumaan. Oli viikonloppu ja molemmat oli ollut bilettämässä, tai siis itse kavereiden kanssa talkoojuomia juonut. Hän tuli taksilla suoraan kotipihaani ja mentiin käytännössä heti sänkyyn. Nuolin hänen ihanaa pimpsaa ja tulin sisään paljaalla lähetyssaarnaajassa. Ai että kuin ihanalta hän tuntuukaan. Pyörähdin selälleen ja hän meni päälleni perse minuun päin. Alkoi ohjaamaan munaa suoraan perseeseen ja sai märän kuulin upotettua sinne. Katsoin kun hänen ihana peppunsa jauhoi kaluani, joka upposi pohjia myöden pepun uumeniin. Ei tarvinnut kauaa lypsää enää siinä vaiheessa, kun lastit meni sisälle. Tiesin heti, että nyt on kyseessä reipas tyttö
Ihana nainen ollut nyt melkein 20 vuotta. - Anonyymi
hyväiltiin varmaan tunti ensin, sitten nainen vatsalleen ja menin päälle, vaihdettiin välillä asentoja, ei niin hyvä kokemus kun seuraava
- Anonyymi
Olimme nykyisen vaimoni kanssa käyneet kaksilla treffeillä, ensin leffassa, sitten syömässä. Viikko ensitreffeistä minulla oli synttäribileet, joista lähdettiin porukalla keikalle. Siellä sitten kysyin, haluaako hän tulla luokseni yöksi. Vaimoni oli (ja osittain on vieläkin) melko herkkä ja herttainen luonteeltaan enkä tainnut edes miettiä seksin harrastamista, mutta siihen se lopulta meni. Olin asian suhteen aloitteellinen ja aloin riisua hänen vaatteita. Hän meni alasti peiton alle, laitoin kondomin, nousin hänen päälleen, suutelin ja työnnyin hänen sisään. Aloin liikkua hitaasti suudellen samalla. Jonkin ajan kuluttua vedin kalun pois, ohjasin häntä kyljelleen ja työnnyin sisään lusikassa takaapäin. Liikuin edestakas, pidin toisella kädellä häntä lanteista ja suutelin kaulaan. Kun huomasin olevani lähellä laukeamista, vedin kalun ulos ja kuiskasi hänen korvaan, että mene kontalleen. Asetin hänen taakseen, työnnyin sisään ja aloin liikkua rauhallisesti edestakas. En kestänyt kovin kauaa, otin häntä lanteista kiinni, nopeutin työntöjä ja laukesin. Sitten käytiin nukkumaan.
- Anonyymi
Upea, menetin heti sydämeni. Hän on nyt vaimoni ja uskomaton sängyssä.
- Anonyymi
Muistan hyvin kun ensikerran sain työntää jäykistyneen peniksen pimppiin, tunne oli suorastaan järkyttävän ihana, kun ensityönnöllä laukesin voimakkaaseen siemensyöksyyn.
- Anonyymi
Tiesin miltätuntuu kun laukee ja saa siemensyöksyn koska olin noin kolmetoistavuotiaasta harrastanut masturpointia, mutta ensi pano pimppiin oli aivan toista, kun otin babydolin pöksyt pois ja avasin pimpin huulet madollisisimman auki ja työnsin jäykistyneen peniksen pimppiin voi sitä laukeemisen tunnetta mitä sain ja pääsin kokemaan, kun siemensyöksy voimalla sykäyksittäin purkautui peniksestä nuoreen pimppiin, mutta nuori oli peniskin, voi sitä ihanaa tunnetta mitä pääsin kokemaan, kokemus oli pimpinkin eka kerta kun sitä pantiin.
- Anonyymi
Kyllähän se mulla tapahtu huomattavasti itteä vanhemman naisen kanssa,kortsu tietty piti olla ja ei siinä kauaa tarvinnu työnnellä kun tuli.
- Anonyymi
En ollut ennakkoon ajatellut miltä tuntuu panna pimppiä, voin kertoa miten ihana kokemus se oli sain tosi hyvät fiilikset, ei tarvinnut pettyä, siinä hetkessä, kun työnsin peniksen pimppiin ja laukesin ensityönnöllä, voi miten ihana oli kokea voimakas rytmikäs siemensyöksy pimppiin, olisi ihana kokea se uudestaan uudestaan, mutta ensi pano on ainut kertainen joka oli täys napakymppi.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803