Ovelat huijarit huutonetissä

ie-tunen

Huusin käyttiksen Huutonetistä sitä mainostettiin "windows 7 home
premium aito kaupasta ostettu". Mainoksen perusteella kuvittelin että se on Suomenkielinen, mutta kun paketti tuli niin siitä näki että se on ostettu Saksalaisesta nettikaupasta.
Arvasin heti että se ei ole Suomenkielinen ja yritin soittaa myyjälle, mutta se ei vastaa puhelimeen eikä s-postiin. Tekstiviestillä se neuvoi että kielen voi valita asennusvaiheessa mutta eihän siinä ollut muuta vaihtoehtoa kuin England.

Ei siis suostu perumaan kauppoja, vaikka olen uhitellut myyjää että teen asiasta rikosilmoituksen... v*ittu että ottaa päähän. Ehdin jo antaa liian hyvän palauteenkin kun luulin että käyttis on sitä mitä luvattiin:(
Olisin jo mennyt poliisille, mutta kun omalla paikkakunnalla ei ole poliisiasemaa. Mitä itse tekisitte jos joutuisitte tällaisen myyjän uhriksi?

17

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se on

      No palautteenhan voit ainakin vaihtaa negatiiviseksi.

    • 3+17

      Voit tehdä rikosilmoituksen myös netistä niin ei tarvitse sinne laitokselle mennä.

    • ie-tunen

      "Voit tehdä rikosilmoituksen myös netistä niin ei tarvitse sinne laitokselle mennä"
      Kyllä joo, mutta kun yritin täyttää sitä ilmoitusta, niin en osannut sitä täyttää... aina se antoi jotain herjaa kun yritin lähettää ja lopulta kyllästyin täyttämiseen.

    • ie-tunen

      "No palautteenhan voit ainakin vaihtaa negatiiviseksi."

      KUINKA? Minä en keksi, kuinka palautetta pääsee muuttamaan?

    • ie-tunen

      Onnistuin kovan yrittämisen jälkeen muuttaa palautetta. Kiitosta!

      • Näin se on

        Hyvä, että sait edes palautteen vaihdetuksi. On ainakin varoitukseksi muille huutajille. Toivottavasti rahallinen menetyksesi ei ollut suuri.


    • 6-14

      eki2208 oisko voinu kysyä "kysy myyjältä " kohdasta tuotteesta lisää,kun on tarkka muutenkin. Kun ostat huutokaupasta niin kysy tuotteesta ennen kuin ostat.

    • ie-tunen

      Olisi tietenkin voinut kysyä myyjältä, mutta kun tuli ajatus että toiset ehtii huutaa, eikä ollut muuta 32-bit myynnissä.

      Näin jälkikäteen ajateltuna se myyjä ei varmasti olisi vastannut kysymykseen, jos olisi kysynyt "onko suomenkielinen" :(

      Se että jos laitan nyt itse myyntiin niin en voi olla mainitsematta kielisyyttä, joten sillä on turha pyytää 80 euroa.

    • 3ihyvääPäivää

      kuka ihmeen pälli maksaa mikki sofian windaloo käyttiksestä yli 40€,sen mä niistä pyydän,ja 50€ kun annat niin asennan sen sulle ja huollan konees siinä sivussa...

      kielen voi vaihtaa asennuksen jälkeenkin,ne tekee ketkä osaa..ja jollei osaa,on google oivana apuna??

    • vaffa

      Suurin osa ei ossaa eikä voi aina olettaa että kaikki oppii. Vanhemmalle ihmiselle linuksit ja windowsit on täyttä hepreaa. Siksi meitä on varmaan helppo laskuttaa ja me maksamme turhasta kaikille höpo Heikeille. Näin on aina ollut ja näin valitettavasti tulee olemaan...

    • capu45

      Tee netissä rikosilmoitus!
      Ilmoita Huutonetin ylläpidolle, että myyjä on huijar = ne sulkevat myyjän tilit.

    • Yksityinen

      Mitä Se oikeastaan huijasi? Ostaja ei älynnyt kysyä - olisi toki voinut.

      Harmittaakin tässä enemmänkin Se, että tuotteen olisi voinut ostaa sieltä saksalaisesta nettikaupasta halvemmalla?

      Jos haluaa palautusoikeuden, pitää ostaa liikkeestä. Yksityisten välinen kauppa on yksityisten välistä kauppaa.

    • Internet Poliisi

      Heitä mällit Fobban naamalle ja asia on hoidettu.

    • Leena!

      Tässä yhden huijarin puh.nro 0449354917!

    • se on vaikeeta huutonetissä huutaa kun ei tiiä kminkälainen henkilö on kyseessä
      voi olla positiivistä 50 mutta se voi olla sama henkilä laittanut kaikki ne positiiviset kavereitten kanssa tai vale käyttäjän tunnuksessa

      ja se on ongelma kun pitää etukäteen maksaa noh mulla ei ole kovin isoa huijausta viellä sattunut kuulokkeet huusin jodon kuori oli irtti ääni nappulan kohtasta korjasin teipillä

      mutta isoa huutoja en varmasti huutele alle 70 euron

    • pojpo9y

      Periaatteessa kuitenkin ihan oikein, kun ostat sika-Microsoftin sontaa. Todella törkeä firma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe