Tapiolan ratsastuskoulu: sopiiko aloittelijalle?

Heppatalli haussa

Onko kokemuksia Tapiolan Ratsastuskoulusta (Espoo)? Muutamme alueelle, ja talli olisi ihanteellisen matkan päässä. Tyttäreni on 9-vuotias, joitain kertoja käynyt tunneilla, mutta ihan aloittelija vielä. Olen lukenut vuosien takaisia kirjoituksia joissa koulu saa aika ikäviäkin kommentteja sekä opetuksen tasosta että hevosten kohtelusta, mutta mikä mahtaa olla tilanne nykyisin? Jos tätä ei voi suositella, mihin Espoossa veisitte aloittelevan tytön?

13

714

Vastaukset

• Nostan... eikö kellään ole mielipidettä Tapiolan Ratsastuskoulusta? Tai suositusta aloitteja paikaksi Espoossa?

• Olen tallilla ratsastanut yli 4 vuotta, minulla on ollut hoitohevosia pari. Olen talutellut paljon alkeistunneilla. Omasta mielestäni tallin opetus on hyvää, alkeistunneilla opitaan yleisesti nopeasti. Suosittelen tallia kovasti. Tallilla tarjotaan myös ponitalutuksia, jotka kestävät puolesta tunnista tuntiin. Siellä voi käydä kokeilemassa, jos ei ole vielä varma :)

• Tosi hyvä talli. Laadukas opetus ja oppii nopeasti. Mukavat ja huumorintajuiset opettajat. (: Ikävät kommentit ovat edellisisltä ajoilta kun oli vielä ärsyttävät opettajat. Ponit kivoja ja turvallisia (:

• Hyvä talli ainakin omasta mielestäni. Zandro on paras

• Tää on jo vanha mutta tiloissa ei ole kehumista rakennettu pienelle alueelöe kahden tien väliin eikä esim. En tiiä nykysestä mutta ennen tarhattiin maneesiin

• Jos joku vaikka sattuisikin tämän lukemaan, niin 1. Tallia ei ole rakennettu kahden tien väliin, vaan toisinpäin (toinen teistä valitettavasti erittäin vilkas) ja 2. Nykyään ei tarhata maneesiin, vaan kentälle (valitettavasti, ainoa mahdollisuus). Kaikesta huolimatta opetus laadukasta ja hevoset osaavia. Suosittelen!

• Mut tavallaan se kenttä on tarha ja sit tarhassa ratsastetaan joskus kesällä

• TIEDÄN JO VANHA KESKUSTELU. Tapiolassa oppii kyllä nopeasti ja opetus on laadukasta, mutta sitten ne tilat ja hevosten olot... todella pieni maneesi, pienet karsinat muutamaa lukuun ottamatta,Hevoset on enintään puoli tuntia ulkona pienessä tarhassa (jota käytetään kesällä kenttänä), tiet molemmilla puolilla tallia... Jos noista ei välitä niin on se sitten ihan kiva talli ja löytyy sieltä kivoja poneja ja hevosia (poneista varsinkin Aku).

• Minähän vuonna olet ratsastanut? Tilat on remontoitu ja tarhassa ollaan 1 tunti. Ja jos et tiennyt talli on rakennettu enne Kehää!

• Anonyymi kirjoitti:

Minähän vuonna olet ratsastanut? Tilat on remontoitu ja tarhassa ollaan 1 tunti. Ja jos et tiennyt talli on rakennettu enne Kehää!

Silti ihan liian vähän aikaa ulkona:/

• Kaikin puolin mukava ja kiva talli mutta hevosten ulkoilu mahdollisuudet todella huonot. Kaikilla kuitenkin hyvän kokoiset karsinat ja maneesi ei ole pieni mutta ei mikään korvaa ulkona juoksemista. Ponit ja hevoset kuitenkin tarhassa noin tunnin päivittäin.

• VANHA JUTTU!
    Tapiolan ratsastuskoulu on ihana paikka. Aloittelijoille on alkeiskursseja. Oma suosikkini on Epsu, Dexter ja Vanilja.

• Mun Dexter se on paras

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 50
    1145
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    89
    871
  3. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    20
    431
  4. Vieläkin on taikaa...

Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    415