Tässä itsekkin noin 3v MS todettuna näköhermontulehduksen läpikäyneenä, mietin yhtenä yönä töissä ajellessa että millälailla se vaikuttaa oireisiin noin oikeasti? Alkaa nuo silmän väpätykset muut oireet haittaan jo työtä.
Tuo minun ajeluun liittyvä ammatti ei tietenkään tule kysymykseen kyseisen aineen kanssa mutta jos tuossa joskus joutuu antaa periks ja jäädä sairaseläkkeelle, niin ainoana lohtuna jos tietäis käytännön kokemuksia, mihin oireisiin se helpottaa eniten?
Tiedä vaikka tätä poikaa alkais muutenkin tuo kasvihuoneen pito kiinnostaan, pelkäämättä seuraamuksia, sais ainakin parhaan hoidon "valtion" laitoksessa ilman ajanvarausta...
Nyt nukkuun, Ois vaan mukavaa kun pientä huumoriakin olis näillä palstoilla näiden kramppejen ja väpätyksien seassa!
Onko kannabis tehonnut MS:ään
1
274
Vastaukset
- Vilperi vallaton
Ms itsellä melkoisen oireeton, välillä väsyneenä pilkkuja silmissä. Sellaista utua. Ja lihaskireyttä sekä pientä tasapaino oiretta. Vaan muuten ollut hiljainen matkakumppani.
Itse olen hoitanut omatoimisesti itseäni reiluilla d-vitamiiniannoksilla, 50-100 mikrogrammaa per päivä, syön puhdasta ruokaa ja vältän kaikkea valkoista vehnää sekä sokeria. Eli aika liki kait menee ns hiilihydraattitietoista ruokavaliota.
Samoin vältän tuotteita jotka ovat pitkälle käsiteltyjä, valmisruokia yms.
Paras troppi kieltämättä joskus rentoutumiseen on pössyttely. Itse poltan ehkä kerran kahteen-kolmeen kuukauteen ja rentoutus on täydellinen.
Lihaskireydet, nukkumavaikeudet katkeavat kuin seinään.
Säännölliseksi en todellakaan suosittele mutta näin henkilökohtaisesti kokemuksen pohjalta hyvä rohto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5113529Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1712489- 1552433
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81818Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481790Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141595Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811504Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131496Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien281390- 101333