ONKO

ahvenia pannuun

Kärkölässä kovia kalamiehiä ja onko hyviä kalapaikkoja,olis mukava lähteä kaverinkanssa kalaan.

21

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pannuun ottaa

vai kiinnostaa sua ne kalamiehet vai?oollaanko sitä ruskean reiän ritareita ku ahvenet&lahnat ottaa pannuun.työnnä sormet vaikka silakkaan.

• ahvenia pannuun

Ois kiva kaverin kanssa haistella kaloja ja kuvitella että ois pimppi nenän
        edessä, samalla tumputettais toisiamme!

• panna pannua

kärkälässä on vaan ruskean reiän ritareita tai pervoja jotka työntää vaik munan hauen suuhun.

• tuna purkki

käy kaupast hakee tonnikalapurkin ja työnnä persees:)ja jos ei meinaa mahtua ni pamputa pannul sisään:)

• silakat persees

osta torilta kassillinen silakoita ja tunge ne pakoputkeen ja sit pyllistät ja pieraset oikee kunnolla.mieluiten tietysti jossain virastos tai kaupan ees.tähtää ikkunaan ni tulee siistiä jälkee.

• tuna purkki

Mulla on tälläkin hetkellä 2 purkkia persees!

• tonnikala persees

pitää vähintään olla 5 purkkia persees jos käynny"kauppareissul":)muuten ottaa pannuun!

• tuna purkki

No mutta niiden kahden purkin välissä on hain evä

• pannuun ottaa

vittu ku ottaa pannuun,tonnikalapurkkeja vaan paistellu vittu

• panna persuksiin

noh,onks tulluna mittään kalloa vae ookkonää ihan kaapasta hakenunna ja tunkenunna ne persuksiin?

• kakka kikkeli

haluan läpsiä teittiä kikkelillä naamariin

• härski silli

ei muuta ku silliä vaan,niit ku erisorttisia tänäpäivänä ja rullaat mulkun ympäri ja annat maustua yön yli tai sitte tunget ne perseeseen ja pieraset aamul ulos ne.

• maistettu on

härski silli on oikeassa.mä kokelin tota reseptiä ja hyvää oli.semmosii vois purkittaa ja myydä torilla.

• kalapuikkoja persees

työnnä hauki munaas ja vemputa ees taa,tekee gutaa.tai mee kauppaan ostaa tai pöllii 99centtii maksavii kalapuikkoja ja tunge ne perseeseen vaik.

• sperm und piss

ootteko lahnaa vetänny siellä?siellä kuulema niiton ja paljon!mä tungin just ajovikset esinahan alle ja annan muhia yön yli maustumas!

• ich comme

työnnätkö ahvenetki perseeseen??????

• kala-homo

tuutko kalamies kumisaappais/asus kalastelemaan mun kaa?työnnetään saalis sit peffaan ja pierastaan ku marinoitu tarpeeks

• homo-heikki

mä tykkään ku turska persees!ja muna suus!

• kalapuikko

kalapuikkoja vaan perseeseen!ei tarvi ees sulattaa,kyl ne siel lämpiää.

• mokka kikkeli

mä työnsin kampelan poikittain perseeseen ja nyt en saa sitä pois ja perse täynnä paskaa et varmasti tulee koht korvist ulos

• pannu persees

mä oon joutunnu tyytymään vanhoihin lahnoihin ku koko kylä haisee härskeille silleille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9484
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2990
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2759
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2018
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      100
      1916
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1863
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1409
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe