Kärkölässä kovia kalamiehiä ja onko hyviä kalapaikkoja,olis mukava lähteä kaverinkanssa kalaan.
ONKO
21
369
Vastaukset
- pannuun ottaa
vai kiinnostaa sua ne kalamiehet vai?oollaanko sitä ruskean reiän ritareita ku ahvenet&lahnat ottaa pannuun.työnnä sormet vaikka silakkaan.
- ahvenia pannuun
Ois kiva kaverin kanssa haistella kaloja ja kuvitella että ois pimppi nenän
edessä, samalla tumputettais toisiamme!
- panna pannua
kärkälässä on vaan ruskean reiän ritareita tai pervoja jotka työntää vaik munan hauen suuhun.
- tuna purkki
käy kaupast hakee tonnikalapurkin ja työnnä persees:)ja jos ei meinaa mahtua ni pamputa pannul sisään:)
- silakat persees
osta torilta kassillinen silakoita ja tunge ne pakoputkeen ja sit pyllistät ja pieraset oikee kunnolla.mieluiten tietysti jossain virastos tai kaupan ees.tähtää ikkunaan ni tulee siistiä jälkee.
- tuna purkki
Mulla on tälläkin hetkellä 2 purkkia persees!
- tonnikala persees
pitää vähintään olla 5 purkkia persees jos käynny"kauppareissul":)muuten ottaa pannuun!
- tuna purkki
No mutta niiden kahden purkin välissä on hain evä
- pannuun ottaa
vittu ku ottaa pannuun,tonnikalapurkkeja vaan paistellu vittu
- panna persuksiin
noh,onks tulluna mittään kalloa vae ookkonää ihan kaapasta hakenunna ja tunkenunna ne persuksiin?
- kakka kikkeli
haluan läpsiä teittiä kikkelillä naamariin
- härski silli
ei muuta ku silliä vaan,niit ku erisorttisia tänäpäivänä ja rullaat mulkun ympäri ja annat maustua yön yli tai sitte tunget ne perseeseen ja pieraset aamul ulos ne.
- maistettu on
härski silli on oikeassa.mä kokelin tota reseptiä ja hyvää oli.semmosii vois purkittaa ja myydä torilla.
- kalapuikkoja persees
työnnä hauki munaas ja vemputa ees taa,tekee gutaa.tai mee kauppaan ostaa tai pöllii 99centtii maksavii kalapuikkoja ja tunge ne perseeseen vaik.
- sperm und piss
ootteko lahnaa vetänny siellä?siellä kuulema niiton ja paljon!mä tungin just ajovikset esinahan alle ja annan muhia yön yli maustumas!
- ich comme
työnnätkö ahvenetki perseeseen??????
- kala-homo
tuutko kalamies kumisaappais/asus kalastelemaan mun kaa?työnnetään saalis sit peffaan ja pierastaan ku marinoitu tarpeeks
- homo-heikki
mä tykkään ku turska persees!ja muna suus!
- kalapuikko
kalapuikkoja vaan perseeseen!ei tarvi ees sulattaa,kyl ne siel lämpiää.
- mokka kikkeli
mä työnsin kampelan poikittain perseeseen ja nyt en saa sitä pois ja perse täynnä paskaa et varmasti tulee koht korvist ulos
- pannu persees
mä oon joutunnu tyytymään vanhoihin lahnoihin ku koko kylä haisee härskeille silleille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920