Kärkölässä kovia kalamiehiä ja onko hyviä kalapaikkoja,olis mukava lähteä kaverinkanssa kalaan.
ONKO
21
313
Vastaukset
- pannuun ottaa
vai kiinnostaa sua ne kalamiehet vai?oollaanko sitä ruskean reiän ritareita ku ahvenet&lahnat ottaa pannuun.työnnä sormet vaikka silakkaan.
- ahvenia pannuun
Ois kiva kaverin kanssa haistella kaloja ja kuvitella että ois pimppi nenän
edessä, samalla tumputettais toisiamme!
- panna pannua
kärkälässä on vaan ruskean reiän ritareita tai pervoja jotka työntää vaik munan hauen suuhun.
- tuna purkki
käy kaupast hakee tonnikalapurkin ja työnnä persees:)ja jos ei meinaa mahtua ni pamputa pannul sisään:)
- silakat persees
osta torilta kassillinen silakoita ja tunge ne pakoputkeen ja sit pyllistät ja pieraset oikee kunnolla.mieluiten tietysti jossain virastos tai kaupan ees.tähtää ikkunaan ni tulee siistiä jälkee.
- tuna purkki
Mulla on tälläkin hetkellä 2 purkkia persees!
- tonnikala persees
pitää vähintään olla 5 purkkia persees jos käynny"kauppareissul":)muuten ottaa pannuun!
- tuna purkki
No mutta niiden kahden purkin välissä on hain evä
- pannuun ottaa
vittu ku ottaa pannuun,tonnikalapurkkeja vaan paistellu vittu
- panna persuksiin
noh,onks tulluna mittään kalloa vae ookkonää ihan kaapasta hakenunna ja tunkenunna ne persuksiin?
- kakka kikkeli
haluan läpsiä teittiä kikkelillä naamariin
- härski silli
ei muuta ku silliä vaan,niit ku erisorttisia tänäpäivänä ja rullaat mulkun ympäri ja annat maustua yön yli tai sitte tunget ne perseeseen ja pieraset aamul ulos ne.
- maistettu on
härski silli on oikeassa.mä kokelin tota reseptiä ja hyvää oli.semmosii vois purkittaa ja myydä torilla.
- kalapuikkoja persees
työnnä hauki munaas ja vemputa ees taa,tekee gutaa.tai mee kauppaan ostaa tai pöllii 99centtii maksavii kalapuikkoja ja tunge ne perseeseen vaik.
- sperm und piss
ootteko lahnaa vetänny siellä?siellä kuulema niiton ja paljon!mä tungin just ajovikset esinahan alle ja annan muhia yön yli maustumas!
- ich comme
työnnätkö ahvenetki perseeseen??????
- kala-homo
tuutko kalamies kumisaappais/asus kalastelemaan mun kaa?työnnetään saalis sit peffaan ja pierastaan ku marinoitu tarpeeks
- homo-heikki
mä tykkään ku turska persees!ja muna suus!
- kalapuikko
kalapuikkoja vaan perseeseen!ei tarvi ees sulattaa,kyl ne siel lämpiää.
- mokka kikkeli
mä työnsin kampelan poikittain perseeseen ja nyt en saa sitä pois ja perse täynnä paskaa et varmasti tulee koht korvist ulos
- pannu persees
mä oon joutunnu tyytymään vanhoihin lahnoihin ku koko kylä haisee härskeille silleille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231