Pyöreä patti monnilla?

-Huolestunut-

Hei, minun monnilla on pyöreä patti nenän kohdalla mutta se ei ole haalea vaan itse monnin värinen. Monni syö ja käyttäytyy normaalisti. Monni on hankittu jo vuonna 2011 joten se on varmaan jonkin verran vanhakin mutta pirteä yksilö. Mutta kun ensimmäisen kerran huomasin patin se oli huomattavasti pienempi. Haluaisin tietää pitääkö ostaa läkettä vai antaa olla vai sitten pitääkö sen vain antaa kuolla pois? Olen todella kiitollinen jos autatte ja jos kysytte jotain monnista vastaan jos osaan. Kiitos.

1

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deguharrastaja

mun akvaarioon tuli mun vanhalta kaverilta muutamia vuosia sitten jo aika vanha monni, se on vähän alle 10cm pitkä ja myös sillä on patti mutta se on sen selässä ihan selkäevän vieressä. monni oli tullut mun kaverille pari vuotisena ja se patti oli ollut jo silloin sillä. Ei ole haitannut ollenkaan vaikka patti on aika kookas, noin 2cm ja hieman kuhmurainen. ihan normaalia elämää elää tällä hetkellä mun isän suuressa akvaariossa eri paikkakunnalla missä ite asun :) käyn välillä moikkaamassa kun siihen ehdin jo kiintyä kun meillä oli ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe