Pyöreä patti monnilla?

-Huolestunut-

Hei, minun monnilla on pyöreä patti nenän kohdalla mutta se ei ole haalea vaan itse monnin värinen. Monni syö ja käyttäytyy normaalisti. Monni on hankittu jo vuonna 2011 joten se on varmaan jonkin verran vanhakin mutta pirteä yksilö. Mutta kun ensimmäisen kerran huomasin patin se oli huomattavasti pienempi. Haluaisin tietää pitääkö ostaa läkettä vai antaa olla vai sitten pitääkö sen vain antaa kuolla pois? Olen todella kiitollinen jos autatte ja jos kysytte jotain monnista vastaan jos osaan. Kiitos.

1

180

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deguharrastaja

mun akvaarioon tuli mun vanhalta kaverilta muutamia vuosia sitten jo aika vanha monni, se on vähän alle 10cm pitkä ja myös sillä on patti mutta se on sen selässä ihan selkäevän vieressä. monni oli tullut mun kaverille pari vuotisena ja se patti oli ollut jo silloin sillä. Ei ole haitannut ollenkaan vaikka patti on aika kookas, noin 2cm ja hieman kuhmurainen. ihan normaalia elämää elää tällä hetkellä mun isän suuressa akvaariossa eri paikkakunnalla missä ite asun :) käyn välillä moikkaamassa kun siihen ehdin jo kiintyä kun meillä oli ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      171
      2814
    2. 86
      1220
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      241
      1064
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      1006
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      83
      908
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      89
      732
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      647
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      625
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      572
    10. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      101
      548
    Aihe