Hei, minun monnilla on pyöreä patti nenän kohdalla mutta se ei ole haalea vaan itse monnin värinen. Monni syö ja käyttäytyy normaalisti. Monni on hankittu jo vuonna 2011 joten se on varmaan jonkin verran vanhakin mutta pirteä yksilö. Mutta kun ensimmäisen kerran huomasin patin se oli huomattavasti pienempi. Haluaisin tietää pitääkö ostaa läkettä vai antaa olla vai sitten pitääkö sen vain antaa kuolla pois? Olen todella kiitollinen jos autatte ja jos kysytte jotain monnista vastaan jos osaan. Kiitos.
Pyöreä patti monnilla?
-Huolestunut-
1
180
Vastaukset
- deguharrastaja
mun akvaarioon tuli mun vanhalta kaverilta muutamia vuosia sitten jo aika vanha monni, se on vähän alle 10cm pitkä ja myös sillä on patti mutta se on sen selässä ihan selkäevän vieressä. monni oli tullut mun kaverille pari vuotisena ja se patti oli ollut jo silloin sillä. Ei ole haitannut ollenkaan vaikka patti on aika kookas, noin 2cm ja hieman kuhmurainen. ihan normaalia elämää elää tällä hetkellä mun isän suuressa akvaariossa eri paikkakunnalla missä ite asun :) käyn välillä moikkaamassa kun siihen ehdin jo kiintyä kun meillä oli ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2932477Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422254Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132068- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85886
- 174856
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684