Jaetaanlo Teille vielä Lidlin mainosta?

Tarjousten perässä!

Tässä jokunen viikko sitten loppui meille Lidlin mainosten tulo.

Onko Lidl lopettanut kotiin jaettavat mainokset? Vai mistä on kyse?

Onhan mainos luettavissa myös netissä, mutta kätevämpi olisi tuo paperiversio.

http://www.lidl.fi

Asumme kerrostalossa Nummen alueella.

47

3669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pisapisteet tippuu

      Kukaan ei pysty oppimaan ja opiskelemaan tuossa luokassa, kun yksi varastaa kaiken ajan itselleen esiintymisellään! Todella itsekästä ja loukkaavaa muita kohtaan.

    • Huomattu

      Taisi jakeluorganisaatio vaihtua nyt huhtikuun alusta eli tulee SSm:n jakelussa Turkulaisen ym. mainospostin mukana ke illalla tai torstai aamuksi.

      • It-ella takas!

        Turkulainen ja muu roska tulee kotiin, vaan ei ole olut jaossa Lidlin mainoksia.

        Lidlissä noita mainoksia jaetaan myös, mutta loppuvat sieltä alta aikayksikön.

        Itella oli varma jakelija. Paljonko nyt halvemmaksi tämä temppuilu tulee?

        No, menen vaikka sokkona Lidliin ilman tietoa tarjouksista - varmasti on halvempaa kuin Siwassa.


    • Kissaneiti

      Meiltä Kaarinan keskustan läheltä loppui mainosten tulo myös. Laitoin Lidliin palautteen, jotta jaetaanko vielä joskus mainoksia ja vastattiin että jakeluorganisaatiomuutoksen takia homma tökkii, kuten nimim. "Huomattu" kertoikin. Heidän mainoksia ei ole sittemmin meille kannettu, ei Turkulaisten eikä muidenkaan ilmaisjakeleiden kera.

      • Loppu jo!

        Hyvä sinä!

        Lidliin vaan palautetta asiasta verkon kautta! Muistakaa kysellä kaupassa myyjiltä.

        Itse laitan vielä palautetta, siitä että miksi on Lidliäkin alkanut vaivaamaan tämä S- ja K-ryhmän tauti: tarjoustuotteet ovat loppu alta aikayksikön. Miksi mainostetaan ja myydään ei oota?


      • Kissaneiti
        Loppu jo! kirjoitti:

        Hyvä sinä!

        Lidliin vaan palautetta asiasta verkon kautta! Muistakaa kysellä kaupassa myyjiltä.

        Itse laitan vielä palautetta, siitä että miksi on Lidliäkin alkanut vaivaamaan tämä S- ja K-ryhmän tauti: tarjoustuotteet ovat loppu alta aikayksikön. Miksi mainostetaan ja myydään ei oota?

        Hei nimim. "Loppu jo", olen myös tuota tarjoustuotteiden vähäistä määrää Lidlistä kysellyt ja aina sama vastaus; tuotteen suuri suosio ja valtaisa menekki ei ollut ennakoitavissa.

        Jopa minä, ilman mitään kaupallista koulutusta, olisin voinut ennustaa taannoin lauantaitarjouksessa olleen proteiinijauheen suuren suosion ja tuotteen loppumisen heti kättelyssä. Lähettivät mulle kyllä 10 e:n lahjakortin ja pahoittelut, mutta mitä se auttaa kun tarjoustuotteiden kanssa on aina sama juttu.

        Toivottavasti mahdollisimman moni jaksais laittaa palautetta tästä tarjoustuotteiden loppumisesta kesken, kun itsekseen jupiseminen ei tunnetusti asioihin tuo muutosta.


      • Ruokaa jonotetaan
        Kissaneiti kirjoitti:

        Hei nimim. "Loppu jo", olen myös tuota tarjoustuotteiden vähäistä määrää Lidlistä kysellyt ja aina sama vastaus; tuotteen suuri suosio ja valtaisa menekki ei ollut ennakoitavissa.

        Jopa minä, ilman mitään kaupallista koulutusta, olisin voinut ennustaa taannoin lauantaitarjouksessa olleen proteiinijauheen suuren suosion ja tuotteen loppumisen heti kättelyssä. Lähettivät mulle kyllä 10 e:n lahjakortin ja pahoittelut, mutta mitä se auttaa kun tarjoustuotteiden kanssa on aina sama juttu.

        Toivottavasti mahdollisimman moni jaksais laittaa palautetta tästä tarjoustuotteiden loppumisesta kesken, kun itsekseen jupiseminen ei tunnetusti asioihin tuo muutosta.

        Minäkin kävin tuota Heraproteiinia hakemassa. Heti kymmenen jäljestä olin kaupassa. Kaikki myyty. En saanut myöskään hyvityskuponkia. Ehkä pitää valittaa seuraavan kerran isompaan ääneen?

        Viikko sitten lauantaina myytiin naudanjauhelihaa 5 euroa kilo. Jo ennen puoli kymmentä oli koko 500 kilon erä myyty. Sitten myyjä toi toisen kontin. Eipä ehtinyt tuota edes tiskiin laittaa, vaan latoi suoraan jonottavien ihmisten syliin. Tulipa vaan mieleeni, että 'tenavatähti käteisemme' olisi pitänyt olla tuo näkemässä, että tämmönen meno HyvinVointiSuomessa.

        Lidin tarjouksia seuraamalla voi miltei puolittaa ruokalaskunsa. Kiitos Lidl!


    • Täsä mä ole

      Ikävä kyl tulee. Onneks on sen verra paaluu päällä, et ei tarvii moiseen paikaan mennä!!

    • rönsyansikka

      Hei nimim. "Täsä mä ole", mikä Lidlissä on vikana? Miks ostaa marketeista samoja tuotteita kallilla hinnalla, jotka saa halvemmalla Lidlistä? Samat salaatit samalta tuottajalta, margariinit, lihat, kahvit jne. Mä en ainakaan halua tukea isojen kauppaketjujen ahneutta, vaan haen tuotteet Lidlistä.
      Esim. kaupassa paistettu karjalanpiirakka, Prismasta 80 snt/ kpl ja Lidlistä 25 snt. Ei se ole tyhmä kun pyytää jne....

      • Lidliin siis!

        Joo, ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot!


    • Täsä mä ole

      En seuraa hintoja, ni en osaa tohon ottaa kantaa :)

    • Rönsyansikka

      Hei "Täsä mä ole", risooko sua Lidlin saksalaisuus? Tuleeko semmoinen olo kuin Bauhausissa, jotta olet natsien pesässä? Mulla on Clas Ohlsonissa aina semmonen fiilis, että myyjät on homoja...
      Oli mullakin suht korkea kynnys alottaa Lidissä käyminen, mutta mietin sitte, jotta haluanko maksaa samoista broilerin piffeistä 7e/kg vai 12e/kg.. Jos oikeen pahalta tuntuu, ostan sitä edullista kaljaa kans.

    • Täsä mä ole

      Ei mul mikään natsipesä mieleen tuu, vaan en vaan haluu mennä halpahalleihin! Kerran kävin mielenkiinnost kattomas, ku Kaarinas avattiin eka Lidl tääl päin ja huvitti, ku VHS -nauhurei myytiin hedelmien vieres!! :D En siis ostanu mitään, vaan kierroksen jälkeen poistuin.

      • Kauhianhalppa

        Taidat "Täsä mä ole" olla hassuttelija, kirjoitustyylisi viittaa että olet teinipissiksen ikäinen.
        Kun Kaarinan Lidl avattiin vajaat 11v sitten oli varmaan VHS:ätkin vielä nippa nappa myynnissä, mutta sinulla taisi olla max 4 vuotta plakkarissa.

        Mutta aloittajan aiheeseen, Mainoslehden jakelussa vissiin aloitusvaikeuksia uuden jakeluorganisaation myötä. Itse otan sen nykyään myymälästä alkuviikolla, lisäksi sen saa myös sähköpostiin tilattuna.

        Lisään tähän myös linkin jos joku haluaa seurata mitä muiden maiden Lidleissä on tarjouksella. (vaatii hieman kielitaitoa)
        http://www.lidl-info.com/cps/rde/xchg/country_selection


      • mielenvikasta

        Tässämäolen -tyypit asioi ilmeisesti vain Siwassa? Sen verran mielenvikaisia ovat Siwan mainokset, että pare jo senkin vuoksi pysyä poissa Siwasta!


    • Täsä mä ole

      Mä olin sillo 18 ja muistan sen hyvin. On näky syöpyny verkkokalvolleni :/

    • ....................

      Meille tulee Turkulaisen / Aamusetin jakelun yhteydessä, asun samalla alueella.

      • dyykkaamaan

        Pitääpä mennä tarkistamaan roskiksia. On nuo ilmaislehtien jakelijat ennenkin parantaneet bisnestään jakamalla mainokset suoraan roskiin.


      • Niin ja
        dyykkaamaan kirjoitti:

        Pitääpä mennä tarkistamaan roskiksia. On nuo ilmaislehtien jakelijat ennenkin parantaneet bisnestään jakamalla mainokset suoraan roskiin.

        Ruuatkin voisi hakea ilmaiseksi kaupan roskiksesta kun vaan ilkeäisi.


    • Touhutipaton elokuu

      Meille tulee kaikki mainokset vain kerran... tai ainakin luulen, et ne ei oo kierrätettäviä, eli, et muka joku keräis ne roskiksist ja jakais uusiks.

    • Haliskosken tienoo

      Itselle tullut vielä ainakin. Ja useimmiten vielä jo keskiviikkona, muutaman kerran venyny torstaihin/jäänyt saamatta.
      Muuten kyl postinjaossa ollu ongelmia viimeisen parin vuoden aikana(vakaviakin).
      Tärkeitä kirjeitä jäänyt saamatta, kun postinjakaja työntäny ne ties minne/postilaitos itse hävittäny.

    • Ottaa päähän!

      Todellaa harmittaa, että Lidlin mainosten jakaminen on niin ja näin. Muutaman kerran on mainos tullut kotiin ns. roskapostin kera, mutta useimmiten jäänyt tulematta.

    • Itella jakelijaksi!
    • Jaossa on

      Asun Nummen kirjaston vieressä ja meille ainakin tulee tuo mainoslehti vieläkin, yleensä jo keskiviikkona mut viimeistään torstaina kun uusi tarjousviikko alkaa.
      Olen asunut nykyisessä kämpässäni jo reilu 7v ja kaikkinensa tänä aikana jäänyt max. 10 kertaa saamatta.
      Käsittääkseni Lidl jakaa edelleenkin kaupunkialueella ainakin ko mainosta. Syrjäseudulla eri asia, ainakin kotiväkeni mukaan(heitä lähin Lidl 25km). Olivat tiedustelleet samaa Lidlin asiakaspalvelusta, jolloin sanottiin että paperimainosten jako heiltä loppuu maaseudulla.

    • liikaa jätepaperia

      Pelkkää roskaa koko mainoslehti! Me täällä Martissa emme tee sillä mitään.
      Ettekö te näe ne hinnat siellä Lidlissänne?

    • sdfsadf

      Ei auta ilmoitukset jakeluhäiriöstä.

      • Turha narina

        Valittakaa sinne jakeluyhtiöön, jakelijoistahan se on kiinni!
        Ihan sama lukeeko sen netistä vai paperista!


      • Anonyymi

        Ei tarvi käydä siinä kaupassa. Kun ei Mainoslehteä
        Tule


    • suoraan roskiin

      Suoraan lehtiroskiin jaellaan meillä melko usein. Ei aina. Samalla menee samassa jakelussa olevia muitakin ilmaisjakeluja suoraan lehtiroskiin. Pitänee ilmoitella tuosta muillekin kuin vain Lidliin.

      Luulisi kiinnostavan ilmaisjakeluissa mainostavia, että mainokset menevät ihan hukkaan.

    • Rajanaapuri

      Lidl on tehnyt uudet sopimukset ja samalla on mennyt jakoreitit uusiksi. Kaikkiin talouksiin ei enää jaeta Lidl´n mainoksia. Ei ole siis välttämättä kyse jakajasta. Yrityksen etusivulla on Yhteystiedot-osio, sinne voi jättää tiedustelun, kuuluuko oma postinumero enää jakopiiriin.

      • kortit peliin

        Pitänee sitten unohtaa koko Lidl ja ryhtyä pelaamaan bonus-plussilla! Ostamalla paljon voi säästää enemmän!


    • Vans Hälimäki

      Touhutipaton elokuu- nimimerkin kommentti oli kyl niin totta!!

    • Lidl hoi!

      Miksi ihmeessä Lidl siirsi mainosten jaon pois It-ellalta?

      Taaskaan ei ole muutamaan viikkoon mainosta tullut!

    • dfsfds

      Sieltä Lidl:in sivuilta saa laitettua valituksen, että mainokset eivät ole tulleet. Noita mainoksiahan jakelee siis esim. opiskelijat, eläkeläiset yms. En halua ketään syyttää, mutta meillä oli ennen nuori opiskelijapoika joka toi mainokset ja tervehti kohteliaasti rapussa ja aina oli ajallaan mainokset. Sitten vaihtui ja tuli tilalle joku viinalle haiseva mörkö joka örisee jos tervehtii häntä.

    • Pikkulusikalla

      Lidlit eivät ole mitään hehtaarihalleja, tämä tiedoksi teille ihmettelijöille.
      Aivan sama kuin teidän ymmärryskapasiteettinne.
      Ei ole laaja sekään.

      • MiniLidlejä kiitos

        Hyvä, että eivät ole hehtaarihalleja. Voisivat olla nykyistäkin pienempiä. Ihan turha myydä Lidlissä sukkia ja kalsareita. Ei tarvitse Lidlin myydä lenkkareita, ei poria, ei.


    • harmin paikka

      Luuleeko ne Lidlissä, että kaikilla heidän asiakkaillaan on varaa älypuhelimiin ja nopeisiin liittymiin? Luulevatko, että kaikki viittii pelata appseilla?

      Paperimainos se olla pitää.

    • Terveiset Satavast.

      Tuskin luulevat, sillä se on suunnattu just vähän koulutetuille punaniskapersuille ja maahanmuuttajille. Terveisin Citymarketin asiakas.

    • Anonyymi

      Keravalla Lidlin mainos ilmestyy sunnuntaina jolloin to-su tarjoukset on jo menneet.Posti jakoi mainoksen ke ja sitä oikeen odotti👍

    • Anonyymi

      Asun Tampereella Hervannassa ei myöskään tarjous lehtiä. Harmin paikka. En enää kauppaan.

    • Anonyymi

      multa saa sen mainoslehden mää en siellä käy pirun jonottamista aina,pullopalautus epäkunnossa,eikä ne enää ole edullisia S marketit on halvempia.

    • Anonyymi

      Mainokset tulee miten satttuu, mutta Aamuset ei ole tullut puoleen vuoteen, vain yhden kerran muutama viikko sitten.

      • Anonyymi

        Meille ainakin loppui hiljattain tuon mainoslehden tulo. Syytä en tiedä.


    • Anonyymi

      En koskaan mene Lidil kauppaa kun Mainoslehti loppui.

    • Anonyymi

      Ei ole tullut kahteen viikkoon, luen sitä aina vessassa.

      • Anonyymi

        nykyään ne täytyy lukea puhelimella dlidl sovelluksesta. Yöks...


    • Anonyymi

      tuli juuri tänään 8.2,on tullut ennen muitten mainoksien kanssa,,mutt nyt se tipahti yksin postilooraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe