S-Pankki kalastelee asiakkaita lainatarjouksella

Shuijattu

Hae S-Pankin lainaa, hanki verkkopankkitunnukset, jotta voit tehdä sen. Olet nyt pankin asiakas. Lainahakemus tulee hylättynä takaisin, mutta olet pankin asiakas, mutta miksi ? 20v vanha työsuhde, 4000 eur nettopalkka kuussa, asuntolainaa 90000 eur, ei luottohäiriöitä, Lainapyynti 15000 eur. ei myönnetty. Mutta enpäs aio asioida ko. ryhmittymässäkään enää ikinä. Pilkka meni vähän liiän pitkälle.

29

2968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuukajussi

Epäilyttävää, että noin hyvillä tuloilla ja noin vanhana sinulla on vielä noin paljon lainaa ja tarvitset vielä 15000 lisää, vaikka saisit parissa kuukaudessa summan säästöön.

• 16+6

Onko jussilla laskutaitoa? Kerrothan minullekin miten neljän tonnin kuukausituloilla saa parissa kuukaudessa VIISITOISTATUHATTA säästöön! Rupeaisin rikastumaan tässä samontein.

• wanha kikka kutonen

Ihan sama kävi itselle jo muutama vuosi sitten, hain tosin vain 3000 euron visaa samalla kuin olin siirtämässä palkkaani sinne ja luopumassa toisen pankin vastaavasta visasta. Sitä kerran avattua S-pankkitiliä ei sitten saa suljettua ellei luovu S-etukortista . No , minä luovuin siitäkin ja samalla kaikesta S-asioinnista

• luottohistoriaa...

Oletan, että täytyy olla jotain historiaa ko pankin kanssa ja näyttöä , et on hoitanut asiansa kunnolla. Minulla oli aikoinaan s-etuluotto ( kai se oli sillä nimellä) ja siinä luottoraja ehkä tonnin luokkaa. Käytin sitä joskus ja maksoin takaisin säntillisesti.
        Sitten se muuttui ( kai oli pakko muuttua) Visa korttiin ja siihen sain 1500 luottorajan. Sitäkin käytin muutamia kertoja mutta en koskaan tappiin saakka ja maksoin takasin. Sitten alkoivat mainostaa kertaluottoa oli tarve isompaan menoerään hain paikallisessa marketin konttorissa käsin kirjoitin hakemuksen. Viis tonnia tuli, eikä tarvinnut mitään todisteita liitteeksi, mitä ihmettelin. Sen luoton maksoin loppuun ja meni vuosi kun olisin tarvinnut taas useita tonneja. Hain netin kautta luottoa ja tuli vastaus, että voin saada puolet mitä hain. Tosin visalla voi nostaa lisää. Oman luottohistoriani perusteella uskon, että nykyään ei luottoa saa helpolla, mutta saa jos on tarpeeksi pitkä maksuhistoria vaikka visan käytöstä. En ole kertaakaan maksanut myöhässä. Ja nykyään olen jo vanhuuseläkkeellä.

• Shuijattu

Asia selvisi, Yrittäjä ei kelpaa S-Pankin laina-asiakkaaksi. Yrittäjän palkka on usein pääomatuloa, se ei ole S-Pankissa tuloa ollenkaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon. Mitähän varten ne tarvitsi tilinpäätöksen kunneivat osaa lukea sitä.
      Eipä tämän yrittäjän tulot enää kohtaa osuustoimintaliikettäkään.
      Muut rahoittajat näemmä osaavat lukea kirjanpitoakin, onkohan S-virkailijat noukittu kaupan kassalta lomatuurajista.

• Kannattaa lukea ja

En ymmärrä tätä valitusta. EIKÖ ihmiset ymmärrä, että ei se s-pankki ole oikea pankki. Sama on mielestäni Tapiola.

Itse en pidä s-pankin toimintta samanlaisena, kun muilla pankeilla. Esim. Sama virkailija voi olla pankkitoimitojen puolella, kun neuvonnassa ja kassalla. Ja kassalle pääsee kyllä ilman KOULUTUSTA.

Itse luovuin heidän electron kortista, kun ei toimi samalla tavalla kun esim. Nordean tai Osuuspankin electron kortti. Ei varaa käytettyä summaa vaikka pitäiisi varata.

Mutta heidän mainoksensa ovat muutenkin ihan mahdottomia. Pitäisi olla tuloja yli 2 000 euroa ja vakityö yms. ennen kun kannattaa hakea.

Markkinointi on hieno asia, mutta niitä mainoksia on osattava lukea.....

• Sfani

En ymmärrä S:n pankkiroolia lainkaan.
      Meillä on kyllä S:n bonuskortti ja vaimo nostaa bonukset vuoden, kahden välein mutta emme ota edes S-kortin tarjoamaa 0,5%:n lisäbonusta.

Lainoista puheen ollen, olin 59-vuotinen pitkäaikaistyötön jonka työttömyyskorvaus oli ollut 780€ - 900€ välillä/kk.
      Ilman sen kummempia ihmettelyjä, kertakäynnillä, Nordean mamma kirjoitti 45000€:n lainan paperit.
      Marginaali 0,4%, 10v, ei lyhennyksiä jos en itse halua. En ole halunnut.

Handelsbankissa olisi onnistunut sama.

Samposta minut heitettiin huutaen ulos.

• outo tapaus

Aika erikoinen lainatapaus! Miten mahdollista? Eli ei tarvitse lyhentää kymmeneen vuoteen ja sittenkö kertamaksulla laina pois? Vai mikä on tarkootus? Jos on omaisuuutta tarpeeksi joka vakuutena niin jotenkin ymmärtää, muuten en.

• On se erikoista
        outo tapaus kirjoitti:

Aika erikoinen lainatapaus! Miten mahdollista? Eli ei tarvitse lyhentää kymmeneen vuoteen ja sittenkö kertamaksulla laina pois? Vai mikä on tarkootus? Jos on omaisuuutta tarpeeksi joka vakuutena niin jotenkin ymmärtää, muuten en.

Tuo "Sfani" on kirjoitellut tänne iät ja ajat ja mainostanut tuota lainaansa. Muistaa aina mainita tuon pitkäaikaistyöttömyyden ja työttömyyskorvauksen. "Unohtaa" kätevästi mainita että hänellä oli lainalle vakuutena useiden satojen tuhansien arvoinen omaisuus (osakkeita ja sijoitusasuntoja).

Kaiken kaikkiaan harvinaisen kusipäinen ja käsittämättömän typerä tyyppi. Tuollaisille ainoa oikea kohtalo olisi kompastua sirkkeliin.

• Yrittelevä

Tiedättekö muuten mistä s-pankki on saanut rahansa. No tietysti teidän hölmöjen asiakkaitten maksamista ylisuurista hinnoista. Hinnoissa on ensin bonuksien aiheuttamat korotukset sen lisäksi aivan ylisuuret katteet. Näillä rahoilla perustetaan pankkeja ja rakennetaan hervottomia kauppakeskuksia.
      Kannattaa ostaa kaupasta missä ei bonuksista huudella ja on 15 -25 % halvempaa tavaraa.

• Sfani

Lähin S-market on 200m:n päässä ja alueen kaupoista ehdottomasti halvin.

Jos viittaat sakuketjun puotiin niin asioidakseni siellä täytyisi auto ottaa ulos tallista ja ajaa päräyttä erottavat kilometrit.
        On helppo jo päissään laskea miten kannattavaa tuo olisi 2:n hengen talouden tarpeisiin.

Ostan S:stä päivittäin tarvittavan joten hukkaan ei mene mitään syötävää.

• Yrittelevä

S-Ryhmä riistää yrittäjiä muutenkin, kilpailutetaan tuottajat viimeisen päälle ja vielä senkin jälkeen tingataan sopimuksesta. Tuottajan hinta on vain murto-osan sen myyntihinnasta. Otetaan kaikki irti yrittäjän selkänahasta, ei ole kyllä yrittäjän pankki.

• Kapitaalisti

Normaali yrittäminen ei sovi osuustoimintaperiaatteisiin, rehellinen yrittäminen on kapitalismia, osuuskunnassa voidaan taas voittoa junailla erilaisesti. Siksi yrittäjät ovat kirosanoja S-Ryhmässä.

• Boonuksii

Kerran lomamatkalla tankkasin autoa ABC:llä ja koitin maksaa yrityksen pankkikortilla. Ei antanut bonuksia kun kerran oli yrityksen kortti, vaikka selitin että olin yksityisellä lomamatkalla ja minulla on oikeus käyttää henkilökohtaisiin menoihin yrityksen korttia. Viimeistä kertaa olin osulan kassalla.

• ei liiteriin..

ootte naurettavia kaikkine sepitettyine juttuinenne kanssa...ei sada liiterin laariin

• Kyykytettynä

Luittekos tämän aamun sanomalehteä S-Ryhmä taas kyykyttää maatalousyrittäjiä.

• Hakemus sisällä

Onkos haettuna S-lainaa viimeisen parin kuukauden sisään?
      1. Millä tuloilla?
      2. Millä veloilla?
      3. Kuinka paljon haitte?
      4. Saitteko mitä haitte?
      5. Kauanko kesti hakemuksen käsittelyssä?

• zzz76

Tulot bruttona 47000€/vuosi.
      Asuntolainaa n. 100 000€, muuta velkaa n. 15 000€
      Hain 7000€
      En saanut mitään (syynä lienee aiempi (ainakin 2v takainen) huono maksuhistoria heille)
      n. 3 viikon päästä tuli kirje hylystä.

• who3

Miksi lainaisivat sinulle jos on huono maksuhistoria jo ennestään !?

• Hakemus sisällä

Hakemus sisällä kommentoi:

Mulla speksit
      Tulot brutto 49500
      Velat 23500
      Hain 7000
      Ei maksuhäiriömerkintöjä tai muitakaan huonoa maksuhistoriaa heidän kanssaan, tili ja yksi luotto 3000€ jo entuudestaan s-pankissa. Aina ajallaan hoidettu.

Vielä ei mitään tietoa miten käy. Pitkät ovat käsittelyajat.

Millainen oli tää sun huono maksuhistoria zzz76?

• zzz76

Usein erät myöhässä, mutta ei mennyt perintään tms. Maksettu siis loppuun jo aikaa sitten.
      Yritin uutta lainaa, edellisen jälkeen tulot nouseet n. 30%

• szzszs

Siirsin syksyllä -12 palkkani S- pankkiin, jossa säästötili oli ollut jo muutaman vuoden. Hain lainaa 15.01.2013.
      1 ) 34 000 €, vakituinen työsuhde yli 7 v, tiedot kunnossa
      2 ) 0 € velat
      3 ) hain 5 000 € ja 2000 €:n visakorttia
      4) sain 2 500 enkä Visaa ollenkaan
      5 ) käsittelyaika 1 kk,Visakortissa 3 vko
      - mulla ei koskaan ole ollut esim Visakorttia
      Uusi pankkisuhde hakusessa

• petetty9

Ei S-pankista saa lainaa . Kalastelevat uusia asiakkaita. Voivat kehua meillä on niin ja niin paljon tiliasiakkaita . Täyttä huijausta. Käsittely ajat perseestä. Lopettaisivat pienten ihmisten kiusaamisen. Asiakas omistajien omistama? Vai kuka käyttää valtaa?

• Kyllä saa...
        petetty9 kirjoitti:

Ei S-pankista saa lainaa . Kalastelevat uusia asiakkaita. Voivat kehua meillä on niin ja niin paljon tiliasiakkaita . Täyttä huijausta. Käsittely ajat perseestä. Lopettaisivat pienten ihmisten kiusaamisen. Asiakas omistajien omistama? Vai kuka käyttää valtaa?

"Ei S-pankista saa lainaa"

Kyllä ainakin itse sain.

Bruttotulot noin 30.000€/vuosi, velaton asunto, muuta lainaa (auto) n.20.000€.

Hain 8.000€ ja viime viikolla rahat tupsahtivat tilille. Lisäksi Visa S-Pankista 3000€:n luottorajalla. Tosin harvoin käytetty, ja aina maksettu kerralla lasku pois koko velkasummasta.

Käsittelyaika tosin aika pitkä, eli vajaa kolme viikkoa.

Joten turha puhua, ettei tuolta lainaa saisi.

• yksi3

Mulla viime torstaina 2 viikkoo,kun lähetin verotuspäätöksen postissa,palkkalaskelman laitoin hakemuksen yhteydessä,ei oo kuulunut mitään viellä..
      Onko kellään kokemuksia,että myöntäisivät pienemman lainan,kuin haettu?

Kertokaa kokemuksista

• kymmenen4

yksi3 joko on tullu tietoa?

• sban
        kymmenen4 kirjoitti:

yksi3 joko on tullu tietoa?

Meillä kanssa siirrettiin palkkatilit S-Pankkiin. Tosin Visa Debit/Credit kortteja (vaimon kanssa yhteisvastuullisesti) vain haettiin eikä lainaa. Korttien hakemisen aikaan palkkatilit oli vielä toisessa pankissa.

S-Pankissa ollut muutaman vuoden tuottotili, tosin vähäisella summalla.Neljä vuotta sitten ollut 10000 € laina S-Pankista, mutta maksettu etuajassa pois. Ostot S-ryhmästä bensoineen kaikkineen keskimäärin 1500 e/kk.

Näillä mentiin:
        1) Yhteensä 107000 € (77000/30000), vakituinen työsuhde yli 25 v, tiedot kunnossa
        2) 18500 € velat yhteensä (asunto)
        3) Haimme kortteja 8000 € rajalla
        4) Saimme kortit 8000 € rajalla
        5 ) Käsittelyaika yli kuukauden, saatiin elokuun toisella viikolla

Mulla oli ennestään VisaGold ja MasterCard, vaimolla MasterCard rinnakkaiskortti ja Visa. Nyttemmin luovuttu toisen pankin Visoista, MasterCardit jäi. Palvelumaksut entisessä pankissa yht. 10 €/kk, nyt 0 € (2 x nettipankki, 2 x kortit). Että näin!

• kellokäykäykäy

Kaikki pankithan kehuvat itsensä maailman parhaaksi ja ovat hyviä lainantarjoajia, jos asiakkaalla on edellytykset saada lainaa. se on asiakkaan oma juttu meneekö tuohon vipuun. Pankki on kertonut omat spektinsä ja jos asiakas ei pysty täyttämään ehtoja lainan noston jälkeen, niin.... KELLO KÄY KELLO KÄY

• gekko

Mä olen kyllä tyytyväinen Tapiola pankkiin. Mastercard debit toimii asiallisesti ja lainaakin sain kun hain.
      Verkkopankki on toiminut hyvin kun olen kuullut että seimerkiksi Sampolla on
      ollut jatkuvia ongelmia .
      Mulla on myös S-pankin mastercard ja vähällä kokemuksella voin sanoa että pelittää, ei ongelmia ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6945
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1231
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      834
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe