Miltä tuntuu ryhmäpano naisesta ?

Miettii M-L

Te naiset, jotka olette naineet useamman miehen kanssa yhtäaikaa tai heti peräkkäin, kertokaa miltä se tuntui ? Ja miesten ei tarvitse nyt tähän keskusteluun osallistua, kiitos vastauksista.

254

60929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 tai 6

      Kahden kanssa olen ollut vuorotellen ja kiihottava kokemus olla huomion kohteena. Ihan jees, kun vain kaikilla synkkaa.

      • tea18-

      • tea18- kirjoitti:

        On kivaa. Ois kiva taas kokeilla. Vapaaehtosia vaan vaikee löytää.

        http://tinyurl.com/hotimes

        2 miestä valmiina, minne pitää tulla?


      • hALUT,

        Ole kolmekyppinen hyvännäköin nainen. Minulla on ollut saada aina saada orkasmeja, Kun olin neljän vanhemman miehen pantavana niin sai mitä oli haaveillut. Kun miehet irtaivat ja naivat niin ajattelin vaan että raiskaavat. Sain kyllä kiksejä monet orkut kun miehet käyttivät hyväkseen. Sitä tulee välillä tehtyä että antaa vanhempien miesten käyttää panopuuna se vaan kiihottaa kun antaa (raiskata) moneen kertaan.


      • Anonyymi
        jussi_3 kirjoitti:

        2 miestä valmiina, minne pitää tulla?

        Vantaalla olisi aviossa oleva 24-vuotias nainen kimppaan mukaan. Jättäkää tetoa että saan yhteyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalla olisi aviossa oleva 24-vuotias nainen kimppaan mukaan. Jättäkää tetoa että saan yhteyden.

        Minuakin kiinnostais aviossa olen 35v nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostais aviossa olen 35v nainen.

        Olisi kiva nähdä sinut kimppamme naisena Mvu40v (a) outlook piste com
        Olisit nainen ison kullin panemana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostais aviossa olen 35v nainen.

        Avioparin38m40 (at) gmail piste com
        Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
        Katsotaan saadaanko jotain kivaa aikaiseksi yhdessä.
        Tulisitko mukaan meitä on 1N ja 3M ja nainen haluaisi vähän avustusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalla olisi aviossa oleva 24-vuotias nainen kimppaan mukaan. Jättäkää tetoa että saan yhteyden.

        Ollaan kaksi miestä keihät pystyssä valmiina antamaan nautintoa. Laita mailia drilliand6 (a) gmail piste com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalla olisi aviossa oleva 24-vuotias nainen kimppaan mukaan. Jättäkää tetoa että saan yhteyden.

        Soita


      • Anonyymi
        tea18- kirjoitti:

        On kivaa. Ois kiva taas kokeilla. Vapaaehtosia vaan vaikee löytää.

        http://tinyurl.com/hotimes

        saat multa kovaa


      • Anonyymi
        hALUT, kirjoitti:

        Ole kolmekyppinen hyvännäköin nainen. Minulla on ollut saada aina saada orkasmeja, Kun olin neljän vanhemman miehen pantavana niin sai mitä oli haaveillut. Kun miehet irtaivat ja naivat niin ajattelin vaan että raiskaavat. Sain kyllä kiksejä monet orkut kun miehet käyttivät hyväkseen. Sitä tulee välillä tehtyä että antaa vanhempien miesten käyttää panopuuna se vaan kiihottaa kun antaa (raiskata) moneen kertaan.

        tuu mun luo. kyrpä on kovana sulle. Saat nauttia siitä.


    • n.41

      Kiihottaa kyllä, mutta orkkua on vaikea saada, ainakin mun.

      • kimppaseksiä

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....


      • Yankeewanckee
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        mikä on jengin nimi? Satanen menee noin 12,5 sekkaan


      • puutteessa64
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        tuliko nämä futispelaajat sittemmin vastaan ? naitko toiste ? vai saitko kuulla vinoiluja ?


      • ...
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        Kato vaan lisää elokuvia.


      • kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        hurjaaaa......


      • N19

        Kai olen kyltymätön kun en saa kun monen miehen kanssa. Ikäisiä miehiä en ole saanut kimpassa, mutta vanhempia on tarjolla. 5-10 kun oikein antaa niin saan kunnolla monta kertaa. Kun tarpeeksi saan niin lähden, Ihanan raukee olo kävellessä kun spermat valuu molemmista housuihin. Aina joskus vaan tekee mieli olla kippa pantavana kun yksi ei riitä.


      • Nuori naikkonen
        N19 kirjoitti:

        Kai olen kyltymätön kun en saa kun monen miehen kanssa. Ikäisiä miehiä en ole saanut kimpassa, mutta vanhempia on tarjolla. 5-10 kun oikein antaa niin saan kunnolla monta kertaa. Kun tarpeeksi saan niin lähden, Ihanan raukee olo kävellessä kun spermat valuu molemmista housuihin. Aina joskus vaan tekee mieli olla kippa pantavana kun yksi ei riitä.

        Josku haluttaa että menen panettavaksi. Tykkään kun on monta miestä ja ottaa väkisin, naivat ja runkkaavat suuhuni ja päälleni. Siinä ei taju meinaa olla mukana kun monta tuntia saa joka reikään spermaa. Sitä haluu olla alistettuna (raiskattuna) välillä Vanhempien kanssa humalassa on kiva kun puhuvat törkeitä kun saavat nuorta Pitävät joskus huorana kun saa naida nuorta posliini pillua miten haluu. Sit on vähä aikaa tyytyväinen vaikka en muille kerrokkaan.


      • :-O
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        :-O


      • Oul(m)
        N19 kirjoitti:

        Kai olen kyltymätön kun en saa kun monen miehen kanssa. Ikäisiä miehiä en ole saanut kimpassa, mutta vanhempia on tarjolla. 5-10 kun oikein antaa niin saan kunnolla monta kertaa. Kun tarpeeksi saan niin lähden, Ihanan raukee olo kävellessä kun spermat valuu molemmista housuihin. Aina joskus vaan tekee mieli olla kippa pantavana kun yksi ei riitä.

        ihana


      • Mökillä
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        Meitä oli neljä naista 35-55v ja kännissä saatiin nuori mies 17? Kun joku repäs sen housut alas ja seiso niin lattialla oltiin sen munan päällä jokainen moneen kertaan. Poika parka tuli nussittua moneen kertaan kun oltiin kännissä. En tiedä halusko, mutta kukaan ei kysynyt kun oli kulli kovana kun vähän hiero.


      • Mökillä kirjoitti:

        Meitä oli neljä naista 35-55v ja kännissä saatiin nuori mies 17? Kun joku repäs sen housut alas ja seiso niin lattialla oltiin sen munan päällä jokainen moneen kertaan. Poika parka tuli nussittua moneen kertaan kun oltiin kännissä. En tiedä halusko, mutta kukaan ei kysynyt kun oli kulli kovana kun vähän hiero.

        Ne sepä kiva että ette kysyneet. Vaikka tämä juttu olisi provo niin silti kaivelee se, että naiset saavat hyväksikäyttää miestä mutta toisinpäin tulisi kyllä vankilaa. Harvemminhan tätä tapahtuu mutta silti kukaan ei ole kommentoinut tuota viestiä mitenkään. Vai miltä tuntuisi jos mies kirjoittaisi, että "me neljä miestä 35-55 v oltiin mökillä ja saatiin nuori nainen 17 sinne. Tyttö parka tuli nussittua moneen kertaan, en tiedä halusko, mutta kukaan ei kysynyt kun oli pimpero märkänä kun vähän hiero."


      • Eronnut 55

        Miheni aikanaan ei osannut kiihottaa minua. Nyt olen hurastanut nuoriin poikiin 16-20v.Juotan niille viinaa ja naivat sitten kunnolla. 5-10 poitsua on hyvä sillon saa kunnon orkut. Pitää nauttia mitä antaa.


      • päikkäri
        Nuori naikkonen kirjoitti:

        Josku haluttaa että menen panettavaksi. Tykkään kun on monta miestä ja ottaa väkisin, naivat ja runkkaavat suuhuni ja päälleni. Siinä ei taju meinaa olla mukana kun monta tuntia saa joka reikään spermaa. Sitä haluu olla alistettuna (raiskattuna) välillä Vanhempien kanssa humalassa on kiva kun puhuvat törkeitä kun saavat nuorta Pitävät joskus huorana kun saa naida nuorta posliini pillua miten haluu. Sit on vähä aikaa tyytyväinen vaikka en muille kerrokkaan.

        Olen joskus ollut, vähän viihteellä, esim. Yhden kerran kun oltiin meillä , mieheni toi kavereitaan mukanaan istuttiin ja juotiin, mieheni meni nukkumaan jäätiin miesten kanssa istumaan. Siitähän seuras että, panivat minua vuorotellen ja kutsuivat vielä pari tuttavaa myöskin. Seuraavana aamuna kävely oli heikkoa ja pimmppini hiukan kipeä


      • Nuorenpaa
        Mökillä kirjoitti:

        Meitä oli neljä naista 35-55v ja kännissä saatiin nuori mies 17? Kun joku repäs sen housut alas ja seiso niin lattialla oltiin sen munan päällä jokainen moneen kertaan. Poika parka tuli nussittua moneen kertaan kun oltiin kännissä. En tiedä halusko, mutta kukaan ei kysynyt kun oli kulli kovana kun vähän hiero.

        Olen 65vukm, ja saan nuorta naista pari krs kuukaudessa. Vaimo ei ole seksistä välittänyt vuosiin, mut minä edelleen. Vaimo tietää ja hyväksyy täysin. Tyttö on nyt 22v kaunotar ja haluaa kiimaisen vanhemman miehen ISOA. Hän on vaimon sukulainen! Joskus vaimo on katsomassa .touhujamme.. Hän haluu nuolla pillusta spermani. Tää on meille hyvä järjestely! Jatkuu edelleen noin kolmena iltana kk.sa. IHANAA


      • Anonyymi
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        Tykkään kun moni mies pannut olen nuolet monet spermat


      • Anonyymi
        N19 kirjoitti:

        Kai olen kyltymätön kun en saa kun monen miehen kanssa. Ikäisiä miehiä en ole saanut kimpassa, mutta vanhempia on tarjolla. 5-10 kun oikein antaa niin saan kunnolla monta kertaa. Kun tarpeeksi saan niin lähden, Ihanan raukee olo kävellessä kun spermat valuu molemmista housuihin. Aina joskus vaan tekee mieli olla kippa pantavana kun yksi ei riitä.

        Voisko nuolla olisin miehesi joka nuolee


      • Anonyymi
        Nuori naikkonen kirjoitti:

        Josku haluttaa että menen panettavaksi. Tykkään kun on monta miestä ja ottaa väkisin, naivat ja runkkaavat suuhuni ja päälleni. Siinä ei taju meinaa olla mukana kun monta tuntia saa joka reikään spermaa. Sitä haluu olla alistettuna (raiskattuna) välillä Vanhempien kanssa humalassa on kiva kun puhuvat törkeitä kun saavat nuorta Pitävät joskus huorana kun saa naida nuorta posliini pillua miten haluu. Sit on vähä aikaa tyytyväinen vaikka en muille kerrokkaan.

        On kiva nuolla spermaa vitusta


      • Anonyymi
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        ois kiva tavata sua ja naida


      • Anonyymi

        mä höylään sua, että varmasti saat orgut.


      • Anonyymi
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        ois kiva naida sua.


      • Anonyymi
        Mökillä kirjoitti:

        Meitä oli neljä naista 35-55v ja kännissä saatiin nuori mies 17? Kun joku repäs sen housut alas ja seiso niin lattialla oltiin sen munan päällä jokainen moneen kertaan. Poika parka tuli nussittua moneen kertaan kun oltiin kännissä. En tiedä halusko, mutta kukaan ei kysynyt kun oli kulli kovana kun vähän hiero.

        mää on vahempi kun 17v. Mutta mulla on hyvä kyrpä. Tykkäät siitä. Oon varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä höylään sua, että varmasti saat orgut.

        un kiva. Oon kyrpä kovana odottamasa sua. tuu pian.multa tulee jo.


      • Anonyymi
        kimppaseksiä kirjoitti:

        Olin vaihto-oppilaana usassä ja siellä Mua nai pileissä 8 futisjoukkueen kundia! Mustia ja vaaleita ja hiukan humalaista suomi blondia hyväksikäytettiin:( kiihottavaa se oli!!) onneksi en tullut raskaaksi eikä poikaystävä suomessa saanut asiaa tietoon....

        Tavara löystyi hyvin.


    • Spermasäiliö

      Usealta mieheltä tulee turhan nopeasti. Siksi tuntuu ihanalta, kun yksi lopettaa ja toinen asettuu tilalle.
      Enimmillään minulla on ollut kolme miestä peräkkäin ja siitä tuli niin hyvä fiilis, että olen ottanut heidän kanssaan uusiksi useamman kerran. Parasta oli toimia heillä viikon ajan "emäntänä" kesämökillä loman aikana. Koska he kaikki olivat naimisissa kuten minäkin, kondomeja ei käytetty kertaakaan. Minuun pumpattiin siemennestettä niin paljon, että taisi pursua ulos korvistakin, kun palasin kotiin. Oma mieheni oli silloin työmatkalla ulkomailla eikä tiennyt touhuistani mitään. Enkä minä kerro!

      • kateellinen3

        Tämän emännän kun saisi yhdeksän miehen kalaporukan emännäksi!


      • tollo3

        Olethan varmasti tarkistuttanut itsesi, ettei ole tullut sukupuolitautia? Miten naimisissa oleminen vaikuttaa siihen, ettei kondomia käytetä? :D

        Jos he naivat sinua, he ovat voineet naida 100 muuta naista ennen sinua; jos kaikkia ovat paljaalla vetäneet, voivat tartuttaa sinuunkin sukupuolitaudin.

        Mutta muuten anna mennä vaan, kunhan olet varma ettet ole saanut tartuntoja.


      • oulumies1

        mahtava nainen olet ,olisimpa ollut mukana .


      • huoruus ja petos
        tollo3 kirjoitti:

        Olethan varmasti tarkistuttanut itsesi, ettei ole tullut sukupuolitautia? Miten naimisissa oleminen vaikuttaa siihen, ettei kondomia käytetä? :D

        Jos he naivat sinua, he ovat voineet naida 100 muuta naista ennen sinua; jos kaikkia ovat paljaalla vetäneet, voivat tartuttaa sinuunkin sukupuolitaudin.

        Mutta muuten anna mennä vaan, kunhan olet varma ettet ole saanut tartuntoja.

        Minä jopa toivon, että kaikki huoraajat saisivat sukupuolitaudin tai useamman! Ihan oikein saada rangaistusääryydestä, rikoksista. Se, että tuo tauti siirtyy myös omaan puolisoon, on liärangaistus, sillä silloin useimmiten petos tulee julki ja pettäjä saa rangaistuksensa: avioeron! Sen hön ansaitsee, ei omaa puolisoa petettäväksi!!!


      • sinkkunainen 40+

        Voi miten ihana lomaviikko sinulla! Tuollainen loma olisi kyllä itselleni enemmän kuin mieluinen nyt..:)


      • Siinkkunainen40+

        Jäi kyllä aivan järjettömän virittynyt olo tästä sinun emännöinnistäsi,
        sillä minusta olisi aivan huikea kokea tuollainen loma tai vaikkapa viikonloppu.
        Kimppakiva on ollut haaveeni jo niin kauan, että olisi varmaan aika realisoida se..


      • MinäQ
        huoruus ja petos kirjoitti:

        Minä jopa toivon, että kaikki huoraajat saisivat sukupuolitaudin tai useamman! Ihan oikein saada rangaistusääryydestä, rikoksista. Se, että tuo tauti siirtyy myös omaan puolisoon, on liärangaistus, sillä silloin useimmiten petos tulee julki ja pettäjä saa rangaistuksensa: avioeron! Sen hön ansaitsee, ei omaa puolisoa petettäväksi!!!

        Eikös huoruus edellytä rahan vaihtoa. Jos vain tykkää naimisesta niin se on eri juttu.


      • Vuokramökki

        Minä vuokrasin mökin kun ukkoni huiteli mailmalla. Tuli viikoksi kahdensan pojan poppoo. Humalassa olivat muttta käyttätyvät hienosti. Kerroin säännöt ja sanoin että voin kokatakkin tarpeen mukaan. Tarjosivat juomaa kun pääsivät mökkiin, ehdottelivat onko muita palveluja. Sanoin että niitä pitää hakea kyliltä. Vaikka olen 53v imarteli kun taputtelivat pyllylle ja halus hameenalle. Yksi kun alotti terassin kaiteeta vasten takaa niin muutkin halusivat. Aluksi olin nolona kun nuoret pojat nai mutta tuntu niin saatanan hyvälle pitkästä aikaa. Siinä viikko meni melkein isossa sängyssä maaten kun jollakin pojalla oli kovana. Toivottavasti olivat edes 16v nuoremmat?? Siinä sitten siivosin spermoja joka paikasta ettei ukkoni näe, eipä tarvinnut liukasteita kun kaikilta mälli lensi. HYVÄ VIIKKO. (kun tietäs montako kertaa sai?)


      • Valu..

        Olin kuuden nuoren kanssa, poikasia vasta mutta aikuisen kalut. Päivä siinä viehrähti kun jollain oli halu päällä. Kyllä nautin kun hyvänä pidettiin ja seksiä sai vähän erillailla kun normaalisti. Meno oli kovaa mutta nautinnollista viinan kanassa.,


      • Siinkkunainen40+ kirjoitti:

        Jäi kyllä aivan järjettömän virittynyt olo tästä sinun emännöinnistäsi,
        sillä minusta olisi aivan huikea kokea tuollainen loma tai vaikkapa viikonloppu.
        Kimppakiva on ollut haaveeni jo niin kauan, että olisi varmaan aika realisoida se..

        moikka mun tykö vaan niin onnistuu monen miehen kans


      • Sama fiilis
        sinkkunainen 40+ kirjoitti:

        Voi miten ihana lomaviikko sinulla! Tuollainen loma olisi kyllä itselleni enemmän kuin mieluinen nyt..:)

        Onko sulla vielä fiilis päällä?


      • Oul(m)

        Mahtava olis kun munkin spermat ois silläs ollut.


      • Anonyymi

        On kivaa kun nussii sut paljaaltaan siemenet pilluun.etkä käytä ehkäisyä .jos tuut paksuksi paat ukkos piikkiin.nait hurjasti saat spermaa joka tuuttiin nautit kun ukkos saa tippurin sulta eikö niin.


      • Anonyymi
        huoruus ja petos kirjoitti:

        Minä jopa toivon, että kaikki huoraajat saisivat sukupuolitaudin tai useamman! Ihan oikein saada rangaistusääryydestä, rikoksista. Se, että tuo tauti siirtyy myös omaan puolisoon, on liärangaistus, sillä silloin useimmiten petos tulee julki ja pettäjä saa rangaistuksensa: avioeron! Sen hön ansaitsee, ei omaa puolisoa petettäväksi!!!

        Huooraaminen ei ole rikos ja tulee kslikka omaan nilkkaan, kun muille pahaa tahdot. Kasva aikuiseksi, elämme 2020 lukua emme keskiaikaa...


    • anssimar6

      ihanalle emännälle olisi käyttöä olis monta miestä vailla

      • Nainen ___39Tku

        Tulisin mieluusti emännäksi porukalle... Mutta aikataulut ei koskaan miehille sovi...


      • N52
        Nainen ___39Tku kirjoitti:

        Tulisin mieluusti emännäksi porukalle... Mutta aikataulut ei koskaan miehille sovi...

        Olin tanssimassa ja musta vei jatkuvasti. Oli muori ja komee niin lähdin mukaan mökille.Siellä oli kuusi muutakin mustaa miestä. KUN yksi nai niin toinen alotti, Siinä sai jonossa ja tuplaa moleempin paikkoihin muiden runkatessa.Siinä meni kolme päivää haarat levällään.


      • TUPU 4

        TÄÄLTÄ LIPEE MONELLE VUOROTELLEN TOIVON ET TEITÄ ON 7-8 MIESTÄ KUN JOKAINEN KOLME KERTAA VETÄÄ SEN JÄLKEEN ON TYYTYVÄINEN OLO OTTAKAA YHTEYS JA VASTATKAA NAIKAA ET ON PILLU HELLÄ MUUTAMAN PÄIVÄN


    • Piukka26

      Itse olen ollut muutaman kerran kämppäemäntänä ja olen saanut saman session aikana kuuden miehen spermat sisälleni. Itse olen 26 vee blondi ja miehet ovat 30 -47 vuotiaita. Oli aika liukasta lopuksi. Miehet laukeavat selvänä aika nopeasti, mutta se ei haittaa, kun seuraava jatkaa. Tykkään saada takaapäin useamman peräkkäin. Kullien koot vaihtelee, mutta kyllä keskikoinen noin 16 cm ja riittävän paksu on ihan namia.
      Muutaman kerran on ollut jännityksestä johtavaa seisokkiongelmaa, mutta onnex on nuo "korrenvahvistajat" keksitty.
      Kuuden miehen kanssa on varsinkin toinen kierros minulle yhtä orkkua. Ajan ja paikan taju lähtee. Siihen kun vielä joku nuolee minua, niin olen taivaissa.
      Seuraavan viikon on alapää aika hellä, mutta orkkuherkkä.
      En ole saanut mitään tauteja, koska meillä on suljettu porukka ja kaikki elävät parisuhteessa. Itse olen nykyisin sinkku.
      Pidän ryhmäpanoista ja siihen hommaan jää koukkuun. Tunteja kestävä sessio mahdollistaa eläimelliset orkut, jotka kestävät piiitkäään.
      Muutama herra heistä on myös piipahtanut yksityishoidossa. Se on vain seksiä, ei muuta.
      Kämppäviikon tuloksena minun rahapussi on pullollaan, joten sehän vielä lisää opiskelijan/osaaikatyöläisen motivaatiota.

      • haluu_mukaan

        Mites Piukka26; kun on kuusi ukkoa osingolla, niin pipari on varmaan aika lailla naitua kamaa... Ovatko yrittäneet / oletko päästänyt sitten myös b-rapulle ? tai tuplaa ?


      • uskollisuus kunniaan

        Ajatteletko koskaan niitä miesten vaimoja, miltä heistä tuntuu, kun saavat tietää miehensä pettämisen, joka aivan varmasti tulee tietoon aikanaan! Onko omatuntoi jo töysin turta, etkä kykene ajattelemaan inhimillisesti, mikä on VÄÄRIN ja mikä oikein? Oletko addiktoitunut? Tuhoat monen perheen elämää toiminnallasi, joka ei näytä sinua hirvittävän millään tavalla. Tulet saamaan PALKKASI, joka ei sinua lopulta miellytä ja oikeasti KADUT, mutta liian myöhään. Ne miehet saavat myös palkkansa, vääryyden palkan, ja se on todella katkera!!!


      • MinäQ

        Kuulostaa hyvältä. Minustakin se toinen kierros on paras.


      • Myös piukka

        Nuorena pojat heinäladossa kimpassa nai väkisin. Kyllä sitä muistelee vieläkin. Nyt olen ollut vanhempien "patjana" moneen kertaan, jotenkin nautin kun panee silmät kiinni eikä ajattele muuta kun on sisällä. Joskus miehet pitää huorana kun antaa kunnolla munaa Joskus jopa nautin siitä että pidetään nuorena luppuna kun naidaan Heittävät lähtiessään satasia pöydälle vaik en ole pyytänyt.

        Aina vaan välillä tulee mieli "kippaa" kun vanhemmat miehet saa kullisa pystyyn.


      • loogikko1
        uskollisuus kunniaan kirjoitti:

        Ajatteletko koskaan niitä miesten vaimoja, miltä heistä tuntuu, kun saavat tietää miehensä pettämisen, joka aivan varmasti tulee tietoon aikanaan! Onko omatuntoi jo töysin turta, etkä kykene ajattelemaan inhimillisesti, mikä on VÄÄRIN ja mikä oikein? Oletko addiktoitunut? Tuhoat monen perheen elämää toiminnallasi, joka ei näytä sinua hirvittävän millään tavalla. Tulet saamaan PALKKASI, joka ei sinua lopulta miellytä ja oikeasti KADUT, mutta liian myöhään. Ne miehet saavat myös palkkansa, vääryyden palkan, ja se on todella katkera!!!

        Eihän se naisen vika ole, jos naimisissa olevat miehet häntä himoitsevat.


      • Anonyymi
        uskollisuus kunniaan kirjoitti:

        Ajatteletko koskaan niitä miesten vaimoja, miltä heistä tuntuu, kun saavat tietää miehensä pettämisen, joka aivan varmasti tulee tietoon aikanaan! Onko omatuntoi jo töysin turta, etkä kykene ajattelemaan inhimillisesti, mikä on VÄÄRIN ja mikä oikein? Oletko addiktoitunut? Tuhoat monen perheen elämää toiminnallasi, joka ei näytä sinua hirvittävän millään tavalla. Tulet saamaan PALKKASI, joka ei sinua lopulta miellytä ja oikeasti KADUT, mutta liian myöhään. Ne miehet saavat myös palkkansa, vääryyden palkan, ja se on todella katkera!!!

        mene jonnekin uskonnollisille sivuille saarnaamaan mitä sä täällä ihmisiä moralisoit ..oieesti häivy juttuises .!!!!!!


      • Anonyymi
        loogikko1 kirjoitti:

        Eihän se naisen vika ole, jos naimisissa olevat miehet häntä himoitsevat.

        aviomiehen pitäs ainakin olla onnellinen kun muutkin pitävät


    • toiveajattelua vaan

      Sama mies kirjoitti 2 saman tyylistä tarinaa, säälittävää.

    • lady_million86

      Oh, en ole koskaan ennen kuullut tuollaisesta kämppäemäntänä toimimisesta, mutta kiihotuin heti kun luin siitä. ;) Ainoastaan kerran olen ollut bileissä missä 5 vanhempaa miestä pani mua kimpassa, ja se oli tosi ihanaa. Aamulla vielä joku tunki mulle kouraan ison setelin, vaikka mulla ei tullut mieleenkään pyytää siitä illasta mitään rahaa. :D En kyllä voi kieltää etteikö sekin ois kiihottanut jo entisestään, ja pyysinkin minut aamulla kotiin heittänyttä miestä vielä autopanoille kanssani matkanvarrelle.

      Mistä hei te olette löytäneet tuollaisen mieslauman? Oletteko ihan laittaneet ilmoituksen jonnekin ja tarjonneet itseänne käyttöön? Mulla on aika vähän kokemusta ryhmäseksitilanteiden ja -kumppaneiden etsimisessä, olen vaan pari kertaa ajautunut sellaiseen tilanteeseen. Olisi ihanaa päästä esim. jonkun miesporukan mökkireissulle mukaan käytettäväksi, mutta en usko että voisin viikonloppua pidemmäksi aikaa lähteä, ainakaan alkuun, sillä itsekin olen varattu. :P

      • vaasam44livebi

        Hei. Näin teidän ilmoituksen ja ajattelin vastata mun profiilit löytyy suomi24 treffit nim.apina mies ja alastonsuomi Kivakikkeli1968. Olen elänyt pitkän parisuhteen joka oli värikäs ja rikas kaikinpuolin. Nyt olen yh isi ja asun vaasassa. Harrastimme kimppoja sekä julkisillapaikoilla panemista ex kanssa. En ole mikää pro mutta kun sovitaan nuotit etukäteen niin kaikki toimii enkä jää vaivaksi tai rupea häiriköksi jälkeenpäin 100 % luottamus on ao. Seksualisuudeltani olen avoin ja pidän kaikenlaisista rooleista ja rohkeus riittää niiden toteutumiseenkin. Mulle voi ehdottaa, kertoa tai pyytää mihin vaan leikkiin mukaan paitsi eläin, lapsi ja kakka juttuihin nestemäiset aineet ok ja orgasmin pitkittäminenkin.


      • Oul(m)

        moi lady_million86 ,missäpäin olet ja voitas joskus harkita salapnoja päivittäin ,olisit varmaan ihana ...


    • mieskertoo

      Olen miehenä ollut muutaman kerran toisen miehen kanssa panemassa naista. Eli neljä kertaa. Yleisesti alkaa valitus että paikat eivät kestä pamputusta tai että nyt kyllä ovat ihan hellinä. Kerran nainen on joutunut suulla tyydyttämään molemman kun ei vain paikat kestänyt. Toki kivaa sekin oli.
      Puhun siis ihan vaginasta enkä mistään että peppusekseistä. No jos miehillä on vähänkin isompi vehje niin kyllä se varmaan aika saanut olo on sen jälkeen naisella.

      • leenamarjaliisa

        Se, että paikat ovat hellinä voi johtua siitä, että käytätte kortsuja. Itselläni ei ole ollut sellaisia ongelmia, koska panokaverini ovat saaneet siemensyöksynsä sisääni. Sperma voitelee vaginani tosi liukkaaksi eikä isompikaan kalu satu, vaan tuntuu ihanalta. Aah... nyt tuli oikein ikävä noita aikoja. Mistähän löytäisi luotettavia, halukkaita miehiä tähän hätään???


    • nuorityttönen

      Kolmesti on tullut jo harrastettua vaikkei ikää ole paljoa kertynyt. Ekalla kerralla kahden miehen kanssa, mutta se oli lähinnä semmoista turhaa räpiköintiä. Toisella kerralla mukana oli toinen nainen, ystäväni ja eräs vanhempi mies. En ole bi, mutten kuitenkaan sano etten olisi nauttinut siitä kaikesta tekemisestä, etenkin kun näin kuinka mies nautti seuratessaan miten hyväilimme ja nuolimme naisen kanssa toisiamme.Ja kyllä mies kehui, että eipäs häntä ole aiemmin kaksi nuorta naista hoidellut ;) Kolmannella kerralla sävelet olivat melko selvät, mies siis vain vaihtui mutta päätimme kokeilla vielä kerran ryhmäseksiä ystäväni kanssa. Se on hienoa silloin kun jokainem huomioi toista ja pitää hyvänä. Mielestäni tähän touhuun ei sovi mustasukkaiset ihmiset.

      • Oul(m)

        hhmmm. olisin valmis sun kans nuorityttö poriseen asiasta hmmm...


      • Kyllähän tollainen olisi kiva päästä mukaan


    • Joku järki sentään

      Jo pelkkä ajatus oksettaa.

      • örinäääääää

        Minkä ihmeen takia luet näitä kirjoituksia ??
        Vai oletko ehkä niitä "ihmisiä" jotka asettavat itsensä muiden yläpuolelle.


    • parisp (n)

      Paljon on miehistä kiinni miten he osaavat ottaa naisen. Ite tykkään useamman miehen yhtäaikaisesta käsittelystä sillä tykkään kun saa olla miesten hyväilyjen kohteena. Onhan se kun useampi mies alkaa riisua vaatteita päältäni ja kosketella sopivasti sieltä sun täältä ja lopuksi alkaa ite käymään kuumana ja tuntea miten he upottavat peniksensä minun sisään. Nautinto on silloin hyvä kun he ensin osaavat lämmittää hellästi ja lopuksi ottavat vaan. Nautin siitä myös kun saan osaavalta mieheltä suuseksiä. Lähinnä se että ei vaan heti aleta panemaan vaan käytetään aikaa jolloin fiilis alkaa kasvaa kaikilla on tärkeintä. Parhainta on kun miehet saavat orgasmin suurinpiirtein yhtäaikaa.

      • Svejk45

        Tekstisi vaikuttaa hyvältä ja namilta. Juuri sellaiselta, jossa olisin mielelläni mukana. Pari suunnattoman ihanaa kokemusta onkin. Jos kiinnostaa, voin mielusti kirjoittaa, että saat käsitystä tunnelmasta ja siitä, missä mentiin. Kirjoita svejk a luukku . com niin saat tuntumaa mahdollisuuksiin ja millaisesta voisi olla kysymys... ja sitten tuumailla, josko?


    • Aut tai vau

      Humalassa kun miehet juotti 18v tyttöä en arvannut että siitä tulee ryhmäpano. Suurimman osan miehistä oli yli 50v mutta jaksovat antaa. Ei tiennyt kuka oli takaa vuorossa. Hyvänä pitivät vaikka yön naivatkin, kenellä seisokin? Ei pahempi kokekemus.

      • Äly hoi älä jätä!

        Että mitä miehet juotti sut känniin niinettäe t taujunnut mitään mitä seuraavaksi tapahtui?
        Ne muuten antoivat halkojaan sun intiimipaikaan oikein urakalla erikeseen ja kahdestaan yksi suihin. Noin ne jakeli sulle. kuj olit empäripäissäs.
        Hankalahan sun oli siinä tilassa niitä miehiä vastustella.
        Ne juotti sut ite olivat selsin päin kun sä humalluit ne käyttivät sua hyväksi.


    • Kurssipriimus

      Olen onnellisesti naimisissa mutta otan välillä vierasta . Viimeksi olin kahden miehen kanssa kun olin Hesassa kursseilla ja menin kahden opettajamiehen kanssa illalla niiden huoneeseen. Otettiin ensin vähän konjakkia ja sitten vaan toinen työnsi kätensä jalkoväliini ja pian olimme kaikki alasti ja siitä se alkoi. Ne ottivat minua aamukolmeen asti vuorotellen ja laskivat spermansa useita kertoja sisääni ja hyvää teki, varmaan kaikille.

    • Moni hyvä

      Olin kai seisemäntoista kun työpaikalla vanhemmat miehet juotti ja rupes kähmimään. SIINÄ oli käsiä hameen alla ja miehillä munat pystyssä. Oli törkeetä mut kiihottavaa kun joku aina jatko. Siitä jäi joku fetissi että olen käynyt pari kertaa hotellissa miesten kippakivana. Siitä saa mahtavat orkut kun yksi laukee ja seuraava tulee liukkaalle, vaikka ei ole aina komeita meiehiä/vanhoja ei haittaa kun haluttaa. Siihen jää riippuvuus aina välillä tehdä, enkä kerro kaverillekkaan haluistani.

      • Toillainen nainen kyl olis kiva päästää mukaan.


    • kiihottunut

      Itselläni ikää aika vähän, mutta seksikokemusta on. Just ehkä viikko sitten 5 noin 30v miestä tuli hoitelemaan mut. Oli se kyllä ihanaa, ku joku koko ajan takana panemassa. Jotkut ehkä turhan kiimasia, mutta toisaalta se herätti ittessänikin oikeen kiimasen tunteen. Monta tuntiahan ne siinä mua hoitelivat. Paras kohta oli varmaan se, kun yksi kouri rintojani samalla kun pani pilluun. Ja muut koskettelivat vähän kaikkialta. Oli ihanaa olla keskipisteenä. Lopulta kun ei miehet enää jaksanu, paitsi yksi, ni jatkettiinse kanssa viellä, ja aika rajuakin panoa. Mies laitto käsiraudat, ja alkoi panna ihan helvetin syvälle ja kovaa. Tuntu ihan mahtavalta. Ja voihkinkin aika paljon. Vähän väliä mies kuristi, mutta ei kauhean kovaa, ja tukisti. Se toi himot enemmän pintaan.

      • Kuin myös kiihottu

        Mulla on kieroitunut seksi fantasia kun olen 22v ja halun raiskatuksi. Mieheni ei ymmärrä ja meen salaa. Vanhemmat miehet tekee kimpassa kun saa nussia nuorta naista. Joskus saa miehiltä kyrpää ettei halu istua moneen päivään kun molempi reikä on naitu. Kuiteskin halun monta miestä nitkä alistaa.


    • kaisla 46v.

      Tuo tuntuminen kyllä riippuu monesta asiasta. Miehistä, paikasta, fiiliksestä jne. Mä oon ollu vaikka kuinka monta kertaa useamman kuin yhden miehen kanssa samana yönä. Olen naimisissa, mutta se ei ole ongelma,koska mieheni on myös yleensä mukana ja hyväksyy asian. Parasta se on noin hetken mielijohteesta tehtynä, ei mitään etukäteissuunnittelua. Pitää vain bongata sopivat tyypit ja ei kun menoksi.

    • Mies XL

      Yks tuttu nainen sanoi, että ei se kovin kaksista ollut. Osa miehistä ei ollut kovin tasokkaita ja sitten ne laukesivat heti, kun aktilla oli katsojia. Ei välttämättä tunnu hyvältä, kun kaveri pukkaa pari kertaa ja sitten tulee uusi tilalle.

    • Nainen XS

      No, miten olette sitten välttäneet sukupuolitaudit? Älkää väittäkö, etteikö jotain olisi joskus yllätyksenä tarttunut! Edes herpes?!
      Olen nainen ja miettinyt usein , että kahta miestä olisi kiva joskus saada. Toinen, "oma" mieheni tulisi peppuuni ja toinen, vieraileva tähti pimppaani.

    • Nainen L

      Niin naisena tässä kuviossa tosiaan on kohhonnut riski kaikkeen. On kuitenkin varmaan vain yksi mies joka pillun aluksi nuolasee ja lopulta nainen nuolee kaikkia kahta, viittä tai enemmän aktin aikana... Harvemmin varmaan kelmulla leikitään, kumilla helpommin..

      • Nainen XS

        Ai jaa.... Käsittääkseni nuo yksityiskohdat, että kuka nuolee ketäkin, on sovittavissa ennen ryhmäseksiä. Toivoisin siis edelleen rehellisiä vastauksia siihen, että onko sukupuolitauteja tarttunut ja minkä nimisiä on tarttunut. Kiitän!


      • Oul(m)
        Nainen XS kirjoitti:

        Ai jaa.... Käsittääkseni nuo yksityiskohdat, että kuka nuolee ketäkin, on sovittavissa ennen ryhmäseksiä. Toivoisin siis edelleen rehellisiä vastauksia siihen, että onko sukupuolitauteja tarttunut ja minkä nimisiä on tarttunut. Kiitän!

        iospa ihan painaa kahta naista vuorotellen ja spermat molemmille ihanaan ppimppiin ,kimpassa voitas kieliäkin toisiamme hhmmmmm...
        Oispa Oulussakin enemmän tälläsiä naaisia ..


      • nuori nainen
        Oul(m) kirjoitti:

        iospa ihan painaa kahta naista vuorotellen ja spermat molemmille ihanaan ppimppiin ,kimpassa voitas kieliäkin toisiamme hhmmmmm...
        Oispa Oulussakin enemmän tälläsiä naaisia ..

        Nainen 24 lähellä Oulua asun miettinyt olen ryhmää joko kaksi miestä ja minä TAI minä, toinen nainen ja mies. Tauteja en halua joten suojaus täytyy olla. Tämä on tosiaan vielä harkinnan alla. Sen verran pitkään olen sinkkuna vaan ollu, että halut jo katossa. Kiva olisi myös tietää, että miltä tuntuu jos kaksi miestä tulee samaan reikään yhtä aikaa sattuuko se? Ensimmäinen kerta voisi mennä minun osaltani katsellessa jos suostun siihen, että minä, toinen nainen ja mies. Kiima on kova.


      • Oul(m)
        nuori nainen kirjoitti:

        Nainen 24 lähellä Oulua asun miettinyt olen ryhmää joko kaksi miestä ja minä TAI minä, toinen nainen ja mies. Tauteja en halua joten suojaus täytyy olla. Tämä on tosiaan vielä harkinnan alla. Sen verran pitkään olen sinkkuna vaan ollu, että halut jo katossa. Kiva olisi myös tietää, että miltä tuntuu jos kaksi miestä tulee samaan reikään yhtä aikaa sattuuko se? Ensimmäinen kerta voisi mennä minun osaltani katsellessa jos suostun siihen, että minä, toinen nainen ja mies. Kiima on kova.

        Moi ,oispa kyllä todella kiva jos päästäs tapaamisiin ,haluni on kovat jokapäivä ,pääsisin päivisin kyllä painaan jos sä vain haluut .Pidettäs kivaa..miten saatas yhteystiedot???


    • kurssipriimus

      Ollessani kahden ukkomiehen kanssa otin niiltä ensin suihin kun ne halus sitä. Sitten ne vasta nai ja laskivat vuoronperään pimppaani lastinsa. Kunnolliset ukkomiehet on varmoja kumppaneita sillä ne ei puhu keltä ne saa ja niissä ei ole tauteja.Siksi teen nämä jutut aina ukkomiesten kanssa jolloin voi tehdä temput paljailla peleillä sillä sehän tekee makeinta kaikille.Alussa mainitsemani ukkomiehet tykkäsivät lisäksi siitä , että ne sai naida aviossa olevaa naista sillä se lisää jytyä kun siinä on vähän niinkuin ekstrakielletyn maku. Sama juttu se on itselleni.

      • Väärätie

        Juuri noin se menee, varattu kiihoittaa enemmän.


    • kokemusta on.

      Noin se juuri menee, kuten kurssipriimus kirjoitti. Itse miehenä nautin tavattomasti kun saan naida varattua rouvaa, he uskomattoman estottomia halukkaita.

      • kurssipriimus

        Samoin minä naisena kun tiedän että on ukkomies niin nautin suunnattomasti ja saan orgasmeja monia peräkkäinkin ja jo kun tietää että kohta saa ukkomiestä niin housut alkaa kastua. Kerrankin kun tiesin etukäteen saavani tuota herkkua niin jouduin runkkaamaan etten olisi ihan läkähtynyt.On todella ihanaa saada varattua vierasta!


      • kurssipriimus
        kurssipriimus kirjoitti:

        Samoin minä naisena kun tiedän että on ukkomies niin nautin suunnattomasti ja saan orgasmeja monia peräkkäinkin ja jo kun tietää että kohta saa ukkomiestä niin housut alkaa kastua. Kerrankin kun tiesin etukäteen saavani tuota herkkua niin jouduin runkkaamaan etten olisi ihan läkähtynyt.On todella ihanaa saada varattua vierasta!

        Hyviä hetkiä vaan varattujen rouvien seurassa!


      • Varattua saanut
        kurssipriimus kirjoitti:

        Hyviä hetkiä vaan varattujen rouvien seurassa!

        Olet varmaan kuuma pakkaus! Ja ihana! Olisipa kaltaisiasi enempi!


      • Nainen XS
        Varattua saanut kirjoitti:

        Olet varmaan kuuma pakkaus! Ja ihana! Olisipa kaltaisiasi enempi!

        Mun mielestäni olette oksettavia! Eikö teillä ole mitään moraalia, koska naitte varattujen kanssa? Kaikki varatut eivät ole niin kevytkenkäisiä.


      • Varattua saanut
        Nainen XS kirjoitti:

        Mun mielestäni olette oksettavia! Eikö teillä ole mitään moraalia, koska naitte varattujen kanssa? Kaikki varatut eivät ole niin kevytkenkäisiä.

        Kyllä meillä on moraalia. Me vaan nautimme saadessamme varattuja.Kokeilepas itsekin!


    • EPM2

      Ettekö tajua, että kurssipriimus on mies

    • nuori nainen

      Jos Oulun mies huomaa yllä kirjoitukseni niin jään odottamaan jonkinlaista vastausta mielenkiinnolla. Pidätkö muuten julkisella paikalla harrastaa seksiä? Itse katson itseni heteroksi mutta toisen naisen kanssa seksin harrastaminen kiinnostaa, suudellu olen naisia mutta seksiin se ei ole päätynyt. Pidän myös siitä jos mies nuolee, olen kuvannut kotipornoa ja sitä myös itse joskus katson.

      • nuori nainen

        Sen vielä lisään, että sekään ei haittaa jos olet varattu koska olen harrastanut seksiä myös kavereideni miesten kanssa seksiä joten salaisuuksia osaan pitää se lisää kiihotusta ;) Pidän myös pitkistä seksisessioista jossa orkkua pitkitetään ja se on varma, että jaksan kyllä koska pidän koko yön kestävistä panoista ;)


      • Oul(m)

        kivaaolis jos sulla olis toinen nainen mukana ja oltas kolmistaan ,vaitiolokin ois varma ,rakasteltas .Miten saadas yhteystiedot toisistamme??


      • Oul(m)
        nuori nainen kirjoitti:

        Sen vielä lisään, että sekään ei haittaa jos olet varattu koska olen harrastanut seksiä myös kavereideni miesten kanssa seksiä joten salaisuuksia osaan pitää se lisää kiihotusta ;) Pidän myös pitkistä seksisessioista jossa orkkua pitkitetään ja se on varma, että jaksan kyllä koska pidän koko yön kestävistä panoista ;)

        oispa mukava ,kestävyyttä löytyy kyllä ,tykkään kieliä ekaks ,ottasit multa suihin samalla ja laukeaisit mun suuhun namnam hmmm...pakko ois nähdä ,mut missä tavattas??paikka ja aika?


      • Oul(m)

        Moi ,miten päästäs tapaamisiin ,voitas kattoa miten kivaa olis meillä, tykkään tyylistäs .Rakasteltas ihan missä haluut .pusi pusi .Vastaileppa jos näät tämän ilmoituksen ja missä asut???


      • Nuori N
        nuori nainen kirjoitti:

        Sen vielä lisään, että sekään ei haittaa jos olet varattu koska olen harrastanut seksiä myös kavereideni miesten kanssa seksiä joten salaisuuksia osaan pitää se lisää kiihotusta ;) Pidän myös pitkistä seksisessioista jossa orkkua pitkitetään ja se on varma, että jaksan kyllä koska pidän koko yön kestävistä panoista ;)

        Vaikka ei ikää kauheasti ole, pidän yllättävistä vieraitten kanssa. Usein vanhemmat miehet porukassa ehdottelee törkeitä. Kun menee mukaan ja suostuu niin pitävät hyvänä, vaikka panevatkin kunnolla vuorollaan. Kun olen kunnolla märkänä spermasta niin annan uuden kierroksen ketä vielä kykenee. Sitten kun lähden on kaikilla hyvä mieli, kun ei tunne niin ei huutele perästä.


      • Nainen 30 v
        nuori nainen kirjoitti:

        Sen vielä lisään, että sekään ei haittaa jos olet varattu koska olen harrastanut seksiä myös kavereideni miesten kanssa seksiä joten salaisuuksia osaan pitää se lisää kiihotusta ;) Pidän myös pitkistä seksisessioista jossa orkkua pitkitetään ja se on varma, että jaksan kyllä koska pidän koko yön kestävistä panoista ;)

        Kun mieheni lähtee matkoille on pakko mennä jonnekkin ryhmä juttuun. Yleensä vain miesten kanssa, on tullut kokeiltua kaikkea pervoakin. On sidottu ja side silmillä miehet pani, en tiedä montako oli mutta aina oli joku työntämässä munaa sisään. Olen saanut remmiä, alistettu ja molempiin reikiin samaan aikaan ja suuhun. Olen aina jälkeenpäin tykännyt. Silti käyn yhden opiskelian pojan luona millä on julmetun pitkä ja paksu muna. Sitä vaan välillä haluu vaikka ei pystykkään istumaan pariin päivään.


    • Koettu on

      Olen mieheni kanssa olleet parinvaihdossa ja kolmansien kanssa vuosien aikana kanssa tutustuen ensin muuten. Tosin on Canarilla päädytty seksiin samoina iltoinakin. Yleensä kokemukset ovat ollet hyviä (on poikkeuksiakin), siksi en voi suositella asiaa mustasukkaisille, humalahakuisille yms. Parasta tilanteissa on jo ajatukset tulevasta ja vielä parempaa jos asiat sujuu sovitusti ja toiveiden mukaan olipa kyse parinvaihdosta tai kolmannesta pyörästä tai muusta ryhmästä ja kun voi heittäytyä estoitta luottaen seksiin mukaan. Jopa viettää yö useamman miehen kanssa (Iso-Valkeista muistellen).

    • rituleena

      Minusta ryhmäpano tuntui makeelta. Ollessani tyttöporukassa Tallinnassa ihastuin illan aikana yhteen mieheltä näyttävään mieheen ja päätin että tuota minä haluan vaikka olen aviossa ja kun mieskin huomasi minut niin helposti päädyimme miehen huoneeseen ja sänkyyn. Heti ensi nainti oli taivaallista , laukesin moneen kertaan ennenkuin mies laski spermansa sisääni. Kun olimme sen jälkeen pesulla miehen huonekaveri - oikein söpön näköinen mies- tuli huoneeseen ja ajattelin, että nyt homma meni vähän pipariksi mutta vielä mitä. Leikkiä tavoitellen kaverini sanoi että kaverille kanssa sehän on vanha tapa. Kun en osannut siihen sanoa mitään tuo tullut mieskin heitti vaattensa ja pian nain jo senkin kanssa. Kun se viimein laukesi sisääni niin toinen mies oli taas valmis ja sanoi haluavansa liukkaille. Itse oli enempi kuin valmis siihenkin ja niin jatkoimme ja jatkoimme myöhään aamuyöhön.

      • oikeesti kade

        Kateeksi käy! Pitää kai sitten lähteä ulkomaille?


      • Anonyymi
        oikeesti kade kirjoitti:

        Kateeksi käy! Pitää kai sitten lähteä ulkomaille?

        Todella ihania naisia täällä. Jutut kiihottaa mielettömästi. Ottakaa mut mukaan johonkin juttuun. [email protected]


    • naiminen on ihanaa

      Mä laoin harrastaa ryhmäseksiä mieheni kanssa n. vuosi sitten - meillä PITKäparisuhde, ja päätettiin kokeilla, enkä ole katunut: mielettömän kiihottavaa, nyt olen alkanut ymmärtämään kun miehet sanoo, että mitä enemmän saa sitä enemmän tekee mieli- panetta koko ajan entistäkin enemmän: ryhmäseksissä on ihanaa usein miesten yhtäaikaiset hivelyt, panot samaan aikaan moneen reikään- keskittyminen välillä yhteen todella hyvää mieheen joka todellakin osaa naida ja antaa munaa ja joka jaksaa, jaksaa ja aina vaan jaksaa- surpeorkut taattu useampaan kertaan illan/yön aikana - swingersillan jälkeen esim. vielä hotelliin jonkun miehen kanssa yhdessä oman miehen kanssa ja siellä ko. mielelle liukkaan pillun jakaminen kiihottavaa - ja kun se ei enää jaksa, naidaan oman miehen kanssa täysillä sen kolmannekin iloksi ja äänekkäästi - IHANAA!

    • Jyväskylän nainen

      Kun on kymmenenkin vuotta nainut pelkästään oman miehen kanssa on todella nautinnollista naida toistenkin miesten kanssa!

    • kipa6

      olen ollut monen miehen kans naiminen todella ihanaa kun yksi lopettaa toinen alottaa mua on nussittu kerran läpi yön porukka kyllä teki todella makeaa fantastinen kokemus haluaisin uusia kokemuksen

    • 17/5

      Naisten mielipiteet uskottavia, kyllä vierasta alkaa kaivata joskus niin nainen kuin mieskin. Naimisissa olevat rouvat uskomattoman halukkaita estottomia ainakin ketä olen saanut naida. hienoja kokemuksia.

    • Miehen tuoksu ja iho

      Parhainta on jokaisen miehen eri tuoksut ja iho.. Se on todella huumaavaa, lisäksi jokaisen miehen siemenneste maistuu erilaiselta. 3-5 miestä peräkkäin eri tavoin on ok, sen jälkeen rupeaa useimmiten väsyttämään ja onkin aika levätä ja peseytyä.

      • Ei hyvä!

        Tupakoivan miehen iho haisee ja sperma on tunkkasen makuista.


      • No ei nyt kukaan
        Ei hyvä! kirjoitti:

        Tupakoivan miehen iho haisee ja sperma on tunkkasen makuista.

        Kuka nyt haluaa rakastella miehen/miesten kanssa jotka ei pidä huolta itsestään (esim tupakoi, kännäilee, sairaan lihava tms). Vastapestyn normimiehen kanssa joka on tavoiltaan normaali; ei maistu eikä haise tunkkaiselle.


    • Elli Kiimalainen

      Hyvältä tuntuu! Ennätykseni on 6 miestä erään saunaillan yhteydessä. Nautin, koska ei ollut mitään kovaa hässäköintiä, vaan kaikki tulivat sisääni rauhallisesti omalla vuorollaan (pari kolme taisi tulla useamman kuin yhden kerran). Se oli mielettömän kiihottavaa ja sain orkut monta kertaa. Koko sessio kesti kaiken kaikkiaan yli 4 tuntia. Paikat olivat sen jälkeen hieman punertavat ja turvoksissa. Kiima jatkui seuraavana päivänä ja monta päivää vielä sen jälkeenkin. Mahtava kokemus.

    • tietoa puuttuu

      Vein kerran baarista tytön kaverini kämpille, siinä sit yöllä panin likkaa pariin otteeseen. Sen jälkeen sanoin tyttöselle, että asunnon isäntäkin on hyvä kaveri. Tyttö vastas mulle, että hän ei oo semmonen tyttö, vastasin naurahtaen, en mä sitä ois susta uskonutkaan. Kaveri jäi ilman. Me viel aamulla paineltiin oikein kunnolla, kun kaveri meni töihin. Tyttö jäi ilman ryhmätouhuja, joten ei ainakaan sen illan osalta voi vastata, eli ei se ryhmätyö oo kaikilla tavoitteena, mut kaveri mua myöhemmin mollas, kaikenlaisia likkoja mäkin otan mukaani. Mul oli kyl hyvä olo >>> terveisiä Kukka-Maaritille

    • Eka "kippa"

      Mulla oli juhlat tutulle, muut lähti ja ainoastaan nuoria miehiä jäi. Menivät saunaan ja vein pyyhkeitä niin katselin kun komeita poikia olivat alasti. Kun olin juhlakunnossa ajattelin mennä mukaan, vaikka vanhana naisena olen ajanut vähäisetkin karvat pois ja on niin isot häpyhuulet niin ajattelin siitä vaan. Eka kommetti oli että hyvännäköinen posliini, rupes toisilla seisoo. Kysyin tarviiko pestä ja sain kovan munan käteen sitte toiseenkin. Takaa joku työnsi seisovan sisääni ja olin seinää vasten kun muutkin halusi. Ylhäällä jatkettiin ja olo oli patjana kun vuoron perään halusivat. Aamulla heräsin kun sai kullia, sitten muutkin halus edestä ja takaa. Soittivat taksin ja setsemän poikaa lähti. Oli molempi reikä tosi märkä,muutenkin olin aivan spermassa tukkaa myöten. Nuorilta kyllä hyvä suoritus kun jatkuvasti seiso jollakin.

      • MinäQ

        Tulivatko uudestaan?


    • nainen_k18

      Olin 18, kun istuin kerran ulkomailla hotellin aulassa. Siihen tuli suuri miesjoukko iöiltään suurinpiirtein 20-50 vuotiaita. Heitä oli ainakin kymmenen, ja he tarjosivat minulle juomista. Ensin kaikenlaista vähä alkoholillista, mutta kun siinä oli jo tunti rupateltu, yksi miehistä meni kauppaan ja osti monta pulloa viinaa. Siitä sitten suostuin menemään miesten yhteiseen hotellihuoneeseen, kun kerran olin seuraa vailla. No, siellä tuli vähän juotua, ja yhtäkkiä puolet miehistä kävivät ehdottelemaan kaikenlaista. Tuli siinä sitten nuoltua parinkin kanssa, ja loppujen lopulta suihinottojakin tuli... Perheeni oli toisessa huoneessa, mutta ei ihmetellyt mitään vaikka olinkin poissa. Noh, tietysti suihinottojen jälkeen olin siinä itse aivan mällissä a miehet alkoivat riisua minua... Tuli siinä sitten aukot täytettyä spermalla... Mutta hauskaa oli !, ji! Ja reikään kyllä mahtui kolmekin yhtäaikaa. Venyvä kun olin.. Sitten se yksi 50vuotias alkoi työntää minua perseeseen, ja siitä sitten jatkui ainakin 4 tuntia ! Kyllä paikat oli vähän kipeinä sen yön jälkeen, ei kyllä kaduta :)

      • Varattu nainen

        Ihanaa! Oikein housut kostui kun luin juttuasi. Vaikka itse en ole nainut kuin kahden miehen kanssa parhaimmillaan niin voin kuvitella että varmaan pidot tässä tapauksessa paranee kun väki lisääntyy. Itse pidin kunnia-asiana että kumpikin mies sai naida oikein kunnolla ja kun miehiä on useampi luulen että olit vielä ylpeämpi kuin minä! Ihanaa!


      • MinäQ

        Meillä kävi vaimon kanssa vähän samoin. Tapasimme tuollaisen vajaan kymmenen hengen ryhmän, olisiko ollut joku joukkue. Juteltiin englanniksi ja maisteltiin paikallisia juomia. Jatkoista keskustellessamma vaimo sanoi minulle suomeksi, jos ne haluaa panna häntä joukolla pitäisi minun antaa se tapahtua.
        Mentiin sitten meidän vuokra huoneistoon jatkoille. Oikeastaan ne juotti meitä. Itse pidin kyllä varani mutta vaimo otti huikkaa ihan kiitettävästi. Juteltiin niitä näitä. Kehuttiin niille suomalaista vapaata seksi elämää.
        Se alkoi ulkoa kuuluvasta musiikista. Kaverit tanssittivat vaimoani. Tai oikeastaan jonkinlaista selsoviltaan tapahtuvaa kopelointia.
        Saimme idean mennä hotellin altaalle alasti uimaan. Sukelleltiin ja telmittiin. Kelluin siinä jonkin vesilelun kanssa vaimoni tullessa halaamaan minua. Jäi kaulaani roikkumaan vieraiden miesten ympäröidessä meidät. Vaativat kädet työntyivät väliimme puristellen vaimoni rintoja. Nauroin hyväksyvästi.
        Olimme kelluneet altaan matalampaanpäähän. Halasin vaimoani katsoen häntä silmiin. Vieraat sormet vilistivat pitkin hänen kehoaan. Saksalainen mies oli siirtynyt vaimon reisien väliin. Tarttui häntä lanteista työntyen ensimmäisenä sisään. Vaimo täsisi sylissäni silmien tuikkien tähtien lailla. Voihkaisi alistuneesti sisällä.


      • MinäQ
        MinäQ kirjoitti:

        Meillä kävi vaimon kanssa vähän samoin. Tapasimme tuollaisen vajaan kymmenen hengen ryhmän, olisiko ollut joku joukkue. Juteltiin englanniksi ja maisteltiin paikallisia juomia. Jatkoista keskustellessamma vaimo sanoi minulle suomeksi, jos ne haluaa panna häntä joukolla pitäisi minun antaa se tapahtua.
        Mentiin sitten meidän vuokra huoneistoon jatkoille. Oikeastaan ne juotti meitä. Itse pidin kyllä varani mutta vaimo otti huikkaa ihan kiitettävästi. Juteltiin niitä näitä. Kehuttiin niille suomalaista vapaata seksi elämää.
        Se alkoi ulkoa kuuluvasta musiikista. Kaverit tanssittivat vaimoani. Tai oikeastaan jonkinlaista selsoviltaan tapahtuvaa kopelointia.
        Saimme idean mennä hotellin altaalle alasti uimaan. Sukelleltiin ja telmittiin. Kelluin siinä jonkin vesilelun kanssa vaimoni tullessa halaamaan minua. Jäi kaulaani roikkumaan vieraiden miesten ympäröidessä meidät. Vaativat kädet työntyivät väliimme puristellen vaimoni rintoja. Nauroin hyväksyvästi.
        Olimme kelluneet altaan matalampaanpäähän. Halasin vaimoani katsoen häntä silmiin. Vieraat sormet vilistivat pitkin hänen kehoaan. Saksalainen mies oli siirtynyt vaimon reisien väliin. Tarttui häntä lanteista työntyen ensimmäisenä sisään. Vaimo täsisi sylissäni silmien tuikkien tähtien lailla. Voihkaisi alistuneesti sisällä.

        Kun me mesottiin sielä altaalla ulkopuoliset ei tajunnu mitä sielä tapahtu. Meitä luultiin joksikin jalkapallo huligaani laumaksi. Muut oli vaan tyytyväisiä kun mentiin takaisin meidä aparttementtoon. Altaalta tarttui mukaan myös ihan vieraitakin. Siinä oli myös pari ruotsalaista naista. Ne tuli vaan kattelee että ymmärsiköne oikein että mun vaimoa naidaan oikein porukalla. Mä juttelin niiden kanssa ja kateltiin kun vaimoa pyöritettiin sängyllä kuin sikaa grillissä. Se vikisikin kuin pieni porsas. Välin kävin mukana ihan kannatuksesta. Ne ruotsalaiset nauroivat ja huutelivat vieraille mitä mun vaimolle piti tehdä.


      • MinäQ
        MinäQ kirjoitti:

        Kun me mesottiin sielä altaalla ulkopuoliset ei tajunnu mitä sielä tapahtu. Meitä luultiin joksikin jalkapallo huligaani laumaksi. Muut oli vaan tyytyväisiä kun mentiin takaisin meidä aparttementtoon. Altaalta tarttui mukaan myös ihan vieraitakin. Siinä oli myös pari ruotsalaista naista. Ne tuli vaan kattelee että ymmärsiköne oikein että mun vaimoa naidaan oikein porukalla. Mä juttelin niiden kanssa ja kateltiin kun vaimoa pyöritettiin sängyllä kuin sikaa grillissä. Se vikisikin kuin pieni porsas. Välin kävin mukana ihan kannatuksesta. Ne ruotsalaiset nauroivat ja huutelivat vieraille mitä mun vaimolle piti tehdä.

        Kun sitä oli jatkunut muutaman päivän eikä vaimo ollut saanut hetkenkään rauhaa. Yksi niistä miehistä tuli juttelee. Se pyysi meitä istuutumaan englanniksi. Itse olin siinä jakkaralla ja vaimo tuli alasti mun syliin. Kaveri kehui kuinka kivaa oli ollut. Ne oli kaikki tykänny kun ne sai naida vapaasti mun vaimoa. Enkä mä ollut tykännyt pahaan. Ymmärtänyt vaan. Sitten se heitti pommin. Olin mä sitä odottanut kun se aloitti niin vakavasti. Se puhui suomea. Oli oppinut äidiltään. Se oli silloin baarissa tajunnut että ne sais pillua jos ne lähtis meidän matkaan. Ei ne meidän jutuista muuten olleet kiinnostuneet. Niillä oli vaan pari kaveria mukana. Ihan aktiivisia kyllä. Mut meidän pitäisi vaan sanoa suoraan niille että me kumpikin halutaan että ne nai vaimoa. Niitä häiritsi se juominen. Pelkäs et vaimoa käytetään hyväksi. Kun se veti sitä likööriä.
        Vaimo lupasi hoitaa puhumisen. Lupasi kertoa että ei se niin kännissä ollut. kun näytteli humalaista niin sai luvan irroitella.


      • Nolo.
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ihanaa! Oikein housut kostui kun luin juttuasi. Vaikka itse en ole nainut kuin kahden miehen kanssa parhaimmillaan niin voin kuvitella että varmaan pidot tässä tapauksessa paranee kun väki lisääntyy. Itse pidin kunnia-asiana että kumpikin mies sai naida oikein kunnolla ja kun miehiä on useampi luulen että olit vielä ylpeämpi kuin minä! Ihanaa!

        Poika ystäväni isä ja sen kaverit kerran nai minua. Toiset piti käsistä ja jaloista kun joku vuorostaan anto kyrpää. Hävetti mut nautin kun sai kunnolla. En kertonut kellekkään että pakottivat kimppaan.


      • Varattu nainen
        Nolo. kirjoitti:

        Poika ystäväni isä ja sen kaverit kerran nai minua. Toiset piti käsistä ja jaloista kun joku vuorostaan anto kyrpää. Hävetti mut nautin kun sai kunnolla. En kertonut kellekkään että pakottivat kimppaan.

        Eka kerralla se vähän nolottaa mutta kun nai useammin vieraan kanssa tai kimpassa se loppuu ja alkaa vaan miettiä milloin voisi saada uudestaan. Mulla on pari vakikundia joitten kanssa silloin tällöin tavataan ja kerta kerralta nainti tuntuu vaan paremmalta ja paremmalta.Ensi kerralla otettiin vähän viinaa mutta nyt jo naidaan ihan selvin päinkin ja ainakin miehille se on vaan parempi keston suhteen vaikka se ensi laukeaminen vähän äkimmin joskus selvin päin tuleekin.


      • "Loma"

        Oltiin etelässä vanhempien kanssa, olivat eri talossa mun kanssa. Kun menivät nukkuu niin baarissa vanhemmat miehet rupes tarjoo. Kyllä meni päähän 19v plondille. Jatkoile mentiin ja huomasin että siellä oli vain vanhempia miehiä ja minä. Siinä sit pussailivat ja toppi lähti. Imivät tissejäni vuoron perään. Sitten olikin isossa vuoteessa ja mekko srinjeä myöten lähti. Yksi kun alotti niin toinen jatko, kahdeksan oli miehiä ennenkuin tuli lisää niitten kavereita, näin kun ottivat housut pois ja tulivat munat kovana jonoon. En tiedä oliko kahdeksan vai kaksikymmentä, mutta hyvää teki. En ollut saanut niin montaa suuhun ennen. Aamu panojen jälkeen kun läksin olis piyänyt olla kunnon vaipat kun spermat valu.


      • Kaupungissa
        "Loma" kirjoitti:

        Oltiin etelässä vanhempien kanssa, olivat eri talossa mun kanssa. Kun menivät nukkuu niin baarissa vanhemmat miehet rupes tarjoo. Kyllä meni päähän 19v plondille. Jatkoile mentiin ja huomasin että siellä oli vain vanhempia miehiä ja minä. Siinä sit pussailivat ja toppi lähti. Imivät tissejäni vuoron perään. Sitten olikin isossa vuoteessa ja mekko srinjeä myöten lähti. Yksi kun alotti niin toinen jatko, kahdeksan oli miehiä ennenkuin tuli lisää niitten kavereita, näin kun ottivat housut pois ja tulivat munat kovana jonoon. En tiedä oliko kahdeksan vai kaksikymmentä, mutta hyvää teki. En ollut saanut niin montaa suuhun ennen. Aamu panojen jälkeen kun läksin olis piyänyt olla kunnon vaipat kun spermat valu.

        Olin 16v kun muutin isompaan kaupunkiin opiskelemaan. Nais tuttuni oli neljä vuotta vanhempi ja vei mut meno paikkoihin. Halu esitellä sen tutuislle miehille (vanhoja). paikkoja. Yks kas olin alasti miesten naitavana, oli pää sekaisin ettn välittänyt monta pani. Jotenkin nautin ennekuin nukahdin?? Kovasti kuulema pyydettiin uudestaan.


      • Nolona
        Nolo. kirjoitti:

        Poika ystäväni isä ja sen kaverit kerran nai minua. Toiset piti käsistä ja jaloista kun joku vuorostaan anto kyrpää. Hävetti mut nautin kun sai kunnolla. En kertonut kellekkään että pakottivat kimppaan.

        Menin kellariin ja yllätin pojat housut kintuissa kun kimpassa runkkasivat. Oli pojat noloina ja minä kun katselin montaa kullia, yksi heilutteli kovaansa ja kysy halunko. Sanoin ei täällä ja seurasivat perässä. Kotona toiset olivat heti isoissa rinnoissa kiinni ja halun että näytän tissini. Kun riisuin niin sanoin että ottavat housut pois, melkein kaikilla seiso kolmestatoista pojalla. Ei tarvinnut houkutella kun alottivat naimaan 54v naista. Toiset vielä monta kertaa. Oli sänky spermassa kun ruikkivat päälleni ja pillu oli liukas että lotisi kun kaikki laskivat sisääni.


    • rigoheri eaoig

      vittu ku nauratta nää jutut tääl varsinki kuu tietää ett ainaki 90% trollaa

      • MinäQ

        Joo oot oikeessa en mä mitään englantia osata. Ne naisetkin oli Turkulaisia. eikä mulla ole mitään havaintoa mitä ne miehet puhu mun miehen kanssa.


    • 42vNtre

      Haaveilen, että useampi mies ottaisi minut vähän puoliväkisin, olisi kaikkea käpälöintiä ensin ja ehkä olisin vähän huppelissa. Sitten kunnon panoa takaapäin vuorotellen niin, ettei tiedä kuka kulloinkin panee... Mistähän tämmöisen kokemuksen saisin? Olen ollut 2 miehen kanssa aiemmin ja pariskunnan. Nyt ihan pöksyt kastuu, kun ajattelenkin tätä fantasiaa.

      • Kesän riemua

        Toivon että saat tuon kokemuksen. Minä sain viime kesänä yhtenä kesäyönä kahta miestä ja nyt toivon salaa että miehiä olisi useampikin. Tuo viimekesäinen sattui ollessani mieheni kanssa mökillä ja kun naapurimökin vuokrannut saksalaispariskunta tuli ensin kysymään minne olisi paras laskea verkot . Neuvoimme ja sitten pyysimme heitä illanistujaisiin vaikkei paljon saksaa osattukaan. Siinä juotuamme konjakkia ja lämmitettyämme saunaa päätimme sitten mennä aika huppelissa yhdessä saunaan. Ja heti riisuuduttuamme saksalaismiehellä alkoi seisoa ja mieheni sanoi että minä voisin ihan huoletta tehdä sille jotain.Niinpä humalan rohkaisemana tartuin miehen kaluun ja kun saksalaisnainen kävi myös mieheni kimppuun niin se oli vientiä sitten. Miehet nai meitä vuoronperään ja moneen kertaan ja vielä aamullakin kankkosessa otettiin uusinnat ennenkuin erottiin.Ihanaa!


      • Löylyt

        Mieheni sammu kun piti mennä saunaan, otin vinkut ja kossut evääksi. Meillä on kaksi tunnin vuoroa peräkkäin kun naapurit on poissa. Olen alle 50v ja hyvät sääret ja isot rinnat. Saunaan mennessäni käytävällä istu 16-20v poikia kaljottelemassa. Vislas mun lyhyelle kylpytakille, sanoin jos sauna kiinnostaa on pari tuntia aikaa. Neljä tuli ja sanoin että ei ole ollut ennen noin monta selän pesiää. Siinä tuli puhtaaksi ja kädet menivät vähän joka reikään kun niillä rupes seisoo, kun yhtä hieroin niin takaa tuli suihkua vasten. Siitä tuli oikein jono kun pojat tyydytti itseään. Kyllä teki hhyvää pitkästä aikaa ja viellä nuorta kunnolla seisovaa. Taukotuvassa sai sitten joka reikään samaan aikaan ja oisin huutanut onnesta jos ei ollut muna kurkussa asti. Kyllä yllätys panot "nuorten kanssa" on ihan uskomatonta.


      • Kesän riemuja
        Löylyt kirjoitti:

        Mieheni sammu kun piti mennä saunaan, otin vinkut ja kossut evääksi. Meillä on kaksi tunnin vuoroa peräkkäin kun naapurit on poissa. Olen alle 50v ja hyvät sääret ja isot rinnat. Saunaan mennessäni käytävällä istu 16-20v poikia kaljottelemassa. Vislas mun lyhyelle kylpytakille, sanoin jos sauna kiinnostaa on pari tuntia aikaa. Neljä tuli ja sanoin että ei ole ollut ennen noin monta selän pesiää. Siinä tuli puhtaaksi ja kädet menivät vähän joka reikään kun niillä rupes seisoo, kun yhtä hieroin niin takaa tuli suihkua vasten. Siitä tuli oikein jono kun pojat tyydytti itseään. Kyllä teki hhyvää pitkästä aikaa ja viellä nuorta kunnolla seisovaa. Taukotuvassa sai sitten joka reikään samaan aikaan ja oisin huutanut onnesta jos ei ollut muna kurkussa asti. Kyllä yllätys panot "nuorten kanssa" on ihan uskomatonta.

        Ihanaa varmaan ja monet orkut tuli!


      • Vasta18

        Töissä olin ylitöissä tarjoilemassa kun ukot ryyppäs edustustilassa.Siinä tyrkytettiin minullekkin viinaa kunnolla. Sitten yhdeksän ukkoo rupes rintoihin kiinni ja toiset hameenalle. Kaato sohvalle ja kaikki vuorollaan työnsi kulliaan. Kyllä tuntu kun moneen kertaan naivat.


    • Varamies696

      Toivottavasti täyttyy. Oma on postini, jos roskapostilla täyttyy. Pieni riski kannattaa, jos tuottaa mukavaa tulosta. Mietisitä!!!

      • Kenelle?

        Kenellehän tämä on oikein osoitettu? Täysin kumma juttu.


    • Ihmetellen

      Sieltä on poistettu viestejä välistä. Siksi näyttäähölmöltä. Normi tilanne.

    • Sivuleikkuri

      Emme me naiset mitään hötyläpenkkejä ole!!

      • Lähiön tyttö

        Jotkut ovat ja haluavat olla!


      • Iso,
        Lähiön tyttö kirjoitti:

        Jotkut ovat ja haluavat olla!

        Olen lihava nuori mutta vanhemmat tykkää kun saa kimpassa nussia.


    • AnssiAikamies

      Kuulun 5 henkiseen ystäväporukkaan. Me olemme hoidelleet vuosien varrella useampia yhteisiä naisia ja hauskaa on kaikilla ollut. Joskus meillä on ollut ilmoitus netissä ja tosi moni nainen on vastannut ja sitä kautta sovittu tapaamisesta sekä siitä mitä tehdään ja missä rajat menee.
      Useimmat ovat olleet yksittäisiä naisia mutta myös pareja on ollut mukana. Useimmissa pareissa mies on ollut jollain tavalla mukanna hoitelemassa naistaan mutta joskus mies on halunnut vain katsella.

      Naiset on tykänneet melko monenlaisesta meiningistä. Aina on ollut suihinottoja, piparin syöntiä ja normaalia panemista vuoronperään sekä yhtäaikaa. Moni on halunnut 2 kalua sisään yhtäaikaa pimppan ja anaaliin, jotkut jopa 2 miestä pimppaan yhtäaikaa. Aika kivalta näyttää tuntuvan yksi mies sisällä ja toinen/toiset kutittaa tai nuolee klittaa yhtäaikaa.
      Alistetusta asemasta pitää moni, vähän sidettä silmille ja muutakin lievää sitomista. Mitään satuttamisia ja extremeä ei ole pyydetty emmekä olisi suostuneetkaan.

      Yleensä 2-3 tunnin kyydit ovat taanneet naisihmiselle unohtumattoman nautinnon ja paikat helliksi pariksi päiväksi. Tosin muutama olisi halunnut niin montaa miestä ja niin kauan kuin suinkin olisimme pystyneet "toimittamaan".

      Lopuksi pari havaintoa ja oppia. Aika jännä mutta kaikki naiset ovat olleet jälkeenpäin kovin huolissaan siitä saiko jokainen mies kunnon nautinnon ja oliko jokainen mies häneen tyytyväinen. Naisilla on tavallaan orientaatio ottaa jokainen mies ikäänkuin yksilönä ja yhtenä henkilönä aktissa itsensä kanssa, vaikkakin ryhmässä on voinut olla 8 miestä.

      Toisaalta kaikki joilta olen kysynyt ovat sanoneet, että yhden ja kahden miehen välillä on iso ero, siis onko yhtäikaa 2 kanssa vaiko yhden. Myös siinä onko 2 vai 3 kanssa on eroa. Sen sijaan moni on kokenut että kun miehiä on enemmän kuin 3 niin enää ei juuri huomaa eroa, onko heitä 3-10. Näinpä moni asiaa harrastava nainen päätyy, kokeilun jälkeen, kolmeen kaveriin, tai ainakin moni sanoo että siinä voi riittävästi keskittyä aina yhteenkin mutta saa kuitenkin kunnolla kestävyyttä ja erilaisia asentoja (eim. imeä/ottaa sisään) yhtäaikaa tai saada tuplaa/triplaa. Neljän knassa homma menee joidenkin mielestä jo liian sekavaksi. Ellei sitten ole koko viikkoa tai viikonloppua käytössä...
      Mielelläni juttelen lisää jk40(ät)luukku.com .... jos joku haluaa kysellä...

      Kun olemme kaikki varattuja tahoillamme, ja usein nainenkin, niin jo se takaa että homma on 110% luottamuksellista ja kaikinpuolin turvallista. Ainakin on meillä ollut... Kokemukset pelkästään täysin mahtavia ja positiivisia....

      HIenoa että tällaisista kokemuksista jutellaan täällä ja naisetkin saavat äänensä kuuluville!

      • MarjattaMahoton

        Vautsi kun mielenkiintosta juttua ja selvästikin tää miäs on alan miehiä... haluisinpa itse noiden kanssa "marjaan" =)=)=


      • mäkin haluun


    • Kannattaa varmaan käydä kokeilemassa kimppaa ihan ryhmissä tai sitten tapaamis paikoissa.

      Parien kanssakin varmasti saat kyytiä niin että tuntuu. :)

    • Välillä haluu

      Kun muutin kaupunkiin niin yksin halus heräs.Kun en nuoria löytänyt menin vanhempien kimma kivaan. Tykkäs kun sai nuorta, minä sain kunnolla orkkuja kun kahdesan miestä nai vuorollaan.

    • Kyllikki55

      Itse halaun kyllä mahdollisimman monta ja kovaa... En todellakaan ajattele muuta kuin sitä tunnetta kun alakerta on ihan täynnä kovaa ja sykkivää miestä...
      Onneksi itsenäisyyspivänä saa sitä lisää

      • Kylli vast 18

        Olen halut olla alasti aina. Joskus käyn riisumassa vanhemmillekkin miehille ja tarjoilen vaikka puristelee rintoja,haluu työntää sormiaan pipsaan. Kun tuun humalaan niin olen silmät kiinni ja annan miehien tehdä..Tuntuu etten saa muuten orkkuja kunnolla.


      • Nainen 24
        Kylli vast 18 kirjoitti:

        Olen halut olla alasti aina. Joskus käyn riisumassa vanhemmillekkin miehille ja tarjoilen vaikka puristelee rintoja,haluu työntää sormiaan pipsaan. Kun tuun humalaan niin olen silmät kiinni ja annan miehien tehdä..Tuntuu etten saa muuten orkkuja kunnolla.

        Hyvä kun on muitakin mitkä haluu halujaan. Mulla meni pitkään ennenkun rohkenin riisua miesten edessä. Siitä sai kyllä kiksejä kun viisi miestä halus katsoo kun levitin jalkoja. Sitten oli kiimassa ja anto vanhempien miesten naida takaa.Haluni on että joku raiskais minut. Pitivät kippakivaa että oli molemmat reijät hellänä. Nyt olen ollut monenkin ukon kimppa kivana.


      • Anonyymi

        Mitä sitä estää Kyllikki 55 jos saisin tavata sua ja nuolla sun pimppiä ja naida sua käytän aina kondoomja t.mies jonka .yrpä seisoo aina👍😍👍


    • tabitha

      Mulla aina ollu haaveissa päästä emännäksi jonkun miesporukan mökkireissulle tms. Passaamaan ja pesemään itseäni vanhempia miehiä, ja heidän vapaaksi riistakseen seksuaalisten halujen tyydyttäjänä. Kun vaan jostain sellainen porukka löytyisi, ilman, että olisi turvallisuusriski.

      • Mökkiemäntä kateissa

        Mistäs päin olet?


      • ota mutkin mukaan


    • Me Kax+40

      Kimppailua harrastavana näyttää aika monet kommentit olevan vain fantasiaa. Kimppapiireissä ei harrasteta seksiä vieraiden kanssa ilman kondomia, tai sitten täytyy olla hyvin suljettu, vakituinen rinki touhuamassa. Itsellä on aina kumi ja myös kumppanilla, siitä ei jousteta.

      Kysymyksen otsikko on vähän vaikeasti tulkittava. Ryhmäpano? Itse ollut mukana jos jonkinmoisissa kokoonpanoissa, missä 4 tai enemmän ihmistä, sukupuolilla ei niinkään väliä, tilanne ratkaisee. Hauskanpitoahan se enimmäkseen on, kivaa yhdessä. Joskus nauttii enemmän, joskus menee lähinnä puuhailuksi siinä seassa. Jokainen kerta erilainen. Ikähaitari porukalla on 28-54. Ikä ei haittaa kimpoissa, kyse on enemmän fiiliksistä ja kemioista

      • kkkkkkkk4

        samaa mieltä että monet jutut täällä pelkkää fantasiaa.
        Mut siitä en ole samaa mieltä että kimppakivaa harrastavat parit ovat tosi tarkkoja kumin kanssa.

        nuorempana kun olin sinkku niin minulle kertyi kimppakivakokemusta 7 parin kanssa (löytyi iskurin ja finsw-sivuilta). 4/7 ei käytetty kondomia. Tosin tutustuttiin spostitse ja kasvokkain ennen aktia, ja haluttiin varmistaa että olen luotettava. Tosin yksi oli salapari ja antoi mun laueta naiseen. Se oli mielestäni aika rohkea kyllä.


      • kkkkkkkk4 kirjoitti:

        samaa mieltä että monet jutut täällä pelkkää fantasiaa.
        Mut siitä en ole samaa mieltä että kimppakivaa harrastavat parit ovat tosi tarkkoja kumin kanssa.

        nuorempana kun olin sinkku niin minulle kertyi kimppakivakokemusta 7 parin kanssa (löytyi iskurin ja finsw-sivuilta). 4/7 ei käytetty kondomia. Tosin tutustuttiin spostitse ja kasvokkain ennen aktia, ja haluttiin varmistaa että olen luotettava. Tosin yksi oli salapari ja antoi mun laueta naiseen. Se oli mielestäni aika rohkea kyllä.

        mä haluun monta


      • mä haluisin naisen hellyyttä ja isoja kyrpiä


    • pikkujoulutonttu

      Pikkujoulut meni ja ryhmäpanoksihan sekin meni ja hyvältä tuntui.

      Olimme työporukan kanssa yhdessä maalaishotellissa ja melkein kaikki jäi yöksi ja jatkoilla satuin yhteen porukkaan ainoana naisena. Vähän, tai oikeastaan aika paljon oli alkoakin siinä mukana mutta ei se mitään, pääasia että oli hauskaa.

      Jossain vaiheessa huomasin , että jalkoväliini ilmestyi miesten käsiä ja eihän siinä muuta ,kun menoksi.

      Pian huomasin olevani alasti sängyllä eikä kotona oleva mieheni suinkaan tullut mieleeni vaan kiimainen haluni ja eka kaveri oli pian sisälläni.

      Se kun tuli valmiiksi tuli toinen heti liukkaille ja kun siltä tuli tuli kolmas ja vielä neljäskin ennenkuin päästiin vähän huilaamaan .

      Vielä niistä joku nai ennenkuin aamu tuli ja lähdimme kotiin.

      En oikein voinut miestäni silmiin katsoa kun kohtasimme mutta pian taas kaikki jatkui kuten ennenkin.

    • Ryhmäpanot tuntuu ainakin mun osalta helvatan hyvälle. Mä tykkään olla isomman miesporukan naitavana. En oo varsinaisesti bi eli mies-naisparin naitavana mä en halua olla. Siksi sellaiset ehdotukset, että mä olisin jonkun parin miehen kanssa ja sen parin naisen kanssa sen jälkeen on mulle ihan turnoff'ia. Tai toisinpäin. Voisin ehkä ajatella olevani sen naisen kanssa, mutta en sen naisen miehen katsellessa. Kimppakiva on sitä, että kaikki osallistuu, ei sitä että kaksi hommailee ja yksi katsoo.

      • Helvatan hyvä

        Moi!
        Hoksasin vasta nyt, että täällä käydään tällaisiakin keskusteluja Ja että sinähän mielenkiintoinen tyyppi. Olisipa kiva jos vielä olisit mukana ja suorastaan vastaisit .Mitenkähän näihin kuvioihin pääsisi mukaan?


      • jes 18 sssit

        Vaik olen nuori niin olen miesten kimppakivana missä on 10-20 en tiedä kun en haluu katso et miehet tulee takaa. Taikka minkä ikäisiä on, halun vain nauttia tunteesta kunjoku laukee ja seurava tulee.


    • Tuntuuuuuu

      Kivalta tuntuu, hölmö, ei kai sitä muuten tehtäis ?

      • Yksiavioinen

        Totta tämä... suurin osa noista on miesten fantasioita. Ja ne naiset, jotka ovat sitä tehneet, ovat hiljaa. Minua ei asia kiihottaisi, enkä sellaiseen suostuisi, mutta toki ystävätärpiiriini kuuluu myös sellaisia naisia, jotka sitä harrastavat, kuka säännöllisesti, kuka sitten taas kerran kokeillakseen. Eli eipä tuo maailman ihmeellisimpiä asioita ole, jos sattuisi moinen touhu miellyttämään.


    • 52 Sonja

      Kokemuksesta... kaksi miestä on sopivasti, ei enempää. Ja mä ainakin vuorotellen.

      • Ja Matti on niin

        Keskustelun avaaja ei miesnäkökulmaa halunnut, mutta kun se kuiten tänne juurtui, niin kerron miehenä oman kokemukseen perustuvan mielipiteeni asiassa.
        Ekalla kertaa mua vitutti ihan oikeesti, kun muijjaa naitiin kahden kundin toimesta. Toisella kertaa ajattelin, että naikoon vittu, jos kerran niin haluaa. Kolmannella kerralla ei tuntunut miltään. Ja touhua on jatkunut kohta parikymmentä vuotta ja kyllä on alunperin haluton, siis milloin särki päätä, tai muuten vain väsytti tuota vaimoa... muuttunut. Pitää itsestään huolta, hoikka ja timmissä kunnossa ja mulle on kiimassa joka ilta. Eli kyllä se joillekin naisille on hyvä juttu.


      • XXXL V.
        Ja Matti on niin kirjoitti:

        Keskustelun avaaja ei miesnäkökulmaa halunnut, mutta kun se kuiten tänne juurtui, niin kerron miehenä oman kokemukseen perustuvan mielipiteeni asiassa.
        Ekalla kertaa mua vitutti ihan oikeesti, kun muijjaa naitiin kahden kundin toimesta. Toisella kertaa ajattelin, että naikoon vittu, jos kerran niin haluaa. Kolmannella kerralla ei tuntunut miltään. Ja touhua on jatkunut kohta parikymmentä vuotta ja kyllä on alunperin haluton, siis milloin särki päätä, tai muuten vain väsytti tuota vaimoa... muuttunut. Pitää itsestään huolta, hoikka ja timmissä kunnossa ja mulle on kiimassa joka ilta. Eli kyllä se joillekin naisille on hyvä juttu.

        Mahtaa olla aikamoinen horo..heh...heh.


      • Sama Matti
        XXXL V. kirjoitti:

        Mahtaa olla aikamoinen horo..heh...heh.

        Jaa, jos siitä ajattelit, niin veikkaampa, että omalla muijallas on löysempi. Pysyy lihakset kiinteinä ja kunnossa, kun käytetään paljon. Niihän se on noilla urheilijoillekin.


      • PIkkupili
        Sama Matti kirjoitti:

        Jaa, jos siitä ajattelit, niin veikkaampa, että omalla muijallas on löysempi. Pysyy lihakset kiinteinä ja kunnossa, kun käytetään paljon. Niihän se on noilla urheilijoillekin.

        Menkää muualle täältä vittuja mittailemaan.


      • MikkoB
        PIkkupili kirjoitti:

        Menkää muualle täältä vittuja mittailemaan.

        Matin kanssa samaa mieltä että naisellekin tekee hyvää naida vieraitten kanssa ja että siitä hyötyy myös naisen vaki kun pääsee ensijärkytyksestään ohi ja alkaa ottaa kaiken vaan nautinnon näkökulmasta.


      • Terveellistä
        Ja Matti on niin kirjoitti:

        Keskustelun avaaja ei miesnäkökulmaa halunnut, mutta kun se kuiten tänne juurtui, niin kerron miehenä oman kokemukseen perustuvan mielipiteeni asiassa.
        Ekalla kertaa mua vitutti ihan oikeesti, kun muijjaa naitiin kahden kundin toimesta. Toisella kertaa ajattelin, että naikoon vittu, jos kerran niin haluaa. Kolmannella kerralla ei tuntunut miltään. Ja touhua on jatkunut kohta parikymmentä vuotta ja kyllä on alunperin haluton, siis milloin särki päätä, tai muuten vain väsytti tuota vaimoa... muuttunut. Pitää itsestään huolta, hoikka ja timmissä kunnossa ja mulle on kiimassa joka ilta. Eli kyllä se joillekin naisille on hyvä juttu.

        Tuo on muuten täysin totta, pysyy vaimo virkeänä ja paikat kunnossa ja mikä parasta, päänsärkyäkään ei ole usein. Eikä näy anopin kyläily ja yöksi jääminenkään haittaavan, " kyllä se ymmärtää, kun sillä on ollut kolme laillistettua miestä ". Näin meillä.


      • MikkoB
        Terveellistä kirjoitti:

        Tuo on muuten täysin totta, pysyy vaimo virkeänä ja paikat kunnossa ja mikä parasta, päänsärkyäkään ei ole usein. Eikä näy anopin kyläily ja yöksi jääminenkään haittaavan, " kyllä se ymmärtää, kun sillä on ollut kolme laillistettua miestä ". Näin meillä.

        Jopa vaimo komistuu ja kukoistaa enempi ku saa välillä vierasta . Omallani jopa rinnat ryhdisty entisestään ja kun kehuin niiden terhakkuutta vaimo myönsi huomanneensa sen itsekin ja arveli että hormonit taitaa nyt jyllätä.


      • 2äijää

        Mökkireissu tiodossa Keski-Suomeen,kiinnostaisiko mökkiemännän paikka?


    • Ajattelija Robalta

      Nainen on ollut aikoinaan "moniavioinen". Uskonnot ja muu kulttuurievoluutio on sotkenut hyvän kehityksen. Ja jos näin ei olisi alkujaan ollut, tuskin ihmistäkään olisi nyt olemassa.

    • Meidän nainen toivoisi toista naista kimppaan ja tottahan se pitää toteuttaa. Kunhan vaan sattuu samoista asioista kiinnostunut ja ehkä enemmän domin puolelle kallistuva nainen, joka näyttää naisellemme yksin ja yhdessä miehen kanssa hänen asemansa. Aikaisemmin on kokeiltu 2m 1n sekä 2m 2n, ilmeisen hyviä kokemuksia olleet, kun kerran uusia kimppoja toivotaan.

      Suosittelemme ehdottomasti keskustelemaan salaisista toiveistanne puolisonne kanssa. Siitä tämä meilläkin alkoi ja loppua ei näy. :)

      • jospa joskus mustaa

        Kannattaa todella puhua toiveistaan. Itse olen puhunut miehelleni niistä kun hän kerran pornofilmiä katsoessamme kysyi mitä mieltä olen kun siinä kuusi mustaa miestä pani valkoista naista oikein kunnolla. Sanoin että makeeta oli ja varmaan olis makeeta mullekin. Ei tuo toive ole toteutunut mutta joskus naidessamme puhumme siitä ja se kiihoittaa meitä kumpaakin niin että laukeamme paljon rajummin kuin ennen ja myös naimme paljon useimminkin.


      • Mustaa
        jospa joskus mustaa kirjoitti:

        Kannattaa todella puhua toiveistaan. Itse olen puhunut miehelleni niistä kun hän kerran pornofilmiä katsoessamme kysyi mitä mieltä olen kun siinä kuusi mustaa miestä pani valkoista naista oikein kunnolla. Sanoin että makeeta oli ja varmaan olis makeeta mullekin. Ei tuo toive ole toteutunut mutta joskus naidessamme puhumme siitä ja se kiihoittaa meitä kumpaakin niin että laukeamme paljon rajummin kuin ennen ja myös naimme paljon useimminkin.

        Mieheni ei tiedä että käyn salaa välillä monen tumman kanssa naitavana. Olen kai niin kyltymätön välillä että haluun kuudenkin yön naivan.


      • Työpaikan jono
        Mustaa kirjoitti:

        Mieheni ei tiedä että käyn salaa välillä monen tumman kanssa naitavana. Olen kai niin kyltymätön välillä että haluun kuudenkin yön naivan.

        Olin juhlissa ja jäin siivoo viellä jälkiä kun mienet jäivät vielä saunoo ja uimaan. Siinä tuli kai liikaa otettua kun nuori mies tuli alasti rintoihini kiinni. Kyllä 50v nainen kiihottu, Pöytää vasten takaa rupes naimaan, tuli muitakin miehiä ja halusivat. En tiedä montako 18 toista miehestä nai takaa, oli aikamoinen maratooni kun vaihtovat paikkaa takaa. Kyllä pääs liukkaalle nuoret ja vanhat miehet.Kyllä teki HYVÄÄ. Töissä oli vähän noloo kun en tiennyt ketä pani tai katseli.


    • HornyAsFuck

      Itse käyn paljon jenkeissä ja siellä oleva "poikaystäväni" on afroamerikkalainen. Kerran siis kolme jenkki (asianajaja, gangsteri "gangstah" ja deputy manager) afroo pani mua kunnolla. Hyväili kyllä myös. This girl needs satisfaction ;) Lihaksikkaita,ei liian tummia miehiä. . Oli kivaa. Ja oli turvallista. Pitäkää siitä huoli. Olen kokenut paljon (vaikka vielä nuori) ja aina kuitenkin safe ;)

    • sukka.nauha

      Pakko olla samaa mieltä siitä, että keskustelu on kaiken avain. Meillä asiat on avautuneet todella paljon, kun niistä mieliteoista on puhuttu puolin ja toisin. Mieheni varmisti tässä joku aika sitten, että saahan hän järjestää, ja eihän tarvi kysyä enää uudestaan. Olen sitten ollut kimpassa kahden miehen kanssa jokusen kerran, mustaakin seuraa on löytynyt.

      Parhaalta on tuntunut se, kun alun on saanut ottaa rauhallisesti ja hyväillen, hiljaksiin imuttaen toista miestä kortsun asentamisen yhteydessä samalla kun omani nuolee minua. Lopputulos oli aika kiimainen, neljän tunnin aikana miehet naivat minua vuorovedolla, lopulta peppuunkin. Mitä pitempään seksi jatkui, sitä paremmin olin auki ja herkkä tuntemaan ne liikkeet. Mieheni hoiti sen peppupuolen avaamisen tosi pehmeästi, ja varmaan siitä ja liukkarin käytöstä johtuen olisin neljän tunnin jälkeen jaksanut vielä hyvinkin lisää. Silloin tuli kyllä tunne, että miehiä saisi olla useampikin, mutta kun kuitenkin turvaseksistä ollaan pidetty kiinni, itseä vähän arveluttaa vieläkö sen suhteen kantti kestäisi, jos tekijöitä olisi noin monta.

      Seuraavaksi olisi kiva saada nuorempi nainen mieheni seuraksi mukaan kimppaan. Tiedän, että se olisi hänelle tosi makea juttu, ja itseäni on aina viehättänyt kaunis, kiinteä naisen vartalo. Ja tietysti ajatus, että saa katsoa, kun joku todella taitava panee ihanasti kauniskroppaista naista. Pitäkää kieroutuneena, mutta siinä on jotakin kerrassaan kiehtovaa. Eletään toivossa...

    • 16+ 16= ?

      en "jaksa" lukee noita edellisiä, vaikkka kuinka kiihottavaa olisikin, mut miehenä oon joutunu muutaman kerran panemaan vaimon kaveria mm kummilapsen äitiä jne,,, mut kiksejä on tullut paljon kun vaimonikin on bi henkinen, eli sallaa ei oo tehty kovinkaan monesti. paras juttu kun "tiukka" pimppa nuoli vaimoni pillua ja minä nain doggistylellä ja hänen mies runkkas vieressä [huomattavasti pienempi kuin oma).

      • hamam

        " hänen mies runkkas vieressä [huomattavasti pienempi kuin oma) "

        No niinpä tietysti.. :D


    • Ainakin minusta

      Tuntuu kivalta !

    • närppeix

      Joopa joo. Tapasin kaupungin kovimman hutsun ja mentiin hänen luokseen jatkoille, viisi miestä ja tämä nainen. Kaksi meistä päätyi hänen petiinsä ja pyhimpänsä kimppuun. Nainen kiemurteli käsissämme alastomana ja nautti. Homma ei ehtinyt kuitenkaan naimavaiheeseen, kun nainen sai ykskaks ällitällin ja alkoi komentaa meitä pihalle. Liikaa miehiä! Vaikka muut olivat jo unten mailla pitkin sohvia.

      Me sit pihalle. Minä toki myöhemmin palasin ja kelasimme ryhmäseksifantasioita, joista olimme ensin samaa mieltä, rakastuttuamme vähän eri mieltä, sitten taas samaa jne. Emme havitelleet sessioita niin kauan kun olimme rakastuneita ja kuvittelimme yhteistä elämää.

      • juuso6

        Olen ollut muutaman kerran mukana Wildclubillla Kirkkonummella swingi illoissa. Pidän erityisesti gang bang illoista joita on kerran vuodessa. Siiloin on normaalista poiketen paljon miehiä paikalla,toki myös pareja ja muutama yksinäinen nainenkin. Suosittelen muillekin samanhenkisille.


    • 40vnainen

      Aivan mahtavaa eilen. hgin gloryholepaikassa siso jengi pani minua!

    • joskus saanut

      ihan mukavaa paitsi suurin osa jutuista täyttä mielikuvitusta.joku saa kai kiksit näistäkin jutuista

      • usein saanut

        So what?


    • Rouva 53

      Naapurimökin pojat olivat auttamassa laiturin korjaamisessa ja illalla lämmitettiin sauna, paistettiin makkaraa jne. Ei pöllömpää, nussin kolmen kaverin kanssa vuorotellen, olisko olleet 18 -25 v. ikäisiä. Ja minä... en ole mikään nuori.
      Ja kyllä se tuntui...kivalta.

    • Jaanana

      Naiminen on kyllä parasta, sitä vartenhan se vittu on olemassa. Miehelläni on monta veljeä ja heillä koko perheessä mottona jotta kaikki on yhteistä.

      Olen ollut mieheni veljien naitavana useasti.

      Ensimmäisellä kerralla olin kyllä kauhuissani. Mies oli humalassa ja viisi veljeä oli iltaa istumassa kun miestä alkoi panettaa. Halusi siinä kaikkien nähden naida minua ja riisui vaatteet pois.Mies sen verran vahva että eipä siitä pois päässyt pyristelemään. Aikansa vittua naituaan veti kyrpänsä ulos ja tarttui hiuksistani kiinni ja käski imemään. Samalla käski veljiään tulemaan mukaan naimaan minua. Veljet ryhtyivät töihin käskettynä ja oliha se aikamoista nussimista. Tämä vitunkantaja sai kyllä kunnolla kyytiä kun veljekset vuoron perään nussivat ja kunnolla. Voi sitä kourimista ja köyrimistä. Välillä mies nai vittuun, välillä veljet.Joka hetki joku oli imulla samalla, veljekset vaan vaihtuivat. Väkisin siinä orgasmeja tuli useampia.

      Ihanaahan tuo lopulta oli jo ensimmäisestä kerrasta ja joka kerta kun joku veljeksistä on käymässä saa vähintään kahta miestä edestä ja takaa. Nautin!

      • Nyt 60v

        Jaanalle. Minulla on neljä veljeä ja välillä humalassa nuorena pani kun kanit. Vieläkin käyvät vaikka on vaikka on vaimot kaikilla. Pitäänauttia mitä saa.


    • Käskystä

      Olin nuori poika kun vanhempani eros, äidille jäin vaikka oli viinaan menevä päivittäin. Äidillä oli naisia juomassa ja tulin veskistä kalsarit vaan jalassa, esitteli mut muille ja veti humalassa housut alas. Esitteli muille että karvat kasvaa ja heilutteli munaani, kyl rupes kovettuu kun naiset katselivat. Käski mennä makkariin toisten naisien kanssa ja ne oli heti halukkaita naimaan. Ei siinä voinu kun olla naitavana. Aamulla tuli puristelee munasta ja kyseli miltä tuntu. Kun seiso niin tuli päälle ja sano ettei se käytössä kulu. Sitten kävi naisia juomassa ja mun piti olla kiltti naisille mitkä kävi sängyssä että sai itse juotavaa. Joskus oli ihan kivojakin naisia mitkä ei väkisin halunnut munaa.

    • Leena vain

      Hyviä juttuja tällä ketjulla. Täytynee lähteä etsimään vieraita miehiä , ainakin runkattava on.

    • kaikkinimimerkitkäytetty

      Ihan hyviä tarinoita, joista varmaa 95% on kirjoittanut läskimahainen runkkari joka fantasioi ja on kattonut liikaa pornoo. Hohhoi!

      • Sanni43

        Juri niin!!!


      • TottaOn

        Kyllä varmaan tuollainen 80 % on juurikin tuota, mutta kyllä tuota tapahtuu ihan oikeasti ja paljon. Ei vaan niitä tänne mennä kirjoittelemaan. Nämä kirjoittelijat on sitä runkkariporukkaa.


    • Henkka48

      Kait se kivalta tuntuu, ei kai sitä muuten harrastettaisi. Keski- Eurooppa on täynnä mitä erilaisempia seksiklubeja ja tuo gangbang on varsin suosittu juttu. Sellaisina iltoina paikat on täynnä... naisiakin.

    • ryhmis

      Minä haluan ryhmäpanon.Aikuisten oikeesti.Osa näistä jutuista on tietysti keksittyjä,mutta osa taatusti totta.
      Olen yli viiskymppinen,kiva mimmi.Jos löytyy samaa ikäluokkaa oleva vaikkapa kolmen miehen,täysjärkinen,terve miesporukka....tehdäänkö se ?
      Mennään metsälle,kalaan.puolukkaan,retkelle,hotelliin?
      Tulen "emännäksi". Helsingin liepeillä.Ainakin kerran.Yksi ilta ja yönselkä riittää.Myöhemminkin syksyllä käy :)

    • Gang_Banger

      Ei voi kun ihmetellä kuka ottaa tosissaan näitä "naisten kimppakokemuksia". Aivan hirveetä sontaa kirjoitusvirheineen. Karvaiset runkkarimiehet fantasioi.

    • TuuliTervaskanto

      Olen ollut 20 mustan miehen kanssa muutaman kerran sain joka reikään ja isoa, kovaa ja raakaa panoa ja tietenkin ihanat mällit lensivät kaikilta naamalleni

      • katsopa.vaikka

        Makean näköistä se ainakin on kun katsoin netistä kun kymmenkunta isokaluista mustaa miestä pani kiimaista pienirintaista viisikymppistä blondia naista ja laukesivat lopulta kuka suuhun ja kuka vittuun.


    • SexLadynight

      En ole aikaisemmin ollut, mutta viime viikonloppuna tuli tilaisuus kokeilla, joten tässä tuoreet tuntemukset. Ikää olisi 41 v. ja kotivaimona = työttömänä tällä hetkellä.
      Ensin jännitin niin, että koko jutusta ei meinannut tulla mitään. Loppuillasta olin sen verran humalassa, että turhat estot karisivat. Kahden kaverin kanssa olin vuorotellen useamman kerran. Aamulla oli jotenkin morkkis olo, mutta nyt juttu tuntuu ihan kivalta.
      Voisin kokeilla uudestaan, jos tilaisuus tulisi kohdalle.

    • pellet771

      Muistakaa nyt kuitenkin sellainen tosiasia, että tämänkin palstan kirjoittajista 99,9% on miehiä. Montakohan naisen kirjoittamaa vastausta tässäkin viestiketjussa on. Veikkaan että ei ainuttakaan. Eli miespuoliset runkkarit täällä kirjoittelee toisilleen, ja osa vastailee jopa itselleen.

      • en.allekirjoita

        Taidat olla joka paikan ilonpilaaja kyynisyytesi takia.


      • Mansesta

        Et varmaan ole ihan väärässä, mutta aliarvioit naisten kiinnostuksen seksiin!!! Kyllä sekä lukijoissa että kirjoittajissa on myös naisia - vaikea arvioida kuinka paljon. Silti se ei mielestäni heikennä palstan merkitystä - ainakin voi arvioida miesten mieltymyksiä kriittisesti. En ole ainoa, jota nämä asiat kiinnostavat!


    • ryhmis

      Jollain on traumantynkää tai tyhmyyttä,sellaisella joka esiintyy tässä ketjussa esim.naisena.Ja sellaisella on joka heitä mollaa,on ilkeyttä. Mutta jos molemmat hoitelevat toisiaan tasapuolisesti,kaikki on hyvin.Meidän ei tartte verorahoilla terapiaa kustantaa.
      Mutta sitte on vielä iso joukko villejä naisia,jotka oikeasti haluavat kokea ryhmäseksin ilot.Mä haluaisin heille ja itselleni sellaisen suoda.Ja olen nainen:):)

      • nautinto.on.tärkein

        Minä olen mies jolla on vapaus mennä ryhmäänkin ja annan sen vapauden vaimollenikin. En ole ollut vielä ryhmässä jos ei sellaiseksi lasketa yhtä neljän kimppaa, 2m ja 2n ja vaihdettiin välillä kumppania. Hyvää teki ja naisetkin näytti saaneen monet orkut.


    • ryhmis

      Nautinto on....teillä hyvin asiat.Mieheni ei suostu ajattelemaankaan moista.

      • nautinto.on.tärkein

        No, meilläkin se on vielä pitkälti kuvitelmien asteella, vain suunnitelmaa, mutta sekin tuntuu hyvältä. Itse olen monesti ajatellut seksiä jossa olisi monta miestä ja yksi nainen. Nainen ottaisi ensin kaikilta käteen ja suihin ja sen jälkeen pildeensä johon kaikki miehet laukeaisivat. Tuntuu hyvältä kun ajattelee että laukeaisi naiseen jonka pilde on jo toisten miesten spermasta tulviva. Huh huh!

        Että tälläistä ajatusta tänä aamuna.


    • Reilustimukaan

      Tasan ei käy onni, soisin naiselleni moisen nautinnon, eli yhdessä tavattaisiin toista paria, mieluimmin saman ikäisiä 50 ja selvin päin. Estot pois ja nauttimaan.

    • ryhmis

      Olen vaimo,mutta mieheni ei halua ryhmään.Saan kuulema tehdä sen,mieluummin ihan selvinpäin ja hänen tietämättään.Olisi vaan niin paljon helpompi organisoida homma jos olis mies mukana.Yksin en siihen pysty.
      "Ryhmäviodeota" katselin hetken tämänkin aamun lämpimillä:)

    • sannapauliina

      Hyvältä ryhmäpano tuntuu. Nain kolmen miehen kanssa viimeks, ne laski spermansa kaikki vuoronperään sisääni ja laukesin niin monesti etten laskuissa pysynyt. Kaikki miehet olivat vähän läskejä mutta ei se haitannut koska niillä seisoi ihan hirveästi. Ja sänkipartaisiakin ne oli ja se tuntui miehekkäältä. Ne puristeli minun pieniä rintojani koko ajan niin että ne oli hellänä pitkän aikaa jälkeenpäin. Ne sanoivat kaikki olevansa naimisissa ja ne oli duunareita.

    • sääliksi_käy

      Vieläkään tässä ketjussa ei yksikään nainen ole ollut kirjoittajana. Vain epätoivoiset peräkammarin tumputtajat.

      • nainen.isolla.Ännällä

        Sinä yksi niistä, kyyninen sen lisäksi.


    • Siskonilo

      Mahtavalta se tuntuu. Olen muutaman kerran asiaa kokeillut. Yleensä kaksi miestä, mutta kolme myös. Laivan pienessä hytissä olin kolmen pojan kanssa. Yksi aina pani ja kaksi odotti vuoroaan siinä pienen pöydän ääressä aivan sängyn vieressä. Kun yhdellä tuli niin seuraava hyppäsi heti pukille. 5 kertaa jokainen pani, mutta aina niillä tuli suht heti, joten hyvin kestin. Miellyttävä kokemus.

      • Satusedät.asialla

        Olivat varsinaisia poikia. Kolme miestä kertaa 5 panoa ja jokainen laukesi heti! On olemassa hyviä ja kömpelöitä satuja. Sinun satusi kuuluu viimeksimainittuihin. Jatka että näit sellaista unta - mies


      • anna.kukkien.kukkia
        Satusedät.asialla kirjoitti:

        Olivat varsinaisia poikia. Kolme miestä kertaa 5 panoa ja jokainen laukesi heti! On olemassa hyviä ja kömpelöitä satuja. Sinun satusi kuuluu viimeksimainittuihin. Jatka että näit sellaista unta - mies

        Tärkeintä on kuitenkin aina tarina - älä ota tosikkomaisesti vaan nauti!


    • Rinkinaitu

      No, kiva kun joitakin (enimmäkseen uteliaita miehiä kai) tällainen kiinnostaa. Minull alkoi alut useamman perään, kun jo nuorena kerrosstalomme vintillä annoin poikien ensin vähän sormella kokeilla, mutta sitten ne vanhemmat pojat halusivat panna ihan oikeasti ja siihensän se sittyen lopoulta menikin, mutta sitä ennen runkkasin varmaan jokaiselta talomme 12-15 vuotiaalta pojalta. No huoran mainehan siinä tuli ja sne vuoksi kai halusin pitää sitten mainettä yllä ja lähdi aina mukaan juuri panomatkoille parin kaverin vanhempien mökille. Kerrankin myöhään syksyllä oli jo niin kylmä, että takapuoli oli ihan jäässä, kun selin kylmällä vuoteella makasin. Useimmin heitä oli kahdestä kolmeen neljään, mutta ennätykseni on seitsemän poikaa saman iltana, mutta kaksi eri sakkia yhden pakettiauton perätilassa olevalla patjalla.

      Aikuisena olin usein mieheni mukana hänen työmatkoillaan ja kun asuimme leirintäalueella, sain miestä niin paljon kuin vaan halusin. Äijät olivat vuorotyössä ja niin olivat panomiehetkin, kun mieheni häippäsi omaan vuoroonsa, oli heto muutama hänen työkavereistaan asialla asuntovaunussamme. Nautin siitä sunnattomasti ja tuntuu, että en voi saada tarpeekseni seksistä, mutta mikäs siinä, jos on ihana mies joka sellaisen sallii, eikä tule mustasukkaisuuden puuskia särkemään idylliä...

    • Kyllä tuossa pitää olla pelisäännöt selvät ja naisen tuntea olonsa turvalliseksi - vaikka haluaakin siinä hetkessä olla Narttu ja vietävänä/käytettävänä... Joillekin tuo on ikuisesti toteutumatonta fantasiaa, toisille vaikkapa kuukausittain toteutettavaa huutavaa nautintoa, useillemmille moraalinen kauhistus ja järkytyksen aihe. Järki mukana ja pelisäännöt selvillä niin siinä on hyvä lähtökohta. Naisen Ei on aina ehdoton Ei - ja se vaatii jätkiltä järkeä; eli karsii kyllä osallistuja porukkaa. Kyllä noita sessioita on tullut järkättyä. Vain ja ainoastaan naisen nautinnon tähden. Tuohtukoon ja hermostukoon porukka - tuo ei todellakaan ole kaikille. Raukea hymy on kai paras palaute kertomaan miltä tuntuu. En usko että kukaan on feikannut räjähtäviä orkkujaankaan - ei niin montaa jaksa kukaan feikata... eikä yksikään nainen joka noissa on mukana ole aivan samanlainen, toiveet muuttuu...

    • Anonyymi

      Hei olin kahden miehen pantavana nyt juhannuksena mahtava kokemus miehet olivat 54 ja 48v itse 32v ja täytyy sanoa et parempia kun 20v teen uudestaan kun loma alkaa ensviikolla

    • Anonyymi

      Olen 28-vuotias nainen ja olen aviossa.
      On nautinnollista olla usean miehen naitavana nyt kun alku kankeudet ovat ohi.
      Miehen reaktiosta olin aluksi huolissani.
      Nyt kun tiedän ettei hän tule mustasukkaiseksi pystyn nauttimaan miesten kanssa naidessa ja saan orgasmeja myös muidenkin kuin oman miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Eikö se mitä lupasit miehellesi vihkivalassa merkitse sinulle mitään? Mustasukkaisuudesta olet huolissasi muttet siitä särkyykö miehesi sydän kun petät häntä. Pelkäsit varmaan miehesi ottavan eron ja menettäisit saavuttamasi elintason. Olet oikea kovasydäminen huora luonteeltasi joka ei rakasta eikä kunnioita mitään eikä ketään. Seurustellessasi esitit normaali naista ja vasta miehesi rakastuttua sinuun näytit todelliset kasvosi. Muuten Danie Defoen 1700-luvulla kirjoittamassa kirjassa kuvataan yhdessä kohtaa naimisissa oleva nainen joka on kapakassa vapaaehtoisesti ilmaisena huorana vieraille miehille. Oman miehen ollessa kotona.

    • Anonyymi

      Olen kohta 30-vuotias nainen ja haluan kimppaa aina välillä.
      Miestäni ei kiinnosta joten joudun hakemaan vieraita miehiä.
      Olisi helpompaa jos olisi tuttuja miehiä jotka panisi kun kimppa kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Kerro lisää saisiko sinuun yhtettäkin?


      • Anonyymi

        Kohtalo toveri olen😊 Miestä ei seksi pitkään aikaan innostanut, olenviestitellyt jonkun aikaa täällä miesten kanssa, harrastanut soolo seksiä yksin ollessa. Pari varattua joista innostuinkin mut hävisivät yllättäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtalo toveri olen😊 Miestä ei seksi pitkään aikaan innostanut, olenviestitellyt jonkun aikaa täällä miesten kanssa, harrastanut soolo seksiä yksin ollessa. Pari varattua joista innostuinkin mut hävisivät yllättäin.

        Löysivät parempaa.


    • Anonyymi

      Vastaan vaikka olenkin mies.
      Ensimmäisen kerran houkuttelin vaimoni työpaikkani kesäristeilyllä kolmen kimppaan. Houkutteluun meni pari tuntia ja kului juomia, mutta kun kolmas ja neljäs pyörä eivät vaikuttanut mitenkään vastenmielisiltä niin päädyimme yhdessä samaan hyttiin.
      Aluksi minä lämmittelin vaimoani suutelemalla ja rintoja hyväilemällä kunnes kaksi muut miestä liittyivät joukkoon. Varsin varovaisin liikkein otin vaimoni toisen rinnan esiin ja tarjosin sitä kahdelle muulle hyväiltäväksi. Kallistin vaimoni hytin sängylle ja siirryin hameen alle edelleenkin varsin varovasti. Sydämeni kyllä hakkasi kun rullasin häneltä pikkarit pois ja levitin reisiä. Miehet jatkoivat tästä. Kohta vaimoni pusero oli kokonaan auki ja hame kasassa vyötäröllä. Miehet suutelivat häntä kaikkialta ja sitten toinen varovasti kääntyi hänen päälleen. Pidättelin henkeä kun kyrpä alkoi upota vaimoni pilluun. Myös toinen mies pääsi "pukille" ja vaimoni puri huultaan silmät tiukasti kiinni puristettuina ja voimakkaasti huokaillen. Mielestäni hän laukesi kahdesti.
      Miesten poistuttua vaimoni nukahti, mutta aamulla -edelleenkin puolipukeissa - hän sai kauhean itkukohtauksen muistaessaan yön tapahtumat. Minun piti kertoa hänelle hieman siistitty versio yön tapahtumista. En kertonut esim. sitä että hänellä oli ollut molemmat kyrvät myös suussaan ja että molempien spermat olin siivonnut hänen vatsaltaan ja reisiltään. Tärkeänä hän piti kuitenkin sitä että molemmila oli ollut kondom - sitä en sanonut, että vain ensimmäisen kierroksen aikana. Itkun aihetta löytyi vielä myöhemminkin kun hameelta löytyi isoja spermatahroja. Puhumattakaan rintoihin tulleista imu- ja puremajäljistä.
      Tämän tapauksen purkamiseen ja nollaamiseen meni kokonainen vuosi, eikä uusia vastaavia ole tullut koskaan enää. Minulle se tosin oli hyvin kiihottava kokemus.

    • Anonyymi

      Olimme jääneet mieheni kanssa kahdestaan isoon taloon,viimeinenkin muksut lähti opiskelemaan. Meille tuli yhteistä aikaa ja tuntui että se lähes meitä ihan hirmuisesti.
      Opimme nauttimaan toistemme läheisyydestä ,saattoi olla että rakastelimme sunnuntaina keskellä päivää. Juttelimme kaikista salaisia ajatuksistamme ,ja meillä oli hauskaa.
      Opimme toisistamme ja aloimme ajattelemaan yhäenemmän toisiamme nautinnosta.
      Olimme kaukana kotoa lomalla Lapissa,
      Kävimme syömässä hyvää ruokaa ,ja kävimme aikaisin saunassa.
      Ajatuksissamme oli lähteä käymään ravintolassa tanssimassa j a katselemassa rouvalle sitä ihanne miestä ekaks vieraaksi kokeiluksi.
      Vaimolla oli haaveena joskus kokeilla vieraan miehen kanssa, jos lupasin olla mukana.
      Miehen piti olla komea hoikka ja hyväkuntoinen. Ja ehdottomasti fiksu,jatkettiin sillä piti olla iso se. Eniten vaimo pelkäsi sitä että hän ei kelpaisi vieraalle miehelle vaan vieras lähtisi heti kun eka lasti olisi ruiskittu. Ja sitä ettei olisi intohimoa.
      Hymyilin vaimolle, tuollainen hoikka pieni nätti nainen,,kaikki tuollaista naista himoitsee. Mutta sanoppa tuo naiselle ,, ymmärtäisin hän olisi vasta kohta pyöreä Lyyli.
      Olimme päässeet ravintolaan,ja jätin vaimon yksikseen tarkoituksella että miehet uskaltaa lähestyä häntä..
      Katselin missä vaimo on,pyörähteli tanssi lattialla,näki naamasta ettei ollut oikein mieluista seuraa..
      Vaimo purnasikin minulle että olin jättänyt hänet kännissä setämiehien armoille.
      Sanoin ettå antaa vaan rukkasia.
      Katselin jonkin aikaa vaimon vierellä,ja havaittavaa oli ettei vaimoa haettu,käytin vaimoa tanssimassa ja hymy palasi takaisin vaimon kasvoille.
      Pakko minun oli lähteä vessaan vaikkei hätää ollut,sai rouva katsella näkymiä .
      Kun tulin takaisin ,vaimoa ei näkynyt,pikkuisen vatsassa kouraisi.
      Sitten huomasin että hän istui pöydässä ja jutteli kiivaasti jonkun nuoren Herran kanssa.
      Oli jotenkin kumma olo kun katsoin vaimon nousemista ja lähtemistä miehen käsi puolessa tanssilattialle. Katseet seurasivat heitä ja hymy näytti olevan herkässä.
      Pikkaisen mietitytti kun vaimo ei suonut edes katsetta minuun,niin kun en olisi mitään.
      Jouduin odottelemaan,se oli pitkästyttävää, joten hain naista tanssimaan.
      Mun tuuria,nainen oli lievästi sanottuna kiinnostunut,sillä olin luvannut olla vaimoni tukena ,joten oma nautinto sai odottaa.
      Vaimo tuli hymyillen mun tykö. No miten on? Saanko?
      Tietysti saat,miten mennään!kysyin.
      Meidän mökille tietty.
      Tuutte tänne? Kysyin Vaimoltani.
      Tullaan,ja vaimo lähti palaten nuoren miehen kainalossa,alkoivat suuteemaan.
      Lähdetään jatkoille meille,kysyin. Jotenkin tuntui että kaikki katsoi meitä kun tietäen että siinä viedään toisen vaimoa kuvitelmat hankkia tuo oli,mutta..
      Pääsimme mökillemme ,ja nuori mies tuntui omistavan vaimon.
      Ja minuun sitten et koske nuori mies sanoi.
      Ei ole halua edes koskea .
      Hyvä, mies sanoi.
      Se tiiät mitä nyt tapahtuu vaimoni sanoi hymyillen..
      Tiiän.
      Pari lähti makuuhuoneeseen,josta kuului ,vaimentaa jutteluun ja naurun pysähdyksiä.
      Sänky alkoi natisemaan ja vaimo alkoi voihkmaan.
      Voihkimista ja sängyn natinaakuului useasti sinä yönä,jostain kumman syystä uni etuutta sinä yönä.
      Aamulla kaksi haukottelevaa ihmistä tuli kahville ja hetken kuluttua menivät makkariin takaisin .
      Päivällä pojan piti lähteä,sovittiin jo seuraava tapaaminen.
      Sain sen verran jutella pojan kans että ehdin kysyä olisko hänellä paria kaveria.
      Aikoi kysellå kavereitaan ,arvasi mitä ajattelin.
      Fiksu kaveri ajattelin.
      Seuraava kerta oli vielä niin että hän nussi vaimoa kahdestaan mutta parin kuukauden päästä rouva sai kolmea vierasta miestä kimpassa,vaimon eka kimppa.

    • Anonyymi

      Kiva lukea näitä tarinoita,joista joku varmaan tottakin.
      Onhan mullakin muutama kiva tapaus.
      Onneksi mulla on mahtava mies, joka on avara katseinen.
      Kyllähän minunkin mielessä kävi,millaista olisi olla useammalle miehelle.
      Juteltiin silloin tällöin mieheni kanssa,sovittiin jos sattuu tilanne niin kokeillaan.
      Ja se tuli ,kerran kun oltiin kahdestaan lomalla.
      Se kävi nopeasti ja ihan hakematta.
      Se oli siinä.
      Mieheni hoiti puhumiset,pyysi kavereita jatkoille.
      Kaikki meistä ties miksi olimme siinä tilanteessa.
      Olisin tarvinnut rohkaisua,pari siideriä ei meinannut riittää.
      Olin 35v rouva ,ja pikkujoulujen riisuminen oli niin vaikeaa.
      Mutta kun pojat saivat revityt pikkuhousut viimein pois se oli yhtä himoa.
      Se oli enemmän mitä oli osannut ajatella.
      Muutaman kerran näimme parin vuoden aikana,ja yhtä kiimassa.

    • Anonyymi

      Erittäin nautinnollista mutta myös välillä hävettävää varsinkin jälkikäteen. Silti haluaa uudelleen tämän kokea.
      N.48

      • Anonyymi

        Olen ukm ja haluaisin päästä nuolemaan ennen ja jälkeen yhdynnän kimppalaisia.


    • Anonyymi

      Hävettävältä, koska yleensä tuota tapahtuu kun nainen on umpihumalassa Jai sille on annettu rentouttavaa ja käytetään tilaisuus hyväksi. Ollaan muutamia kertoja itsekin toimittu näin kundin porukassa. Muijaa ollaan käytetty kunnolla ja saanut useampaa kyrpää kaikkiin aukkoihin, myös kahta kyrpää pilluaukkoon samaan aikaan. Muijaa ollaan painettu kun lutkaa ja otettu muijasta kaikki irti. Yhtä muijaa myös fistattiin. Eihän muija tuota suosiolla anna, joten tilaisuus tekee varkaan. Nuoria tyhmiä tyttösiä, jotka ovat tulleet joukkonussituksi ja siinä sitä ollaan venytelty muijaa ronskisti ja levitetty muija katseiden alle, kaikki esillä. On olleet noloja kun huomaavat aamulla tapahtuneen. Ovat joutuneet astutuksi lutkakastiin, paikat kunnolla avatuksi.

      • Anonyymi

        Usean nuoren likan pillu on levinnyt kun pannukakku,kun on tullut humalatila vuoksi kimppanussituksi. Äijät kyllä pamputtaa kunnolla joka aukkoon ja likka tulee viihenkin miehen nussimaksi samassa sängyssä. Sitten äijät työntää kahta kullia pilluun ja vaihtelee niin kyllä se pilluaukko leviää. Perse kiinnostaa äijiä, joten persereikä nussitaan ammolleen ja sitten käytettyä likkaa revitään näytille paikat ammollaan, ja taas nussitaan lisää. Armotonta menoa kun likkaa nöyryyttää täysillä. Selvittyään tilastaan likka on tajuaa tapahtuneen ja on täysin nöyryytetty, paikat väljänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usean nuoren likan pillu on levinnyt kun pannukakku,kun on tullut humalatila vuoksi kimppanussituksi. Äijät kyllä pamputtaa kunnolla joka aukkoon ja likka tulee viihenkin miehen nussimaksi samassa sängyssä. Sitten äijät työntää kahta kullia pilluun ja vaihtelee niin kyllä se pilluaukko leviää. Perse kiinnostaa äijiä, joten persereikä nussitaan ammolleen ja sitten käytettyä likkaa revitään näytille paikat ammollaan, ja taas nussitaan lisää. Armotonta menoa kun likkaa nöyryyttää täysillä. Selvittyään tilastaan likka on tajuaa tapahtuneen ja on täysin nöyryytetty, paikat väljänä.

        Musta tuntuu että sinä katsot liikaa pornoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu että sinä katsot liikaa pornoa.

        Irl tapahtunut kyllä.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen kierros menee ylensä nopeasti jos miehet ovat selvinpäin, mutta yleensä annan toisellakierroksella takaapäin ja kiihoittaa tosi paljon, kun ei edes tiedä kuka niistä neljästä äijästä parhaillaan on sisälläni.
      Siitä saan kiksejä kun yksi nai ja toiset siinä oottaa vuoroansa kulli kovana ja terskat hehkuen joiden päistä kiimatipat venyvät.
      Kullit ovat niin herkässä, että jos kädelläni niihin kosken, tuntuu että ne räjähtää pelkästä kosketuksesta ja usein käy niin että laukeavat melkein heti sisääni ja pilluni valuttaa spermaa ja heti toinen töntyy sisääni.
      Vanhat äijät kehuvat aina teinipilluani ja kuinka se on pelkkä viiva ja mikään ei repsota, mutta kun ovat naineet pari tuntia mua putkeen, kyllä sen jälkeen pilluni vähän jo on turvonneen näköinen ja häpuhuulet tulipunaiset kovasta käytöstä johtuen.

    • Anonyymi

      Varmaan aika tuttu tarina monelle, olen 35v naimisissa ja yksi lapsi. Tyttökavereiden (meitä yhteensä 4) kanssa oltiin lapsissa viikko sitten laskettelemassa ja jo ekana iltana törmättiin mukavaan mies porukkaan joiden kanssa juttu luisti. Ja niinhän siinä kävi että jatkoille mentiin miesten kelomökkiin. Siellä sekasaunaa ja poreilua.

      • Anonyymi

        Törmäsin rinneravintolassa yllättäen entiseen työkaveriini Riinaan. Hän oli tullut veljensä vaimon kanssa Lapin keväthangille laskettelemaan.
        Oltiin porukassa ja kun päivä rinteessä oli ohi, ajoin naiset paritalolleen. Riina, ei kommentoinut mitään autoni takapenkiltä. Kun edessä istuva veljensä vaimo antoi suudelman poskelleni, ja kysyi vienosti tulisinko illemmalla saunaan?
        Niinpä, myöhemmin palasin saunakamppeet mukanani naisten rivitalolle. Naiset kikattivat pienessä siiderissä, että keksittiin hyvä juttu!
        Olin vähän? Kunnes selvisi, että He aikovat arpoa kumpi saa saunoa kanssani.
        Veljensä vaimo voitti, eikä ujostellut pätkääkään. Suudeltiin ja riisuttiin toisiamme Riinan nähden, hemmetin kiihoittava tilanne. Alastomina suihkuun, toisiamme himoiten ja toisiimme yhä tiukemmin kietoutuen.
        Ja kun annan suuseksiä lämpimän suihkun hivellessä vartaloitamme, Riina ilmestyykin pelkässä t-paidassa pesuhuoneeseen. Polvistuu viereeni, alkaa suudella pillumehuista ja vedestä märkiä huuliani. Ja t-paidan liimautuessa suihkun alla rintojaan vasten, kuulemme molemmat, että sen arpomisen saatte unohtaa loppulomaksi.
        Aamulla kun heräiltiin samassa sängyssä, Riina naurahti olipa täydellinen ilta ja yö. Veljensä vaimo kohottautui ylitseni, ja naiset kielisuutelivat pitkään toisiaan. Tunsin molempien sormet silittelemässä reisiäni, kulliani. Riinan kujertaessa, maistuisiko Teille kahdelle oikein hidas aamu?


    • Jotenkin se tuntuu samalta jatkuvalta yhdynnältä vaikka muna vaihtuu välillä.

    • Anonyymi

      Kuin partateriä kusisi ja pillu helottaa tulipunaisena tulehduksesta. Ei pysty istumaan sukupuolitautien poliklinikan odotushuoneessa.

    • Anonyymi

      Nooo...yleensä joukkopano on tapahtunut kun on otettu vähän liikaa viinaksia. Silloin on tullut anettua useammalle ennestään tuntemattomalle miehelle. Sen muistaa että kyrpää on tullut edestä ja takaa. Kun yksi on lopettanut niin toinen on ollut heti satulassa.

      Aamulla on sitten vituttanut kun on tullut annettua vanhoille köriläille joille ei selvinpäin tulisi koskaan anettua. Isomahaisia sänkipartaisia riettaita isäntiä.

      Toki isännät ovat hyrisseet tyytyväisinä kun ovat saaneet nuoren rouvan pillua. Vähän eri juttu kuin omat vanhat emännät.

    • Anonyymi

      Meni maku kun tyylikäs ja kaunis Anne Kukkohovi kertoi julkisesti kokeilleensa ryhmäseksiä. Miksi nainen tekee itsestään halvan lutka? Miehet hän painaa ketä vaan *ei hyvä* mutta naiselta menee arvokkuus. Pillussa jauhaa monet basillit sen jälkeen, vaara hpv; lle on suuri. Ei pelkkä nussinta ole niin merkityksellistä :(

      • Anonyymi

        Anne on vetänyt kannabista ja antanut viihen miehen nussia itseänsä kimpassa. Saanut tuplaa ja rajua nussimista. Vähän venytelty paikkoja. Antaa Annen jakaa ja mennä halvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anne on vetänyt kannabista ja antanut viihen miehen nussia itseänsä kimpassa. Saanut tuplaa ja rajua nussimista. Vähän venytelty paikkoja. Antaa Annen jakaa ja mennä halvalla.

        Muija teki itsestään jakorasian.


    • Anonyymi

      "Ne joilla kalu seisoo parhaiten, ovat otollisia Saatanalle, ja ne, joiden kalu ei seiso, tai seisoo huonosti tarvitsevat lisäharjoittelua orgioiden tai ryhmäsexin avulla. Myös sipulin syönti lisää potenttisuutta." -Pekka Siitoin (valtakunnanjohtaja)

    • Anonyymi

      Ensinnäkin se että voi saada yhtäaikaa huomiota useammalta kädeltä, suulta ja kyrvältä yhtäaikaa. Siis samanaikaisesti usealta erogeettiseltä alueelta.
      Sitten se kun kyrpä vaihtuu ja koko ja muoto muuttuu on ihanaa.. naintitapa myös muuttuu…
      Ja sitten se kesto.. useampi mies jaksaa pitempään.. aivan ihanaa. Mulla on se että nälkä vaan yltyy syödessä ja orkut paranee.. paikat kastuu ja himo vaan yltyy.
      Mutta on vaikea saada tälläinen luotettava porukka kasaan. Se on ylivoimainen haaste. Xu tyylinen touhu on näin varatulle naiselle liian avointa. Voi tulla tuttu vastaan. Sillä touhulla toki pääsee kokemaan useaa miestä kerralla ja kunnioittaen naista.
      Olisi mahtava saada lähiseudulta pari ehkä kolme miestä vakioporukka..

    • Anonyymi

      Haluatko

    • Anonyymi

      Muutaman sisälle otetun lastin jälkeen alapäässä herkkyys häviää silti ihanalta se tuntuu kun äijät kiiluvin silmin villinä panee. Hento Rukan reissaaja.

    Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe