Voiko maksullisen naisen pimpsaa nuolla?

Sormetusta ja kieltä

Haluaisin että maksullinen nainen opettaisi minulle seksistä asioita, kuten esim. miten nuollaan ja sormetetaan pillua niin että naisesta tuntuu hyvältä.

Uskaltaako maksullista nuolla ja kosketella sormin ja nuollaanko maksullisen pillua yleensäkään?

20

3051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs nainen

mua kiihottaa sun halu :D Kuule voin ihan tässä kertoa jos haluut.

• kyllä

maksulliset tarjoaa suojaamatonta suuseksiä, taudeista piittaamatta! Se on niiden markkinointikeino.

• 12+3

Jotkut antavat nuolla, jotkut eivät. Riippuu siis täysin palvelun tarjoajasta. Ilmoituksissa saatetaan mainita tästäkin, mutta jos ei mainita, niin kysy suoraan. Yleensäkin prostituoiduilta voi kysyä asioita ihan suoraan niiden oikeilla nimillä. Ei tarvitse siis kierrellä ja kaarrella niin kuin siviilipanojen kanssa.

• Mies yli 70v

Yleensä olen nuollut etenkin kaikkien aasialaisten naisten ja tyttöjen tortut, ja ovat pääosin suostuneet paljaaltaan, mutta ovat sieä ennen pesseet wittunsa huolella. Olen nuollut noin 50-70 thaimaalaisen hävyt enkä ole saanut mitään tautia, edes herpestä. Nautittavia hetkiä ovat. Monet saavat kunnon orkut joiden jälkeen ovat vuorossa imutukset, kuusysit ja panot helpommin. Nykyisin minulla on muutama luottoyhteys, jotka nuolen aina ennen muita kisoja molemminpuoliseksi yhteis- toiveeksi. Hinnat ovat noin 70-100€ kaikin variaatioin, koska olen vakioasiakas ja hommiin kuluu noin tunti. Olen jo ikämies ja aika hidas. Tytöt tykkäävät kovasti nuolentataidoistani.

• riuttala76

Kyllä minä ainakin lähes aina haluan ennen varsinaista seksiä nuolla pillua. Pidän kovasti prostituoiduista jotka eivät vaadi kondomin käyttöä kai se on joku halu
      saada geeninsä eteenpäin ilman että täytyisi kestää jonkun rääkyvän lapsen itkua ja vaihtaa sen vaippoja. Tietysti todennäköisesti ilman kondomia toimivat prostituoidut käyttävät e-pillereitä, mut musta on kiva ajatella et mistä sen 100% varmuudella tietää vaikka olisi tuon upean ilmestyksen onnistunut siittämään raskaaksi.

• Artikkeli

Suojaamattomassa suuseksissä on aivan yhtä suuri riski saada seksitauti kuin suojaamattomassa emätin tai anaaliyhdynnässäkin. Oleellista on limakalvokontakti ja suun limakalvo on tässä suhteessä samanlainen kuin emättimen, siittimen, anaalikanavan tai peräsuolen limakalvokin. Saavana osapuolena suuseksissä saadaan yleensä terskan limakalvokontakti ja usein myös spermaa tai muita siittimen eritteitä. Monet sukupuoliteitse leviävät tautien aiheuttajan elävät limakalvojen pinnalla varsin usein oireettomina ja siten tarttuvat toiseen osapuoleen limakalvojen koskettaessa toisiaan. Näitä ovat klamydia, tippuri, herpes, HIV ja papillomavirus, josta voi joskus kehittyä kondylomamuodostuma. Myös B- ja C hepatiitti eli maksatulehdusta aiheuttavat virukset voivat levitä sukupuoliteitse ja limakalvokontakteissa. Kaikki nämä sairauden aiheuttajat voivat elää limakalvoilla oireettomina ja varmaa sukupuolitaudin oiretta ei ole olemassakaan. . Suun limakalvolla taudin aiheuttajat pesivät yleensä nielurisojen limakalvolla.

Aihealueet: Ehkäisy, Parisuhde, Seksi ja Sukupuolitaudit, Seksuaalisuus, Yleislääketiede

• 10+14
        Artikkeli kirjoitti:

Suojaamattomassa suuseksissä on aivan yhtä suuri riski saada seksitauti kuin suojaamattomassa emätin tai anaaliyhdynnässäkin. Oleellista on limakalvokontakti ja suun limakalvo on tässä suhteessä samanlainen kuin emättimen, siittimen, anaalikanavan tai peräsuolen limakalvokin. Saavana osapuolena suuseksissä saadaan yleensä terskan limakalvokontakti ja usein myös spermaa tai muita siittimen eritteitä. Monet sukupuoliteitse leviävät tautien aiheuttajan elävät limakalvojen pinnalla varsin usein oireettomina ja siten tarttuvat toiseen osapuoleen limakalvojen koskettaessa toisiaan. Näitä ovat klamydia, tippuri, herpes, HIV ja papillomavirus, josta voi joskus kehittyä kondylomamuodostuma. Myös B- ja C hepatiitti eli maksatulehdusta aiheuttavat virukset voivat levitä sukupuoliteitse ja limakalvokontakteissa. Kaikki nämä sairauden aiheuttajat voivat elää limakalvoilla oireettomina ja varmaa sukupuolitaudin oiretta ei ole olemassakaan. . Suun limakalvolla taudin aiheuttajat pesivät yleensä nielurisojen limakalvolla.

Aihealueet: Ehkäisy, Parisuhde, Seksi ja Sukupuolitaudit, Seksuaalisuus, Yleislääketiede

Toi ei oikeasti pidä paikkaansa. Niin ehkä kerrotaan virallisena totuutena, jotta saadaan ihmiset pidättäytymään suojaamattomasta suuseksistä. Taudit tarttuvat suun kautta huomattavasti vaikeammin. Tämä johtuu siitä, että sylki on tehokas bakteerien ja virusten tappaja. Jos suun limakalvoilla ei ole haavoja, esimerkiksi tippuri ja klamydia eivät koskaan tartu suuhun. Ne voivat tarttua nieluun, jonka vuoksi tartunnan aiheuttajan pitäisi joutua sinne. Monia bakteeriliemiä voi purskutella suussa ilman tartuntaa, kunhan ei anna niiden mennä syvemmälle nieluun.

Tartunta suuseksissä on mahdollista, mutta huomattavasti epätodennäköisempää kuin yhdynnässä. Tämän voi sinulle vahvistaa kuka tahansa sukupuolitautilääkäri.

• he he herppes!

Nuolemalla voit tartuttaa oman huuliherpeksesi seuraavaan nuolevaan asiakkaaseen.

• ammattilainen?

suomessa ei siinä tapauksessa ole ammattilaisia. mene suomen yleiselle horosivustolle lukemaan miten siellä ukkomiehet kehuu rapsoissaa horoja, jotka tarjoavat suojaamatonta suuseksiä. Horot tarjoavat yleisesti suojaamatonta suuseksiä, se on jyystäjien haalimis ja markkinointikeino. Asian voi todeta jokainen halutessaa horosivulta. horojen mainoksissa tarjotaa suojaamatonta suuseksiä!
      Taudeista ei tunnu kukaan piittavaan. (ukko(miehen kiima ja horon rahan ahneus= tautinen yhdistelmä.

• voi,voi teitä

No moni puhuu omiaan ja älä mene sellaiselle joka suojaamatonta mainostaa :DDD

• Ei nuolu aina onnaa

Olin juuri tänään aamupäivällä hierojahuorissa ja tyttö ei antanut minun nuolla paljaaltaan koska minulla oli nuha ja hän huomasi sen. Sanoi varovansa virus tartuntaa. Laittoi kyllä kondomin kyr...pääni ja ratsasti, mutta suudella en saanut huulia enempää kuin w...tua. Kyllä ainakin kaakkoisaasilaiset horot osaavat pitää terveydestään huolta. Oli muuten 120 eulon keikka sille ja minusta aika suolanen hinta viiden minsan panolle, lensi multa liian äkisti.

• näin se on

Käytä Näkkiä, ei tuu niin äkkiä.

• herkku suu

Miettikää jos sata ukkoa päivässä jyystää sekä nuolee prostun pillua niin siellä sitä on mukavat herkut uudelle odottamassa

• yksi päivässä

Sata ukkoa päivässä!!!! Voihan p---se, miten tyhmä olet.

• kaksijakoinen muna

kymmenen asiakasta per päivä ei ole mikään mahdottomuus mutta sata ei nyt ihan taida olla todellista..

• juliiasydä

Eivät maksulliset naiset ole ensimmäisenä tarjoamassa pimppiään nuollettavaksi tai sormeiltavaksi. Ei niinkään tautien takia vaan siksi että eivät kaipaa kiihottumista eivätkä välttämättä halua sitä asiakkaalle näyttää. Se aivan ammattillista koska ei ole järkevää kovin kiihottua jokaisen asiakkaan kohdalla tai peräti saada orgasmia vaikka se olisi mahdollista. Se vain saattaa kovin vaikuttaa olemukseen jos miehet perä perää tuottaisivat orgasmin.

• Maailman matkaaja

Sen verran on tullut kierrettyä työnmerkeissä maailmaa ja käytettyä maksullia naisia, etten kyllä tussua nuole enkä ilman kumia pane.Nuoruudessa sain suomalaiselta yhdeillan jutulta kunnon tippurin se riitti minulle.

• Ain't need to....

Siis oliko suomalainen yhdenillan juttu maksullinen??

Hieman ristiriitainen juttu, mutta kukas noista välittää? ;)

Työn merkeissä on tullut kierrettyä useampikin manner,
        eikä yhtään tautia ole tullut, ei koti eikä ulkomailta, vaikka
        useampaakin pantu ilman "sadetakkia".

• Ain't need to.... kirjoitti:

Siis oliko suomalainen yhdenillan juttu maksullinen??

Hieman ristiriitainen juttu, mutta kukas noista välittää? ;)

Työn merkeissä on tullut kierrettyä useampikin manner,
        eikä yhtään tautia ole tullut, ei koti eikä ulkomailta, vaikka
        useampaakin pantu ilman "sadetakkia".

"Siis oliko suomalainen yhdenillan juttu maksullinen??

Hieman ristiriitainen juttu, mutta kukas noista välittää? ;)"

Eiköhän asia ole vain niin, että nimimerkki Maailman matkaaja on saanut konkreettisen todisteen sukupuolitautien tartuntariskistä. Moni kuvittelee ettei sukupuolitauti tartu häneen, tai yleensäkin unohtaa koko asian. Itsekin olen unohtanut kumin sopivassa fiiliksessä monta kertaa. Jälkeenpäin asia on vaivannyt niin kauan kunnes HIV-testi on tehty. Sinulla on käynyt v i e l ä hyvä tuuri. En tuomitse yhdenillan suhteita enkä prostituoidun palvelujen käyttöäkään. Järki vain pitää olla mukana.

• KUN kulli pelaa

pelaa ja pää ei tomi voi tulla tautien kanssa ikävyyksiä.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3475
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2819
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1897
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      200
      1059
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      874
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    Aihe