Volvo on rikkaiden auto

Rikkaiden auto

Miksi aina rikkaat ajaa volvolla? Tuntuu että kauniainen vilisee suomenruottalaisia volvo kuskeja!! Mistä johtuu että rikkaiden valinta on volvo? Onko volvo vaan se ykkösmerkki edelleen? Volvot on kyllä hienoja. Ja onhan volvon arvostus suomessa aina ollut korkealla.

28

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volvo ei petä78854

      Ostin Volvo 850 -96 STW 1200e käytettynä olen siis rikas!

    • Rikastaka

      Uudet volvot on rikkaiden autoja. Vanhoilla ajaa seurueet:)

    • hörökörökökköö

      Mä oon sit varmaan rikas: 2xV70 ja Amazon

    • OikeaAudiA5

      TODELLISET varakkaat ja FIKSUT ihmiset ajavat kyllä Audilla. Volvo on sellainen kiinalainen kopio laatuautosta.

      • oiskonäin

        Määrittele

        1. varakas
        2. fiksu

        Komentoidaan sitten.


      • olet nolo poika

        taas tää autitistinen autipoika kertoo ettei omista autoa lainkaan.


      • Audimyntitykki

        No ensinnäkin Suomessa ei ole montaakaan rikasta ja toiseksi Audeista 85% on liisareita ja firmojen autoja. Volvoja on taas suurinosa yksityisomistuksessa.


    • totuushan se

      Sama hullunlehmän tautia kantava vajakki tämä OikeaAudiA5.

    • järjenkäyttöä

      Audilla ajavat ne, jotka luulevat ajavansa laatuautolla. Mutta tosiasia on, että ne ovat Volkkareita ja niiden ostajat myyntimiesten uhreja, jotka ovat menneet moisen tavallisen volkkarin neljällä mutterilla nokassa ostamaan muutaman kymppitonnin kalliimalla.

      • gs birotor

        Ei ole tuokaan totta, mutta perusteleppa väitettäsi hiukan enemmän.


      • se500

        En omista audia, mutta sinä joka moitit audia et taida tietää sen mukavuudesta mitään. Onhan niitä tottakai laadukkaampiakin autoja, mutta harvalla on varaa ostaa parempaa ja vielä ylläpitää sitä.


      • Oletko höperö
        se500 kirjoitti:

        En omista audia, mutta sinä joka moitit audia et taida tietää sen mukavuudesta mitään. Onhan niitä tottakai laadukkaampiakin autoja, mutta harvalla on varaa ostaa parempaa ja vielä ylläpitää sitä.

        No ajanut olen ja kyydissä ollut ja eipä tuo ole kehon siirtämislaatikkoa kummempi


    • erinomainen auto

      Minulla s80 tdi, -99. Ajettu noin 420tkm. Auto toimii erinomaisesti ja kuluttaa vähän polttoainetta, noin 6l/100km. Sen hinta lienee 2,5-3 t€. Ennen ajoin vanhoilla mersuilla, mutta en halua enään ostaa niitä, kun ruostuvat. Volvoni on erittäin hyväpeltinen, on nimittäin galvanisoitu. Ilmeisesti seuraaava autonikin on volvo s80 d5.

    • Syitä on monia

      Kauniaisissa on paljon Volvoja, koska varakkaat eivät halua varallisuutensa näkyvän varkaiden ja muiden hörhöjen pelossa.

    • provo vai tyhmä?

      Taidat olla vähän yksinkertainen? Suomenruotsalaiset valitsevat sen Volvon sen ruotsalaisuuden vuoksi, ainakin siis vielä jonkin aikaa.

    • hur ri

      Vai...johtusko se siitä, että hurrit pitävät hurrien autoista?

    • Nytpä

      näin vastaa yksinkertainen.

    • Pirkkamese

      Olen suomenruotsalainen yrittäjä ja ajan uudella volvolla. Hyvä ja kallis auto. Parempi kuin saksalaiset ylihinnoitellut meluisat kiesit. Audi on se pirkka-mersu..

    • mikä pösilö

      Kyllä volvokuskit ovat sitten reppanoita. Jutun aloittaja kirjoittelee varmaan kirjeitäkin itselleen...

    • tfoptraxpop

      Pakko olla rikas jos Volvolla ajaa. Volvo tuleeniin kalliiksi pitää. Ainaiset viat ja korjaukset, Kalliit vakuutukset, Korkea ajoneuvovero,Mielettömät polttoaine kustannukset. Itse pidin noita vikoja pahimpina, ei ole Volvo enää hyvä auto oli kyllä ennen.

      • ga birotor

        Viimeisin volvo on ollut nyt 5,5v(uutena ostettu) ja pelkillä perushuolloilla on menty ja vakuutukset on aivana samaa hintaluokka kuin muissa vastaavissa autoissa ja jopa edullisempia.
        kannattaa muistaa autoilun olevan kallista millä tahansa merkillä suomessa.


    • vai onko?

      Ei ole hyvää mainosta kiinalaiselle volvolle, että se on suosittu suomenruotsalaisten keskuudessa.

    • volvoo3

      herrat ostelee volvot autokaupasta kun niille ei kelpaa noi vanhemmat volvot oha niillä varaa.

      itelläni on volvo s60 2.5l turbo vm :2007 AWD ja uutena ostin enkä mie nyt kovin rikas oo :D ajettu on 110 000

      edellinen volvo tuli annettua vaihossa v70 t5 vm:2000

    • lelulelulelulelu

      Eikös natiaiset ole lukenut alan lehtiä? Millä ajaa suomen rikkaimmat? Rikkaiden auto? Se on SKODA. Pikkuisen teillekin miettimistä tollot.
      Volvo on lelu.

    • kuppitulli skodistit

      Ja sinäkö muka aikuinen kun oikein yöllä kirjottelet taidat olla 5v tasolle jäänyt kehitys häriöinen.

    • volvoo3

      s/v40 volvot on leluja kokemusta on

      • oletko lehmänjatke??

        Vaihda nyt lapsukainen ihan rauhassa otsikkoasi samapaska olet kuitenkin noitten trollausten takana.21


    • ootteko vähä urpoiii

      Mitään volovoo ku rikkaiden auto on Skoda. Menikö jakeluun Skoda.
      Lukekaa lehtiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe