Kuinka sopii vesimiesnainen ja skorpparimies yhteen, onko kenelläkään kokemuksia? Suhde vielä alkutekijöissä, mutta potentiaalia tuntuisi olevan..
yhteensopivuus
4
1337
Vastaukset
- tähti
on ennenkin kyselty..katsele aikaisemmat viestit..mm. sopiiko otsikko. Riippuu paljon muistakin merkeistä (kuu, venus jne.)
- Camilla
...ja omakohtaisesti voin sanoa, että todella huonosti sopivat vesimiesnainen ja skorpparimies yhteen. Myös monissa horoskooppikirjoissa on mainittu, että tämä on melkeinpä huonoin mahdollinen yhdistelmä.
Mutta jostakin kumman syystä minua kuitenkin skorpionimiehet kiehtovat kuin valo perhosta. Jos ihastun salamana johonkin mieheen (mikä on minulle epätyypillistä käytöstä), voin olla lähes 100% varma, että hän on skorpioni.
Tälläkin hetkellä mulla on ystävänä (ehkä ilmassa on hieman molemminpuolista ihastumistakin) itseäni nuorempi skorpionimies, joka on erittäin hurmaava ja esiintymistaitoinen, mutta pidempi kuin yhden päivän tiivis yhdessäolo saattaisi olla kummankin hermoille koettelemus. Niin erilaisia olemme temperamenteiltamme ja ajatusmaailmoiltamme! - fenix
EI yhtään!Vesimies on hyvin tunteeton & kylmä,kuin taas vesielementit ovat erittäin tunteellisia.Rapu,kalat,skorppioni-tässä järjestyksessä.
- killo
kalat-rapu-skorpioni:pas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429