Kertokaa kokemuksia näistä 0700-näkijöistä. Onko heistä ihan oikeasti joku jotain nähnyt?
Suositelkaa joitain :)
Paras 0700-ennustaja ??
14
5103
Vastaukset
- hyvääääää
Minulle on nähnyt Iiris ja Veera molemmat unililta. Lisäksi virve kraft on hyvä.
Huonoja on ollut Helle, Ursula, mirja, susanna-maria, sinikka, eija, eila, ranja, samir, eija nikko ja kaikki ennustukset.com ennustajat.
Unililla on aitoja nuo kaks iiris ja veera- dyan
Minulle taas Helle nähnyt kaikki kiemurat vuosien varrella kaikkein parhaiten ajallisesti ja konkreettisesti.
- Riina78
Eija nikko on ollut minulle hyvä, tiennyt pari sellaista asiaa, joita ei olisi voinut ilman kykyjä tietää!
Lisäksi minulle myös Iiris unililta on ollut hyvä, useasti olen soitellut. Hyviä myös ennustukset.comissa Pauliina ja Aurora nyt ainakin.. - Paljon tuhlannut
Mulla paljon osumia ennustukset.comin korttiennustaja anna, näki suhteeseen miksi erosimme ja syyn siihen. työhön hyvin, mm. vakituisen työn saannin ja ajallisesti meni tuo työjuttu nappiin....Kysyin siis vaan nämä kaksi asiaa...
- katajanmarja2
on monia hyviä, jotka ovat minulle nähneet. Rajatiedossa, ennustukset.comissa, ennustaja.infossa, bedetellä, unililla ja omalla toiminimellään toimivissa.
Jokaisen pitänee löytää ne itselle hyvät ja sen tietää vasta ajan kanssa keitä he ovat. Muutamia minulle ihmissuhteisiin hyvin nähneitä on mm. Anuq, Kirsikantarot, Carita Eklund, Matti, Elina, Meebi, Soile, Sonja ja muutamat muut. - .oi
Kaia tiesi kaiken, paitsi yksi asia menneestä meni metsään
- niimpänoin
mainosta pukkaa taas..
- EräsApujaSaanut
Kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä, "kanavat" vaan ei aina ole auki. Minulle parhaiten nähneet Inga Tolpo ja Anna Waaramo.
- Nimalmunda
Unilin Eevi, suorasanainen ja lämmin näkijä.
- Sankarillista
Jos tarkoitat Eevi-Maria, niin voisit kyllä unohtaa. Suorasanainen kyllä on.. vaan ei näe oikeasti mutta että vielä lämmin-hui! Ääni viskin polttama ja polttaa tupakkaa puhuessaan, kyllä sen kuulee. Lisäksi kuulin hänet " siviililissä" tuntemaltaan samalla paikkakunnalla asuvalta henkilöltä, että hän naureskelee asiakkaitaan kuinka helppoja huijattavia he ovatkaan, kehuskelee koukuttavansa asiakkaita sepittelemällä puolison uskottomuutta ym. tarinoita jolloin asiakas säikähtää ja soittelee jatkuvasti lisää "tietoja". Tämä on totta.
- liinumari
Eevi-Maria pelottelee asiakkaita ja valehtelee minkä kerkiää,kaikki olleet täyttä soopaa...Varokaa tätä huijaria....Muita näkijöitäkin haukkuu asiakkailleen.Tosi kun vesi.
- gertel
Anna Waaramo on mielestäni hyvä,on nähnyt työ ja parisuteeni,mieheni salasuhteet,Elisa Alanko myös erittäin hyvä,näkee hyvin terveyden asiat ja työ ja parisuhdeasiat. Luotettavia ovat.
- Hyyrr
Minä olen soittanut elämässäni kymmenille näkijöille. Kokemuksesta voin sanoa, että nopeasti pystyy sanomaan kuka näkee ja kuka ei. Anne Waaramo yksi kaikkein surkeimmista. Ei liittynyt minun elämään asiat mitä sanoi, aivan arvailemalla puhui. Aikaa kulunut jo pari vuotta ennustuksestani. En suosittele todellakaan waaramoa.
- Anonyymi
Minullekaan Anna Waaramo ei ole nähnyt mitään, jäi myös fiilis että arvailemalla puhui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579