Paras 0700-ennustaja ??

Annamaijaliisa

Kertokaa kokemuksia näistä 0700-näkijöistä. Onko heistä ihan oikeasti joku jotain nähnyt?

Suositelkaa joitain :)

14

4736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääääää

      Minulle on nähnyt Iiris ja Veera molemmat unililta. Lisäksi virve kraft on hyvä.

      Huonoja on ollut Helle, Ursula, mirja, susanna-maria, sinikka, eija, eila, ranja, samir, eija nikko ja kaikki ennustukset.com ennustajat.

      Unililla on aitoja nuo kaks iiris ja veera

      • dyan

        Minulle taas Helle nähnyt kaikki kiemurat vuosien varrella kaikkein parhaiten ajallisesti ja konkreettisesti.


    • Riina78

      Eija nikko on ollut minulle hyvä, tiennyt pari sellaista asiaa, joita ei olisi voinut ilman kykyjä tietää!
      Lisäksi minulle myös Iiris unililta on ollut hyvä, useasti olen soitellut. Hyviä myös ennustukset.comissa Pauliina ja Aurora nyt ainakin..

    • Paljon tuhlannut

      Mulla paljon osumia ennustukset.comin korttiennustaja anna, näki suhteeseen miksi erosimme ja syyn siihen. työhön hyvin, mm. vakituisen työn saannin ja ajallisesti meni tuo työjuttu nappiin....Kysyin siis vaan nämä kaksi asiaa...

    • katajanmarja2

      on monia hyviä, jotka ovat minulle nähneet. Rajatiedossa, ennustukset.comissa, ennustaja.infossa, bedetellä, unililla ja omalla toiminimellään toimivissa.

      Jokaisen pitänee löytää ne itselle hyvät ja sen tietää vasta ajan kanssa keitä he ovat. Muutamia minulle ihmissuhteisiin hyvin nähneitä on mm. Anuq, Kirsikantarot, Carita Eklund, Matti, Elina, Meebi, Soile, Sonja ja muutamat muut.

    • .oi

      Kaia tiesi kaiken, paitsi yksi asia menneestä meni metsään

    • niimpänoin

      mainosta pukkaa taas..

    • EräsApujaSaanut

      Kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä, "kanavat" vaan ei aina ole auki. Minulle parhaiten nähneet Inga Tolpo ja Anna Waaramo.

    • Nimalmunda

      Unilin Eevi, suorasanainen ja lämmin näkijä.

      • Sankarillista

        Jos tarkoitat Eevi-Maria, niin voisit kyllä unohtaa. Suorasanainen kyllä on.. vaan ei näe oikeasti mutta että vielä lämmin-hui! Ääni viskin polttama ja polttaa tupakkaa puhuessaan, kyllä sen kuulee. Lisäksi kuulin hänet " siviililissä" tuntemaltaan samalla paikkakunnalla asuvalta henkilöltä, että hän naureskelee asiakkaitaan kuinka helppoja huijattavia he ovatkaan, kehuskelee koukuttavansa asiakkaita sepittelemällä puolison uskottomuutta ym. tarinoita jolloin asiakas säikähtää ja soittelee jatkuvasti lisää "tietoja". Tämä on totta.


      • liinumari

        Eevi-Maria pelottelee asiakkaita ja valehtelee minkä kerkiää,kaikki olleet täyttä soopaa...Varokaa tätä huijaria....Muita näkijöitäkin haukkuu asiakkailleen.Tosi kun vesi.


    • gertel

      Anna Waaramo on mielestäni hyvä,on nähnyt työ ja parisuteeni,mieheni salasuhteet,Elisa Alanko myös erittäin hyvä,näkee hyvin terveyden asiat ja työ ja parisuhdeasiat. Luotettavia ovat.

    • Hyyrr

      Minä olen soittanut elämässäni kymmenille näkijöille. Kokemuksesta voin sanoa, että nopeasti pystyy sanomaan kuka näkee ja kuka ei. Anne Waaramo yksi kaikkein surkeimmista. Ei liittynyt minun elämään asiat mitä sanoi, aivan arvailemalla puhui. Aikaa kulunut jo pari vuotta ennustuksestani. En suosittele todellakaan waaramoa.

      • Anonyymi

        Minullekaan Anna Waaramo ei ole nähnyt mitään, jäi myös fiilis että arvailemalla puhui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe