Minulla oli maanantaina vain lievää nuhaa ja kurkkukipua, illalla alkoi nousta lämpö. Yöllä sitten heräsinkin korkeaan kuumehorkkaan yli 38 ja seuraavat päivät olinkin poissa elävien kirjoilta kun kuume keikkui 38-39, öisin ei pystynyt nukkua kuin puolen tunnin-tunnin pätkissä, kun joutui nousta yskimään sängyn reunalle ja yskä sattui rintaan.
Tänään kävin lääkärissä ja tulehdusarvo olikin jo sitten yli 150! Nyt makaan suonensisäisessä ab-tiputuksessa sairaalassa pari päivää vaikka nyt on ensimmäinen parempi päivä.
Minulla ei ole koskaan ennen ollut keuhkokuumetta, olen perusterve, en tupakoi, ei ole astmaa. Tällaista olen kuullut tänä vuonna parilta kaveriltakin. Mistä johtuu että keuhkokuume on lisääntynyt perusterveillä aikuisilla?
Perusterveellä aikuisella yllättäen keuhkokuume
Keuhkokuumeessa
1
520
Vastaukset
- hoitaa vaan
Ei se nyt niin harvinaista ole.Päivystyspuolella keuhkokuume on yleinen päivystyskäynti.Virukset ja bakteerit on alati seuranamme :X
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658