Minulla oli maanantaina vain lievää nuhaa ja kurkkukipua, illalla alkoi nousta lämpö. Yöllä sitten heräsinkin korkeaan kuumehorkkaan yli 38 ja seuraavat päivät olinkin poissa elävien kirjoilta kun kuume keikkui 38-39, öisin ei pystynyt nukkua kuin puolen tunnin-tunnin pätkissä, kun joutui nousta yskimään sängyn reunalle ja yskä sattui rintaan.
Tänään kävin lääkärissä ja tulehdusarvo olikin jo sitten yli 150! Nyt makaan suonensisäisessä ab-tiputuksessa sairaalassa pari päivää vaikka nyt on ensimmäinen parempi päivä.
Minulla ei ole koskaan ennen ollut keuhkokuumetta, olen perusterve, en tupakoi, ei ole astmaa. Tällaista olen kuullut tänä vuonna parilta kaveriltakin. Mistä johtuu että keuhkokuume on lisääntynyt perusterveillä aikuisilla?
Perusterveellä aikuisella yllättäen keuhkokuume
Keuhkokuumeessa
1
447
Vastaukset
- hoitaa vaan
Ei se nyt niin harvinaista ole.Päivystyspuolella keuhkokuume on yleinen päivystyskäynti.Virukset ja bakteerit on alati seuranamme :X
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197