Isomunainen mies ärsyttää!!

Nainen19v

Ollaan seurusteltu miehen kanssa jokunen vähän yli vuosi.
No alussa jo mulle selkis että juu, tällä miehellä on isoin kuin kelläkään miehellä aikaisemmin. (Kuva; http://www.gifwithsauce.com/gif/10275/first-post-average-guy-average-penis suurinpiirtein tuota kokoluokkaa)

Noh toki siitä sanoin hänelle koska tykkään sanoa hyviä sanoja sellaisista jotka kiihottaa mua / muuten kiinnostaa. Tuntuu et hän vain ottaa ne kommentit täysin itseensä silleen, että ne kietoutuu päähän siten, että hän kuvittelee että kaikki pyörii HÄNEN munansa ympärillä. Oon jotenkin niin kyllästyny siihen ylpeilemiseen munalla! Siis aina ku se sanoo jotain siihen suuntaan et juu sillä on iso, niin vitsi mulla kiehuu päässä. Oon kuitenki kehunu sitä, ainaaina, ja jatkanutkin sillä toivolla et itekin saisin jotain kehua!

Mut en saa! Siis tuollasta ''seksuaalista'' kehua! En oo koskaan saanut. on hän sanonu et oon kiimanen jne mut ei tuollaset riitä, noita kuulee muutenki miehiltä. On jääny ikävä sellasia kommentteja, tiiättehän tytöt.. mitä ne miehet tykkää kehuskella...

Kaiken huippu on just miehen omat kommentit oikeasti. Kuten esimerkiksi; 2 v nuorempi eräs yhteinen tuttumme oli kylässä; jotain vitsailin kun miehellä seiso ku oltiin hommailtu vasta ja he sitten tulivat heti. Sano että hänen pitää odottaa hetki ettei vaan *henkilö* nää, kuinka iso muna siellä on.

SIIS HYI HITTO =D No oli tuossa vähän promilleja veressä ja nyt mies kuulostaa varmaan kunnon kroisokselta mut varmasti hän puoli vitsillä joitain näitä asioista sanoo.

Ei mut tosissaan tajusin tässä että oon VUODEN, YLI odottanut sitä päivää että kuulisin mitä haluan, mut ilmeisesti en tule kuulemaan!!!! Huhhuhu!

39

6618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • APvielä

      En olis koskaan uskonut et olis tällanen ongelma joskus, tuntuu et mies piettää mua ala-arvosempana vaikka asia ei ole niiN :/

    • Ärsyttäisikö sinua tuollainen kuvankaltaisenkin omistaja vai?
      Aiijjuuuh. Niinhän se olikin, mutta kun puhuit isomunaisesta ;)

      Kuinka iso muna sulla itselläsi oli aamulla jalkojen välissä?

      • asdffds

        Eiköhän se ollu se sama, monesti täälläkin esillä ollut. Ei kuitenkaan kovin kovaksi keitetty.


    • jurputi jurputi

      Aika hyvin feikattu: on niin sekavaa tekstiä, että vois hyvinkin olla 19v amiskalaisen näppikseltä, toki pojan, mut kuitenkin. Eiköhän asialla ole vanha tuttavamme neitsyt -Niilo 48v

    • Nainen19v

      Helvetti voisitteko vastata joku tähän asiallisesti!!!!
      Ei oo mun ongelma jos te miehet täällä keskenään tappelette mutta en todellakaan oo mies enkä 48v!

      • M.O.T.

        Muistatteko, mikä on paras keino tunnistaa feikki? No se, että feikki alkaa heti selittelemään, että ei varmasti ole feikki :)


    • anna mun nauraa :)

      Heh, aloitusviestin linkissä on pieni penis, ja sinustako se sitten oli isoin ikinä?

    • ....................

      Ok kiva homma jos te ette usko, mut uskon et täältä varmasti löytyy sellasia jotka osaa vastata asiallisesti. Ihme meno täällä ''koko-osastolla''?? :O Hankkikaa miehet elämä!

    • asdffds

      Aika tuhnu ja onneton ketju kaikenkaikkiaan. Pystyt parempaankin.

    • vitunvitunvitunvitun

      Voi helvetti tää koko paikka pitäis vissiin lopettaa???????????????????????????? KU EI VITTU VOI kukaan saatana vastata mitään järkevää????????? pitäskö alkaa kirjotteleen sit vauvat.fi........ -.-

      • Sinne vaan. Täällä käydään ainoastaan asiallista keskustelua.


    • vitun idiootti??

      Tosi asiallistahan on hei syytellä siinä feikiksi jne!????

    • 16,8 man

      Feikkaus on asia erikseen- ja siitähän on ilmiselvästi kyse. (t:nimim. asiantuntija)- mut sit toi pituus: tuo on jopa keskivertoa pienempi. Esim. Asuksen isosta kourasta tuosta ei näkyisi mitään.

    • ei jaksa

      mitä sitä vaivautua analysoimaan , kun alottajan sekä vastaajien äo on max 90 luokkaa ,ainakin ulosannin puolesta..

      • sir seppo

        Älä käytä monikkoa, kun tarkoitat itseäsi. Vain me kuninkaalliset saamme tehdä niin


    • jätä se sika

      Minunkin miehelläni tai no joo siis nuorempana seurustelin miehen kanssa jolla oli aivan älyttömän paksu kyrpä. Pituus oli normaalit 15cm, mutta paksuutta oli vaikka muille jakaa. Seksihän se pitikin minut kiinni tässä miehessä. Muuten oli aika laiska ja petti varmasti monesti minua 5v aikana, kunnes en enää sitä touhua jaksanut. Olisin varmasti jättänyt miehen ensimmäisen kuukauden aikana, mutta on niin vaikeaa löytää itselleen paksu aisaista seurustelu kumppania, kun kaikki parru miehet vain jyystää eikä aamulla enää ehdi lähtö panojen jälkeen edes kahvia juomaan, kun oli kiirus uuden tyttösen luokse tai vaimonsa.

      Nyt olen normaalilla varustetun miehen kanssa 13,52cm pitkä ja 12cm ympärsymitta ja elämä on hauskaa. Mies ei ole niin laiska ja kunnioittaa minua ihan erilailla. Entinen nuoruuden mieheni piti kaikkia naisia huorina. Tiedä vaikka minuakin vaikka en pettänyt ikinä häntä. Aina hoki.. naiset haluaa vain sitä yhtä ja samaa... sit se lauloi nuotin vierestä Leevin Unelmia ja toimisto hommia laulusta kohtaa "minä se vasta kehtaan olla mies..".

    • Nyt päättyi

      sitten Arjatätin satutunti.

    • Juuupsssss

      Tuossa kuvassa on normaali slongi. Joku 15cm kenties, mutta onhan se isohko miltei.

    • hyvittunut kaveri

      Minulla taasen on yksi kaveri jolla on todella iso penis. Aina hän hehkutti sitä joka väliin varsinkin kaljaspäissään. No humoristista kyllä hänen pitkäaikainen naisensa lähti toisen naisen mukaan. Voidaan sanoa että nähvävästi se ei riittänyt :)

      • Anonyymi

        Naiset tykkää Isot Munat, mies ei ulkonäkö mitään väliä, saa olla iso maha, naama ruma kuin perse. Kunhan on Isot Munat, paksu lompakko. Siskoni pitää isomunainen mies, joka osaa tapella ja juoda kirkasta viinaa, kaikki naiset samanlainen. Minä en saa naista kun on pienet Munat ja ruma. Nykyaan kaikki ihmiset arvostavat vain millainen Munat miehellä on. Työnhaussa pitää laittaa kuvia munista, luulen että kohta on näin. Saunassa kaikki nauraa mun Munat kun ne on niin pieni. Naiset sylkee mun päälle sanoa että olen ruma paska ja mene hirteen. En saa naista, olen yksin. Mitä tekisisin, itsemurhanko


    • mittarimato

      Turhaan kirjoittelette pitkiä trolleja. Ne huomataan.

      Mullakin oli isomunainen kaveri ja sekin esitteli sitä joka paikassa kaikille.

      • Egotustako

        Isomulkkuiset tykkää esitellä moloaan miehille.


      • asushassmall
        Egotustako kirjoitti:

        Isomulkkuiset tykkää esitellä moloaan miehille.

        Se on kiva. Sinäkin esittelisit, jos olis jotain esiteltävää.


      • Egotustako?
        asushassmall kirjoitti:

        Se on kiva. Sinäkin esittelisit, jos olis jotain esiteltävää.

        En esittelisi, koska en ole homo. Naisille esittelen jäykkänä. Velton ne naiset yleensä leipoo kovaksi ja isoksi sanoen " oih kun ihanasti paisuu " ja sitten ne imee sitä ennen pilluun laittoa :) Lihamulkuillahan ei seisokissa tapahdu muuta kuin se, että se kusinahka pakenee mulkun kulman vähän muuttuessa :) ja naisia oksettaa se tulehtunut mulkunpää kun alkaa pilkottaa..tero-juustoinen, mädäntynyt ja verestävä aasi-mulkku, hyi!


      • Egotustako? kirjoitti:

        En esittelisi, koska en ole homo. Naisille esittelen jäykkänä. Velton ne naiset yleensä leipoo kovaksi ja isoksi sanoen " oih kun ihanasti paisuu " ja sitten ne imee sitä ennen pilluun laittoa :) Lihamulkuillahan ei seisokissa tapahdu muuta kuin se, että se kusinahka pakenee mulkun kulman vähän muuttuessa :) ja naisia oksettaa se tulehtunut mulkunpää kun alkaa pilkottaa..tero-juustoinen, mädäntynyt ja verestävä aasi-mulkku, hyi!

        Kyrpäasioiden asiantuntija se siellä. Oma, olikos se nyt se hammastikun päässä roikkuva vadelma, nyljetty kaljukippura, se se on maailman paras mulukku. Veikkaan, että se kärki ei ole kastunut kuin uidessa ja kustessa.

        Kuinkahan hirveän pieni sulla on levossa, = "Velton ne naiset yleensä leipoo kovaksi ja isoksi sanoen " oih kun ihanasti paisuu " ja sitten ne imee sitä ennen pilluun laittoa :)", jos naiset imevät sen isoksi 11-senttiseksi...
        Taitaa olla kuitenkin vadelmankin sijassa metsämansikka :)


    • teppospete

      heh heh"jätä se sika",millä sä sen pituuden 13,52cm mittasit,mauserillako ,voi sinua reppanaa....et yhtään tarkemmin mitannu

    • isokalus

      Aloittajalle:
      Tiedän tunteesi, koska olen kokenut saman. Iso kullinen mies, joka myös sen tietää ja haluaa kulliaan kehuttavan ja itsekin leveilee sillä. Tosiasiassa välillä naiminen sattuu isokullisen miehen kanssa, koska se on vaan liian iso! Kakkoseen en halunnut häntä ollenkaan. sinne on parempi mennä pienemmällä, ja jo orkut lentää!
      Tuollainen mies ei minun kohdallani halunnut sitoutumista vaan halusi jakaa isoa kalua useille naisille. Siihenpä se sitten juttu jäikin, Jakakoon, mä en elä kalun koon perusteella.

      • "Kakkoseen en halunnut häntä ollenkaan. sinne on parempi mennä pienemmällä, ja jo orkut lentää!"


    • 8+10

      Minäkin kerran tapasin tuollaisen varustuksellaan rehentelijän. Vähän aikaa naitiin, ei se niin huippua ollut, kun sattui. Lopuksi se halusi vielä numeroarvosanan, millaista oli! Kohteliaisuuttani taisin sanoa 9,5. Ei tuommoinen ylisuuri mela kyllä mikään nautintoväline ole, mutta joillakin miehillä nousee siitä pissa päähän!

    • Viihdyttäjä
    • Jaaja23

      Naisissakin on paljon eroa. Vaikka mulla on ihan keskivertokokonen peli, niin on tullut myös sellaisia naisia vastaan, joilla sattuu ja on vähän liiankin tiukka. Kerran jopa kävi niin, että puolen tunnin yrittämisen jälkeen piti antaa periksi, kun ei sisään päässyt edes liukkarilla.

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin että pienimunaiset miehet eivät saa naista. Naiset haluaa isomunainen miehen. Länsimaissa nykyään sukuelimet koko on tärkein ihmisessä, siitä huomaa että länsimaailman on rappiotilassa, kaikenlaista homoseksuali ym pervoilu rehottaa. Nykymaailma on tilassa missä sodoma ja Gomorran kaupungit olivat. Seksi ja rietastelu täyttää ihmisten elämän

    • Anonyymi

      Kyllä on oikeasti niin, että iso kulli on kiihottavampaa kuin pieni kulli. Jos mies osaa käyttää iso kulliaan, voittaa aina pienet kalut.
      Naiset myös haluavat katsella mieluummin isoja kuin pieniä.
      Vävylläni on oikeasti iso kalu, olen muutaman kerran nähnyt paljaana lepotilassa, pitkä ja paksu.
      Näkyy selvästi housuissa pullotuksena ja kyllä sitä mieluusti katselen kun muistaa miltä näyttää.
      Pieni kulli ei olisi jäänyt mieleen.

    • Anonyymi

      Oot sentään kehunu, ite en saa omalta kumppanilta mitään kehuja enkä edes seksiä. On varmaan niin naurettavan pieni nysä ettei sen takia kiinnosta.

    • Anonyymi

      Miehen Munat on tärkeintä mitä miehellä on. Mä oon nainen haluun isomunainen mies, mies ei tarvitse olla älykäs kun on Isot Munat ja paljon rahaa. Mies ei ole mitään jos on pienet Munat, pienimunaiset miehet tappa koon itsensä. Mulla on Isot rinnat ja hyvä perse, etsitään isomunainen ja rikas mies, mä en haluu mennä duunia mun mielestä mies elättää naisen, mies on naista varten
      Mä oon feministi miehet ovat laiskoja luusereita paskoja, suomalainen mies on ruma pienimunaiset

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe