Hei auttakaa. Mikä oli se scifi sarja. Siinä oli yhdessä jaksossa suomalainen laivue. "The Flying Finns." Jotka kylläkin puhuivat hieman venäläis aksentilla. Kyseinen laivue ei jaksossa kauaa vilahtanut koska heidät tuhosi muukalaialus jonka kyljessä oli maalattu pääkallo ja teksti englanniksi jättäkää kaikki toivo, tai siihen suuntaan. Kyseinen sarja tuli vuosia ja taas vuosia sitten. En muista kanavaa. Ihmiskunta taisteli muukalaisrotua vastaan (aika yleinen juoni kylläkin) jonka alueille he olivat itsensa änkeneet.
Mikä Sarja??!!
Yogi
2
557
Vastaukset
- zero
Olisiko englannikieliseltä nimeltään
"Space: above and beoynd"?- Yogi
Yeas, se oli juuri tuo sarja. kiitos sinulle kun annoit nimen sarjalle. Löysin sen ansiosta netistä sarjan sivut . Nyt yritän saada sarjat itselleni. ja katsoa erityisesti jakson jossa suomalaislaivue tuhotaan! Kiitos!!! Kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848