Valokuvaaja

tyttö3

Löytyykö Parkanosta valokuvaajaa? Olisi kesällä tarvetta sellaiselle. Missä olette käyneet ja mitä olette pitäneet lähiseudun valokuuvaajista? Kuka olisi paras valokuuja Parkanossa tai lähellä Parkanoa?

22

2527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

Seppo Myllyviita Karviasta www.karvianvalokuvaamo.fi , huippu tyyppi ja ammattitaitoinen

• kuvaajat

Jos haluaa päästä halvemmalla niin kannattaa kysellä alan harrastelijoilta. Giedän ainakin yhden joka on kuvaillut häitä ja hautajaisia pientä korvausta vastaan. Ottanut myös hääkuvat.

• 4+3
        kuvaajat kirjoitti:

Jos haluaa päästä halvemmalla niin kannattaa kysellä alan harrastelijoilta. Giedän ainakin yhden joka on kuvaillut häitä ja hautajaisia pientä korvausta vastaan. Ottanut myös hääkuvat.

eli pimeää bisnestä, jolla valokuvausharrastajat usein rahoittavat harrastustaan??

• huonotkuvat

Huippuhinnat on ainakin Karvian valokuvaamolla ,enkä allekirjoittaisi noita kehujakaan.

• pimeepä juu
        4+3 kirjoitti:

eli pimeää bisnestä, jolla valokuvausharrastajat usein rahoittavat harrastustaan??

Voihan sitä pyytää, vaikka serkkupojan kuvaamaan ja maksaa kulut. En tuota nyt kauheasti pimeäksi bisnekseksi sanoisi. Saako serkkutyttöä pyytää tekemään hääpuvun pientä korvausta vastaan tai toista tekemään kakut?

• kuveja
        4+3 kirjoitti:

No tuolla kaverilla kyllä toiminimi joten kuittihommaa on.

• Seppo, Seponseppo

Siis Seppo, vai?

• mie vaan

Parkanossa kuvia ottaa www.kunnonkuvat.fi. kokemusta kuvaajasta ei ole.

• Jarva59

Kunnonkuvat. Kuvaaja Klaus Myllymäki tosi osaava. Ottaa huomioon varjot ym. ettei osu naamaan jne. Samaa ei valitettavasti voi sanoa edes kaikista "ammattilaisista". Suosittelen!

• kokemusta on

Hah..ha, tyypillistä Myllymäkeä. Kehua retostaa täällä itse itseään. Kuvat eivät todellakaan ole mistään kotoisin tämän kuvaajan toimesta.

• Foto
        kokemusta on kirjoitti:

Hah..ha, tyypillistä Myllymäkeä. Kehua retostaa täällä itse itseään. Kuvat eivät todellakaan ole mistään kotoisin tämän kuvaajan toimesta.

Kerhokuvat itsessään oli hyviä kuvatusta kohteesta mutta ryhmäkuvan taustat oli tietokoneella muokattu ihan kamaliksi. Miksi pilata muuten hyvä yhteiskuva tekemällä täysin luonnottoman sekasotkuinen tausta.

• Ei Seppälää mihinkää

Seppälän valokuvausliikettä alkää vaan ottako, epärehellistä toimintaa, laskuttelee vuosikausia samoja juttuja Lindorffin kautta ja milloin mistäkin.

• Niko_Korhonen
    • Palveluja tarvinnut

Itse olen ollut tyytyväinen paikallisen kuvauksiin. Yritysvoisi mainostaa lehdessä. Kuvausajat helppo sopia. Kunnonpesti ja kunnonkuvat on hyvä juttu Parkanossa. Toivottavasti ei pidä paikkaansa, että loppuvat Parkanossa.

• Valokuvaajat.fi

Parkanossa kuvaavat useat Pirkanmaan ja varsinkin Tampereen alueen kuvaajat. Joten, jos kyseessä on keikkakuvaus (häät, miljöökuvaus, yrityskuvaus jne.), niin kuvaajan ei tarvitse välttämättä olla Parkanosta kotoisin ja samaa pätee lähes kaikkiin Suomen pienempiin paikkakuntiin.

-Valokuvaajat.fi, http://www.valokuvaajat.fi

• werwer

Suositelkaa, kenen kuvista tykkäsitte?

• Asiakas1

Studio Luminkan (Korhosten liike) kuvat ovat mainioita ja palvelu ystävällistä ja lämminhenkistä, suosittelen lämmöllä!

• mp12

Studio Luminkaa suosittelen minäkin!!

• eläkeläisrouva..

Minäkin voin suositella Studio Luminkaa. Olen asioinut siellä muutaman kerran. Palvelu on todella hyvää.

• Jatsjats

Onko Luminkan hintataso millainen vrt Myllyviita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5243
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5044
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1774
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe