Olen nimeltämainitsemattoman Suomalaispanimon työntekijä ja minun on nyt pakko avautua tänne, sillä te oluen nauttijat ette todellakaan tiedä mikä on koko totuus näistä Suomalaisista panimotuotteista.
Se panimo jossa työskentelen jo kohta 15-vuotta on eräs nimekäs Suomalainen panimo ja teen edelleen 3-vuorotyötä.
Niin olen näiden 15-vuoden aikana nähnyt aina sen meiningin mikä on kaljatehtaalla tapahtuva totuus oluen valmistuksesta.
Sinne kun lisätään tuotantoprosessissa mm. hartsia käymisprosessoinnissa, joka myös maistuu tuolle "kissan kuselle" aromeissa. Mutta se pahempi juttu on sitten nämä tehtaalla juoksentelevat rotat joita aina pääsee useita kappaleita uimaan sinne olutmäskin sekaan. Niidenkin rottien aromit maistuvat teidän oluessanne, että Bon Apetit vaan itse kullekin jalalle.
Itse olen viimeiset 15-vuotta juonut vain ulkomaalaisia lager oluita ja keskittynyt enemmän mm. Guinnesiin.
Rotat uiskentelevat olut-altaissa tehtaalla
9
498
Vastaukset
- Oluen lirpittäjä
Koff-oluthan on herkullista. Että hyviä rottia teillä uiskentelee.
- Panimotyöntekijä
Mistä helvetistä sä arvasit, että millä panimolla mää työskentelen?
- Oluen lirpittäjä
Panimotyöntekijä kirjoitti:
Mistä helvetistä sä arvasit, että millä panimolla mää työskentelen?
Olen oluen juomisen lisäksi myös selvännäkijä.
- juubajuu...
"Itse olen viimeiset 15-vuotta juonut vain ulkomaalaisia lager oluita ja keskittynyt enemmän mm. Guinnesiin."
Jaahas, tässä meillä on Olut Tietäjä 2013. Onnittelut. - turitsiii
ei ole totta ! mistä voit tietää ulkomaalaisen oluen valmistuksesta ? ehkä ihan samaa tai pahempaa ?
- Leidi431f
Moi asdkfjsaöldkjfösadjfa aös jfösao jföf asoidj
- --------------------
Rapa kaljaahan nuo Suomalaiset oluet tuppaa olemaan ja rotathan tykkää rapaojista
- kilju-ukko
Kalja se on vain ripulia rahvaan!
Mikään ei voita hyvää kotitekoista kiljua, se on jämpti! - p.o.korjaaja
"olutalitaissa"
"suomalaisista"
"suomalaispanimon"
"lager-olutta"
"15 vuotta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701722Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091250
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1671114Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148962Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58955