Rotat uiskentelevat olut-altaissa tehtaalla

Panimotyöntekijä

Olen nimeltämainitsemattoman Suomalaispanimon työntekijä ja minun on nyt pakko avautua tänne, sillä te oluen nauttijat ette todellakaan tiedä mikä on koko totuus näistä Suomalaisista panimotuotteista.

Se panimo jossa työskentelen jo kohta 15-vuotta on eräs nimekäs Suomalainen panimo ja teen edelleen 3-vuorotyötä.

Niin olen näiden 15-vuoden aikana nähnyt aina sen meiningin mikä on kaljatehtaalla tapahtuva totuus oluen valmistuksesta.

Sinne kun lisätään tuotantoprosessissa mm. hartsia käymisprosessoinnissa, joka myös maistuu tuolle "kissan kuselle" aromeissa. Mutta se pahempi juttu on sitten nämä tehtaalla juoksentelevat rotat joita aina pääsee useita kappaleita uimaan sinne olutmäskin sekaan. Niidenkin rottien aromit maistuvat teidän oluessanne, että Bon Apetit vaan itse kullekin jalalle.

Itse olen viimeiset 15-vuotta juonut vain ulkomaalaisia lager oluita ja keskittynyt enemmän mm. Guinnesiin.

9

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oluen lirpittäjä

      Koff-oluthan on herkullista. Että hyviä rottia teillä uiskentelee.

      • Panimotyöntekijä

        Mistä helvetistä sä arvasit, että millä panimolla mää työskentelen?


      • Oluen lirpittäjä
        Panimotyöntekijä kirjoitti:

        Mistä helvetistä sä arvasit, että millä panimolla mää työskentelen?

        Olen oluen juomisen lisäksi myös selvännäkijä.


    • juubajuu...

      "Itse olen viimeiset 15-vuotta juonut vain ulkomaalaisia lager oluita ja keskittynyt enemmän mm. Guinnesiin."

      Jaahas, tässä meillä on Olut Tietäjä 2013. Onnittelut.

    • turitsiii

      ei ole totta ! mistä voit tietää ulkomaalaisen oluen valmistuksesta ? ehkä ihan samaa tai pahempaa ?

    • Leidi431f

      Moi asdkfjsaöldkjfösadjfa aös jfösao jföf asoidj

    • --------------------

      Rapa kaljaahan nuo Suomalaiset oluet tuppaa olemaan ja rotathan tykkää rapaojista

    • kilju-ukko

      Kalja se on vain ripulia rahvaan!

      Mikään ei voita hyvää kotitekoista kiljua, se on jämpti!

    • p.o.korjaaja

      "olutalitaissa"
      "suomalaisista"
      "suomalaispanimon"
      "lager-olutta"
      "15 vuotta"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      258
      2776
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      12
      1765
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1619
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1522
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1375
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1210
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      983
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      938
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      918
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      915
    Aihe