Kokemuksia terminaalin vaihdosta Indira Gandhilla?

iiiiiiintia

Tarkoitus olisi lentää Finnairilla Delhiin ja suoraan sieltä Etelä-Intiaan, Kochiin tai Trivandrumiin. Finnair saapuu aamulla noin 5.30 terminaali 3:een. Spicejet ja IndiGo taas lähtevät vanhasta 1-terminaalista, jonne on kuulemma 9 km matka. Onko kellään kokemuksia, kuinka kauan terminaalin vaihto kestää aamutuimaan ja kuinka hankalaa se on? Kuljetusbussi kulkee 20 min välein terminaalien väliä, mutta onko taksi kätevämpi?

Jossakin neuvottiin, että koska reitti 1-terminaaliin kulkee tavallista moottoritietä, matkaan pitäisi varata noin tunti. Oman kokemukseni mukaan varhain aamulla teillä ei ole yleensä kamalasti ruuhkaa, mutta toki Intiassa kaikki aina kestää. Mikähän olisi realistinen aika varata vaihtoon?

5

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delhi ja Mumbai

      Delhi ja Mumbai ovat sellaisia kaupunkeja, jotka ei nuku koskaan, eli aamulla klo 5.30 on täysi tohina päällä. Omat kokemukseni tienpäältä on ihan itse hankittuja, joko itse ajaen taikka autonkuljettajan kyydissä ollen.
      Itse pitäisin kuljetusbussin järkevämpänä vaihtoehtona, ellei ole käytettävissä tuttua ja luotettavaa taksia/ autoa-kuljettajaa.

    • shuttle bus

      Suosittelen bussia. Lähtee kätevästi terminaalin edestä, eikä matkaan kulu kauheasti aikaa. Kuukausi sitten yrittivät rahastaa 25 rupiaa per nenä, vaikka mainostavat "free shuttle bus". Emme maksaneet, eikä poiskaan heitetty. Olisi kuulemma pitänyt hakea jokin tiketti jostakin.

      • Shuttelea

        suosittelen minäkin. Ja se on nimensä mukaisesti ilmainen, väittää kuski sitten mitä hyvänsä. Aikaisemmin ainakin shuttlen käyttöön riitti lentolippujen näyttäminen. Tämä kokemus on siis jo pikkaisen vanha, sillä se on viime kesältä. Intiassahan käytännöt saattavat muuttua aika useinkin, ja mukavinta on seurata informaation kulkua työntekijätasolle asti. Siitä hyvänä esimerkkinä esim. informointi VOA:n käyttöönoton ekana vuonna. Vaan eihän se ihan näppärästi sujunut täällä Suomen päässäkään. Kenttähenkilökunta ei ollut päästämässä Delhin koneeseen viisumittomia matkailijoita.


    • meilä meni sillai

      että Finskin lento lakskeutu Delhiin joltisenki aikataulun mukhaan 6:35. pikku huiskettahan siinä maahantulomuodollisuuksien kans aina on. terminaalin ulukopuolelta löyty sitte koju, josta tulo / jatkolento - lippujen esittämiselä sai tiketin bussiin ( oikeen ystävällisen opastuksen oikiale lähtölaiturile)
      matka on ehkä just se kymmenisen kilsaa mutta aikaa koko haukusutheen heleposti kulluu hyvinki puolisentiimaa.
      entäs taxi sitten? saattaapi mennä joutusastikki mutta saattaa olla menemättäki. PrePayd - taksit ajjaa suoraan, mutta tiketin osto voipii olla jonon takana. taas mittaritaxi, voipii mieluusti ajattaa keskustan kautta ja se sitten maksaa ja varsinki vie aikaa ;-) It Happends In India.
      empä alle kahdentunnin alkas vaihtua suunnittelheen.

      perapappa

    • 10+7

      Dösämatka n. 20-25min.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe