Onko Rover 600 2,0T hyvä?

osatja

Ostamassa Rover 600 -99 2,0T ajettu 140tkm ja haluaisin tietää minkälainen auto on kyseessä?

- Onko kallis ylläpitää?
- Toimiiko talvella?
- Minkälainen ajettavuus?

Kiitos!!!

6

3360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aksu

Hei

Olen ajanut vuodesta 1998 rover 620 ti:llä 114 000 km. Olen ollut tyytyväinen auto on huollettu säännöllisesti Karaasissa tai Off road centerissä ja viat ovat olleet normaaleja kulutusosien uusimisia pakoputki, jarrupalat jne. Kulutus on ihan ok mielestäni siinä 7,5 - 8,5 litraa sadalla ottaen huomioon auton erinomaisen suorituskyvyn. Ahveniston moottoriradalla olen pari kertaa käynyt ajelemassa ja meno on ollut nautittavaa ja kyseisillä kerroilla sain vertailua uuteen mini cooperiin ja jaguar x type kyydissä niin kyllä minä kallistuisin siihen että roverin alusta paremmin toimii. Maalivika autossani oli uutena mutta se tuli takuuna korjattua ja tällähetkellä maalipinta on vielä todella hyvä joten ei valittamista.

T:Aki

• Reijo R

Samaa vuosimallia. Ollut uudesta lähtien, eikä pientä sähkövikaa (keskuslukitus) lukuunottamatta ole ollut ongelmia. Kehtaako kysyä paljonko katsomallasi Roverilla on pyynti?

• osatja

n.18000€

• Roveristi

Kerran tuossa tein kauppaa 600Ti:stä, mittarissa oli 132tkm. Muuten jees, mutta huonosti pidetty, tupaikoitu sisällä, ulkopuolella paljon käytön jälkiä. Voimaa tuntui löytyvän oikein mukavasti, ja ajoasento lyhyellekin ihmiselle (itse 160 senttinen) löytyi helposti.

Karaasi Espoossa tiesi sanoa 600Ti:stä, että on kuulema todella vähävikainen auto.

Kaikkista mukavin autossa oli se, kun varustelista oli oikein kattava, eikä autolla ole järkyttävä hinta ollut uutenakaan (199.900mk)

Tekniikaltaan auto on aikalailla Roverin omaa, moottori Roverin T sarjaa. Tietty jossain aina kummittelee Honda, mutta Roveria auto on aikasta pitkälle. Sisusta on kyllä kieltämättä vähän japanimainen, kuten 400:ssa. Mutta 200:sen sisustus on erilainen.

Mutta en kyllä missään tapauksessa hauku 600:sta, hyvä auto ihan varmasti!

• tutkinut asiaa

itse asiassa jarrut on hondan ja etupään tukivarret ja aksiaalinivelet ja raidetangon päät
        feredal mogulilla on nettisivut josta näkee osien sopivuuden!!! myös etupyörän laakerit on accordin,mutta takapyörän laakerit on roverin tosin skf valmistaa niitä! useimpia osia saa tarvikkeena ihan normaalista varaosaliikkeestä, kun tietää mitä kysyy sanoo vaikka esim. honda accordin etupyörän laakeri, tukivarsi, tukivarren pusla jne...

• Rover 600 vm 99

Joko olet ostanut Roverin. Minulla olisi myynnissä samanikäinen Rover 600. Täydellinen huoltokirja. Ajettu 180tkm. Tämän kyseisen yksilön koeajo löytyy netistä osoiteessa www.nettiauto.com/viewArticle.php?id=96&content=more

Virheetön yksilö ja hinta vain 12999 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6267
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1705
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1354
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1008
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      991
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      903
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      889
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe