PÄÄN TÄRINÄ

muitakin oireita on

haluaisin parkison potilailta saada tietoa.Täriseekö pää pieniä jatkuvia nykäyksiä kokoajan.Eli kun katsot peilistä kasvojasi huomaat sen tärinän.

9

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abf

Minulla ainakin leuassa oli tärinää ja kyllä päässäkin. Jäykkyyttä myös Minulla niskalihakset kireällä niin se heijastu myös päähän. Lihaskireys tärinä kömpelyys niska/olka/hartiaseudun kivut jäykät jalat jalan kivut yms
      eli jos on näitä niin varaa aika vaikka yksityisneurologille niin pääset nopeasti

• Parkinnsonko

Toinen vaiva on kun teen kävellessä käännöksen meinaan kaatua.Horjahdan vasemmalle.Aina vasemmalle.Jalat on jäykät varsinkin vasen jalka joten helposti kompuroin.Onko teillä ollut moista vaivaa?

• Abf
        Parkinnsonko kirjoitti:

Toinen vaiva on kun teen kävellessä käännöksen meinaan kaatua.Horjahdan vasemmalle.Aina vasemmalle.Jalat on jäykät varsinkin vasen jalka joten helposti kompuroin.Onko teillä ollut moista vaivaa?

Sama juttu minulla ! Minulla oikealla enempi jäykkyyttä ja kun teen käännöksen voi horjahtaa. Toinen juttu on se ettå kun kävellessä katsoo sivulle sekin horjuttaa tasapainoa. Nyt on tullu sellastakin että tuntuu kuin lihakset roikkuis yhtenä möykkynä esgm harteilla.

• tietoa kaipaava
        Abf kirjoitti:

Sama juttu minulla ! Minulla oikealla enempi jäykkyyttä ja kun teen käännöksen voi horjahtaa. Toinen juttu on se ettå kun kävellessä katsoo sivulle sekin horjuttaa tasapainoa. Nyt on tullu sellastakin että tuntuu kuin lihakset roikkuis yhtenä möykkynä esgm harteilla.

mISTÄ LÖYTÄÄ HYVIÄ NEUROLOGEJA JOTKA ERIKOISTUNEET PARKKIIN

• bargg
        tietoa kaipaava kirjoitti:

mISTÄ LÖYTÄÄ HYVIÄ NEUROLOGEJA JOTKA ERIKOISTUNEET PARKKIIN

Pk-seudulla esim. Seppo Kaakkola (30 v parkinsonia hoitanut) ja Valtteri Kaasinen

• bargg

Kaasinen siis Turussa, Mehiläisen lekurilistoilla kumpikin. Kaakkola on mun lekuri ja todella pätevä ja mukava, professori

• neurologia

Entäs onko pirkanmaan alueella hyvää esim.Tampereella.

• bargis

Ei ole omaa tietoa mutta Aki Hietaharjua Tampereella on hyväksi mainittu. Googlaa

• GOOGLAAN

KIITOKSIA SULLE TIEDOSTA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4908
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3339
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      19
      2574
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1653
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1282
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1037
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      975
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      865
    Aihe