haluaisin parkison potilailta saada tietoa.Täriseekö pää pieniä jatkuvia nykäyksiä kokoajan.Eli kun katsot peilistä kasvojasi huomaat sen tärinän.
PÄÄN TÄRINÄ
9
988
Vastaukset
- Abf
Minulla ainakin leuassa oli tärinää ja kyllä päässäkin. Jäykkyyttä myös Minulla niskalihakset kireällä niin se heijastu myös päähän. Lihaskireys tärinä kömpelyys niska/olka/hartiaseudun kivut jäykät jalat jalan kivut yms
eli jos on näitä niin varaa aika vaikka yksityisneurologille niin pääset nopeasti- Parkinnsonko
Toinen vaiva on kun teen kävellessä käännöksen meinaan kaatua.Horjahdan vasemmalle.Aina vasemmalle.Jalat on jäykät varsinkin vasen jalka joten helposti kompuroin.Onko teillä ollut moista vaivaa?
- Abf
Parkinnsonko kirjoitti:
Toinen vaiva on kun teen kävellessä käännöksen meinaan kaatua.Horjahdan vasemmalle.Aina vasemmalle.Jalat on jäykät varsinkin vasen jalka joten helposti kompuroin.Onko teillä ollut moista vaivaa?
Sama juttu minulla ! Minulla oikealla enempi jäykkyyttä ja kun teen käännöksen voi horjahtaa. Toinen juttu on se ettå kun kävellessä katsoo sivulle sekin horjuttaa tasapainoa. Nyt on tullu sellastakin että tuntuu kuin lihakset roikkuis yhtenä möykkynä esgm harteilla.
- tietoa kaipaava
Abf kirjoitti:
Sama juttu minulla ! Minulla oikealla enempi jäykkyyttä ja kun teen käännöksen voi horjahtaa. Toinen juttu on se ettå kun kävellessä katsoo sivulle sekin horjuttaa tasapainoa. Nyt on tullu sellastakin että tuntuu kuin lihakset roikkuis yhtenä möykkynä esgm harteilla.
mISTÄ LÖYTÄÄ HYVIÄ NEUROLOGEJA JOTKA ERIKOISTUNEET PARKKIIN
- bargg
tietoa kaipaava kirjoitti:
mISTÄ LÖYTÄÄ HYVIÄ NEUROLOGEJA JOTKA ERIKOISTUNEET PARKKIIN
Pk-seudulla esim. Seppo Kaakkola (30 v parkinsonia hoitanut) ja Valtteri Kaasinen
- bargg
Kaasinen siis Turussa, Mehiläisen lekurilistoilla kumpikin. Kaakkola on mun lekuri ja todella pätevä ja mukava, professori
- neurologia
Entäs onko pirkanmaan alueella hyvää esim.Tampereella.
- bargis
Ei ole omaa tietoa mutta Aki Hietaharjua Tampereella on hyväksi mainittu. Googlaa
- GOOGLAAN
KIITOKSIA SULLE TIEDOSTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754