Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

TT 600

jullikka

kertokaahan käyttäjät kokemuksianne kyseisestä pyörästä. Ajettavuus, tehot, huoltovälit, varaosien hinnat...jne.

5

1552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trumppa rules

      Moi !
      Kyselit tt-600. Itselläni oli sellainen mut meni lunariin ku rekka peruutti yli. Olin erittäin tyyväinen peliin. Ajo asento suosii matkantekoa eli ei ole kovin kyykky. Normaali huolto välit , mut venoja tuskin tarttee säätää vieklä 10tkm:ssä. Yleensä ne menee säätöön 20tkm:ssä. Varaosat normaalia hinta tasoa mitä japseissa on. jos asut hesan alueella niin Jl-bike hyvä mesta missä huollataa pyörä. tehoa pelissä 110 pollee eli riittävästi ja huiput n. 240 ja 0->100 . 4 sek kun et ole kilpa mopoillija ja sliksit ei ole alla. testeissä aika 3,5 sek 0->100h. Mielestäni ulkonäkö on onnistunut (makuasia) mut eipähä ole japsi peli. Nyt mulla ducati ja se o ihan vessa , oli sit eka viimeinen joka mulle tulee. 620 sport. eli älä ainakaan ducatia osta jos emmit trumppaa. Ostan sata varmasti 955 trumpan ens keväänä tai nyt vielä syksynä. eli ducati menee vaihtoon.

      • jullikka

        joo, jostain kumman syystä olen ihastunut kyseiseen menopeliin, vaikkei juurikaan ole kokemusta. jokin siinä polttelee...ja tuntuu toi hintatasokin olevan kohtuullinen, ainakin mun mielestä. koska itsellä on melko pahat selkävaivat, pyörän ajoasennon on syytäkin olla hieman pystymoi kuin puhtaissa kyykkäreissä. joten sekin puoli ok. tarttee tossa lopputalvesta viimeistään ettiä kyseistä pyörää. mitkähän liikkeet edustaa kyseistä merkkiä ?


      • ois
        jullikka kirjoitti:

        joo, jostain kumman syystä olen ihastunut kyseiseen menopeliin, vaikkei juurikaan ole kokemusta. jokin siinä polttelee...ja tuntuu toi hintatasokin olevan kohtuullinen, ainakin mun mielestä. koska itsellä on melko pahat selkävaivat, pyörän ajoasennon on syytäkin olla hieman pystymoi kuin puhtaissa kyykkäreissä. joten sekin puoli ok. tarttee tossa lopputalvesta viimeistään ettiä kyseistä pyörää. mitkähän liikkeet edustaa kyseistä merkkiä ?

        Moi !

        Mun vanha ns. vanha meni lunariin ku rekka peruutti päälle. vauriot. oik. puolen katteet. vilkku seisonta tuki. oik. jalka tappi. Mua vitutti suuresti ku meni lunariin. Ostin uutena ja ajettu 3900km. Yks he´mmo osti hyvinkäältä sen ruttu tukusta. Syy miks meni lunariin oli se , et runko olis mennyt uuiks koska seisonta tuku valettu runkoo. Ja mun piti saada uutta vastaava tilalle joten korjaus ao. ongelmaa ei käynyt , joten uuden rungon laitaminen ois maksanut liikaa. Sen takii men lunastukseen. Jos oisin tienyt kuka osti mun lunari pelin oisin ostanut sen takas satanolla mut enntätin ostaa ducatin joka o susi , jota en silloin tiennyt. ni täs nyt ollaan. Tein juuri kaupat trumppa 955i eli ducati lähtee ja ostin uuden -04 trumpan. jos haluat tietää mun vanhasta moposta lisää joka läöhtee uskosin 8000-8500 ni soita 050-5667034/jari. tiedän mitä se hemmo makso siitä ja paljo sil meni korjauksin ( alle tonnin). Se mua täs harmittaa ku enntätin ite ostaa sen italiaanon ja kyse oli viikosta ku sen hemmo soitti mulle ja kysy miks 600 meni lunariin.
        t.jari
        ps. mul kuvii siit trumpasta jos haluut nähä ni ppistä suora meilisi mulle ni laitan niitä sulle. väri o musta.


      • jullikka
        ois kirjoitti:

        Moi !

        Mun vanha ns. vanha meni lunariin ku rekka peruutti päälle. vauriot. oik. puolen katteet. vilkku seisonta tuki. oik. jalka tappi. Mua vitutti suuresti ku meni lunariin. Ostin uutena ja ajettu 3900km. Yks he´mmo osti hyvinkäältä sen ruttu tukusta. Syy miks meni lunariin oli se , et runko olis mennyt uuiks koska seisonta tuku valettu runkoo. Ja mun piti saada uutta vastaava tilalle joten korjaus ao. ongelmaa ei käynyt , joten uuden rungon laitaminen ois maksanut liikaa. Sen takii men lunastukseen. Jos oisin tienyt kuka osti mun lunari pelin oisin ostanut sen takas satanolla mut enntätin ostaa ducatin joka o susi , jota en silloin tiennyt. ni täs nyt ollaan. Tein juuri kaupat trumppa 955i eli ducati lähtee ja ostin uuden -04 trumpan. jos haluat tietää mun vanhasta moposta lisää joka läöhtee uskosin 8000-8500 ni soita 050-5667034/jari. tiedän mitä se hemmo makso siitä ja paljo sil meni korjauksin ( alle tonnin). Se mua täs harmittaa ku enntätin ite ostaa sen italiaanon ja kyse oli viikosta ku sen hemmo soitti mulle ja kysy miks 600 meni lunariin.
        t.jari
        ps. mul kuvii siit trumpasta jos haluut nähä ni ppistä suora meilisi mulle ni laitan niitä sulle. väri o musta.

        tere, ja kiitos vaivannäöstäsi. nyt vain on niin, että tein jo kaupat uudesta triumphista !! piru kun suomen talvet on niin pitkiä..


    • tt

      minkä maalainen toi triump on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe