bulimia ja paino

fatfatfatfat

hei. eli kysyisin teilt kuinka oksentaminen (bulimia) onko vaikuttanut painoonne? kun itse olen lihonut kymmenen kiloa, ja se on paljon! erityisesti ihmettelen tätä koska lukiessani noita ahmin tänään-ketjuja, eivät ahmimani ruokamäärät ole lheskään niin suuria... jos täällä on joku joka on bulimian aikana lihonut ja sitten tervehtynyt, tippuiku paino takaisin lähtöpainoon itsestn vai pitäkö laihduttamalla laihduttaa ne kilot pois?

2

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • back to bulimia

      Laihduin parikymmentä kiloa bulimian avulla. Tosin siinä oli siis ahminnan/oksentamisen lisäksi ankarat paastoamiset, esim. pari päivää syömättä, ahmintaa, oksentaen kaikki ulos. Sama uudestaan.

      Yritin toipua ja olin lähes vuoden oksentamatta. Aloin myös syömään paremmin ja terveellisemmin. Kuitenkin välillä sorruin ahmimaan, mutta koska en oksentanut niin tietysti lihoin siinä sitten mukavasti talven aikana eritoten kun ei tullut liikuttua pahemmin.

      Tottahan paino nousee, mutta jos siinä samalla harrastaa liikuntaa ja on tosi tarkka sen suhteen mitä syö niin kai siinä noin viiden kilon lihomisella selviää bulimiasta toipuessaan.

      en tiedä enää mitä kirjoitan.

      nälkä sumentaa mieltäni pitäs lähteä kauppaan

    • suffa19

      Ite laihdun bulimia-aikoina 29 kiloa. Pelkästään oksentamalla, ei minkäänlaista pakkoliikuntaa tai paastoja, mutta kun oksensi päivässä vartin välein, niin kyllähän sitä painoa tippui. Loppuaikana paino tippui pari kiloa viikossa ja 32 kiloisena sain sydänkohtauksen, mikä pisti ajattelemaan.

      Lihoin sen jälkeen pudotetut kilot takaisin. Nyt oksennan taas, mutta paino ei jostain syystä halua tippu niin hyvin kuin ennen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe