Kysyin pääkallopaikalta. WGI:n tarjoamien palveluiden liikevaihto oli viime vuonna 200 miljoonaa ja jäsenmäär vajaa puoli miljoonaa. Liikevaihto siis n. 400 euroa jäsentä kohden. Jos voittoprosentti on vaikka 30, tekee se voittoa jaettavaksi 120€/vuosi jäsentä kohden. Ei ole kovin paljoa??
Wgi:n tuotto
9
1235
Vastaukset
- Yrittänyttä ei laiteta
Jotkut tienaa enemmän, jotkut menettää.
Näin kaikessa bisneksessä.
Itse ajattelin liittyä mukaan vielä tällä viikolla ainakin pienimmällä panoksella, huolimatta kaikesta sonnasta, mitä täällä on kirjoitettu.
Jos tästä jotain tulisikin, ei ainakaan harmita, ettei tullut kokeiltua. Aina löytyy napisijoita, jotka kärsii loppuiän, jos sijoitus on mennyt pieleen. Kuitenkin nämä valittajat pelaavat lottoa ja toivovat että päävoitto tulisi...- Unohda WGI
ei siihen enää kannata lähteä. Nyt vaan kerätään hölmöiltä loputkin rahat. Eihän vanhatkaan saa enää rahojaan ulos.
- jepe
Unohda WGI kirjoitti:
ei siihen enää kannata lähteä. Nyt vaan kerätään hölmöiltä loputkin rahat. Eihän vanhatkaan saa enää rahojaan ulos.
Nyt tälle pitää saada uutta potkua. Nämä negatiiviset kommentoijat vois jo lopetella myös, joku voi jäädä ihan sen vuoksi pois hyvästä bisneksestä ;)
Oliko ketään muuten WGI:n tilaisuudessa viime lauantaina Pasilan kongressikeskuksessa? - markkinoija
Tämä hemmo on jo mukana. Yrittää vain saada lisää porukoita mukaan. Naurettaavaa epärehellisyyttä.
- oli
jepe kirjoitti:
Nyt tälle pitää saada uutta potkua. Nämä negatiiviset kommentoijat vois jo lopetella myös, joku voi jäädä ihan sen vuoksi pois hyvästä bisneksestä ;)
Oliko ketään muuten WGI:n tilaisuudessa viime lauantaina Pasilan kongressikeskuksessa?Paljon uunoja oli paikalla, jotka maksoivat 10 euroa tyhjästä.
- Prestige
"Kysyin pääkallopaikalta." Greg Kennedy ilmoitti 18.08.2004 Norjassa, että he harkitsevat ko. tietojen julkaisemista. Antamasi luku ei mielestäni ole edes suuntaa antava.
- minä
Mietin tuota kun joku ei ole saanut rahojaan ulos...MIKSI?
Minulla ja miehelläni on wgi:n osakkeita, oli yhteensä noin 17000€ arvosta osakkeita ja myytiin kumpikin puolet ja me kuiten saatiin rahat ulos. Ja pay2 kortille ollaan siirretty pelivoitto rahoja aina silloin tällöin ja niitäki on voinut käyttää.
Siis ihmettelen miksi joku ei ole saanut rahojaan ulos jos on halunnut? - Prestige
minä kirjoitti:
Mietin tuota kun joku ei ole saanut rahojaan ulos...MIKSI?
Minulla ja miehelläni on wgi:n osakkeita, oli yhteensä noin 17000€ arvosta osakkeita ja myytiin kumpikin puolet ja me kuiten saatiin rahat ulos. Ja pay2 kortille ollaan siirretty pelivoitto rahoja aina silloin tällöin ja niitäki on voinut käyttää.
Siis ihmettelen miksi joku ei ole saanut rahojaan ulos jos on halunnut?Pay2:n ja WGI:n välit ovat kovin tulehtuneet. Pay2 ei ole toiminut siirtovälineenä WGI:ltä enää yli kuukauteen. Pay2 toimii jos on ladannut sinne rahaa ennen riitaa.
- Pay2
Prestige kirjoitti:
Pay2:n ja WGI:n välit ovat kovin tulehtuneet. Pay2 ei ole toiminut siirtovälineenä WGI:ltä enää yli kuukauteen. Pay2 toimii jos on ladannut sinne rahaa ennen riitaa.
Antaa huonon kuvan wgi.stä tälläinen toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536505Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava171391Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard81136- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,144885- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15848Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847