Hanken paras koulu

Maisteri Hankenilta

Minäpä suoritin maisterin tutkinnon Hankenilta. Mulla on laakerimaisteritutkinto eli olen vähän parempi kuin muut maisterit.

14

690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 luokaltako

Käy Siilin poeka ottamassa lääkkesi, niin jospa pääsi selviäisi =)

• Maisteri Hankenilta

Pitäisikö sua apukoululainen persu pistää avokämmenellä poskeen niin alyä tulisi vähän enemmän :D.

• MBA...

Otapa nyt vaan ne lääkkeesi, niin et luule olevasi toinen kirjoittaja palstalta. Laakerisi ovat nyt niin löysällä =)

• KelpoKonsultti

Riippuu vähän pääaineesta kumpi on parempi kkk vai Hanken. Hankenin vahvuus on ollut perinteisesti rahoitus - jonka suuntauksen Björn Wahlroos ollessaan professorina laittoi alulle. (Julkaisi jo alle kolmikymppisenä tutkimuksia amerikkalaisissa lehdissä). Kauppakorkeakoululla ei tuohon aikaan ollut rahoitusta itsenäisenä oppiaineena vaan aihetta sivuttiin kansantaloudessa ja laskentatoimessa (Hanken oli edellä rahoituksen oppiaineessa). Sittemmin 90-luvulla kauppoakorkeaan perustettiin rahoitus omaksi oppiaineekseen ja vaikea sanoa kumpi on tänään parempi paikka opiskella rahoitusta.

Melkeinpä kaikissa muissa oppiaineissa kauppakorkeakoululla on enemmän arvostettuja asiantuntijoita. Hankenin vahvuus on se, että se on pienempi ja koulumaisempi.

• voe mahoton

Mitäpä sitä Savossa etelän puupenkeistä välittämään. Meillä kun on Kuopiojon ylpenkki Jojensuun takasohvineen....

• näen jotta
        voe mahoton kirjoitti:

Mitäpä sitä Savossa etelän puupenkeistä välittämään. Meillä kun on Kuopiojon ylpenkki Jojensuun takasohvineen....

Meillehän ne välttää....

• A.D.H.D

Minäpä kävin ensin leikkikoulun, sitten esileikkikoulun ja vielä esikoulun ennen kuin edes koulua aloitin. Kouluun sitten hiihdin kesät talvet. Kiertokoulunkin kävin vastapäivään. Uimamaisteriksi valmistuin pääaineena estetiikka ja valikoiva erotiikka. Sen jälkeen olenkin ollut kieliä lukemassa osuusteurastamolla. Impotetntin paperit on plakkarissa.

• laakerimaisteri

Ettekö te nyt Wittu tajua kunnioittaa mua kun mä olen sentään laakerimaisteri.

• Anonyymi

Minäpä kävin amiskan.

• Anonyymi

Millaisia laakereita ne ovat? Liukulaakeri, kuulalaakeri, rullalaakeri, neulalaakeri? Lieriömäinen vai kartiomainen?

• Anonyymi

Ja mitä luin, että hankeen paras koulu.
      Minkä vuoksi hankeen pitäisi paras koulu heittää?

• Anonyymi

Takavuosina virnuiltiin Hankenin pääsykokeesta. Se oli tämmöinen. Hakijat kokoontuvat Hankenin edustalle. Professorit istuvat rakennuksen räystäälle ja huutavat: Kom in ! Ne jotka ymmärtävät mistä on kysymys toimivat kuten on kehoitettu ja pääsykoe päättyy.

• Anonyymi

Ehkä palkanneet rekrytoijiksi pikajuoksijoita ja se joka ei päässyt pakoon ammattijuoksijaa, läpäisi pääsykokeen...

• Anonyymi

Joo-o, Pöljällä ollaan. Tosin Pöljän kaltaisella landella tosin ei ole Hankeneita vaan lähinnä maamieskouluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1429
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1077
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1046
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      838
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe