Mieheni facebook oli jäänyt auki ja kävin kurkkaamassa hänen facebook viestejään. Näkyykö facebook viesteistä päivämäärä milloin viestikeskustelua on viimeksi luettu??
Jääkö faceen jälki kurkkimisesta?
9
644
Vastaukset
- kiinni jäit
Jos viestissä oli esim joku mitä miehesi ei ollut lukenut niin joo. Näkyy.
- Pörröpää4
Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...
- ei sit
Pörröpää4 kirjoitti:
Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...
Sit ei tie mistään. Ei pitäs näkyy. Miksi kävit? Löytykö mitään?
- älä ole herkkäuskone
Meillä oli avioliitossa sopimus että toisen puhelimeen saa vastata jos itse on estynyt. Enkä senvuoksi osannut odottaa mitään erikoista kun miehen kännykkän tuli viesti jonka aukaisin kun hän olli wC:ssä. Napasustin viestin auki ja siellähän lukiettä "Olet hassu pupuliini, hyvää ystävänpäivää sinulle". En kerinnyt poistaan viestiä kun mies palasi joten hän näki käyntini koska viesti siirtyi luettuihin. Kun asia selvisi hänelle niin siitä seurasi kauhea riita. Riidan syy ei ollut että hän kärysi vaan se että olin koskenut kännykkäänsä Jouduin vannoon että en enää koskaan koske. Viestissä oli lähettäjän nimikin jonka mies väitti olevan jonkun hullun joka kuitenkin tällähetkellä on hänen vaimonsa.
Uskoin/halusin uskoa hänen täysin tyhmiä juttujaan. Tutki ja usko minkä näet. luetut viestit voi poistaa FB:stäkin. - Elämä on paskaa
No joo! Mulle kanssa yksi naimisissa oleva mies kirjoittelee facessa ja poistaa aina meidän viestit, ettei jää vaimolle nuuskittavaa. Että ihan sillä.... :D
- pikkuvaimo123
Voi voi ja luuletko etten tiedä?!
Saat sen, tuu hakeen pois.. - elämä on....
pikkuvaimo123 kirjoitti:
Voi voi ja luuletko etten tiedä?!
Saat sen, tuu hakeen pois..Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?
- mmmm:)
elämä on.... kirjoitti:
Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?
Mä voin käydä ukkoni facebookissa ja spostissa milloin trykkään.Huomenna pitäs muutta sen luota pois.Uhkaa ja on aggressiivinen.Jääny kiinni sata kertaa nettilehmien panemisesta.Et silleen.Sitä saa mitä tilaa
- Artturin logiikka
Sekö sua eniten tässä huolettaa? Siinä tapauksessa asiat on aika huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569