Mieheni facebook oli jäänyt auki ja kävin kurkkaamassa hänen facebook viestejään. Näkyykö facebook viesteistä päivämäärä milloin viestikeskustelua on viimeksi luettu??
Jääkö faceen jälki kurkkimisesta?
9
649
Vastaukset
- kiinni jäit
Jos viestissä oli esim joku mitä miehesi ei ollut lukenut niin joo. Näkyy.
- Pörröpää4
Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...
- ei sit
Pörröpää4 kirjoitti:
Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...
Sit ei tie mistään. Ei pitäs näkyy. Miksi kävit? Löytykö mitään?
- älä ole herkkäuskone
Meillä oli avioliitossa sopimus että toisen puhelimeen saa vastata jos itse on estynyt. Enkä senvuoksi osannut odottaa mitään erikoista kun miehen kännykkän tuli viesti jonka aukaisin kun hän olli wC:ssä. Napasustin viestin auki ja siellähän lukiettä "Olet hassu pupuliini, hyvää ystävänpäivää sinulle". En kerinnyt poistaan viestiä kun mies palasi joten hän näki käyntini koska viesti siirtyi luettuihin. Kun asia selvisi hänelle niin siitä seurasi kauhea riita. Riidan syy ei ollut että hän kärysi vaan se että olin koskenut kännykkäänsä Jouduin vannoon että en enää koskaan koske. Viestissä oli lähettäjän nimikin jonka mies väitti olevan jonkun hullun joka kuitenkin tällähetkellä on hänen vaimonsa.
Uskoin/halusin uskoa hänen täysin tyhmiä juttujaan. Tutki ja usko minkä näet. luetut viestit voi poistaa FB:stäkin. - Elämä on paskaa
No joo! Mulle kanssa yksi naimisissa oleva mies kirjoittelee facessa ja poistaa aina meidän viestit, ettei jää vaimolle nuuskittavaa. Että ihan sillä.... :D
- pikkuvaimo123
Voi voi ja luuletko etten tiedä?!
Saat sen, tuu hakeen pois.. - elämä on....
pikkuvaimo123 kirjoitti:
Voi voi ja luuletko etten tiedä?!
Saat sen, tuu hakeen pois..Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?
- mmmm:)
elämä on.... kirjoitti:
Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?
Mä voin käydä ukkoni facebookissa ja spostissa milloin trykkään.Huomenna pitäs muutta sen luota pois.Uhkaa ja on aggressiivinen.Jääny kiinni sata kertaa nettilehmien panemisesta.Et silleen.Sitä saa mitä tilaa
- Artturin logiikka
Sekö sua eniten tässä huolettaa? Siinä tapauksessa asiat on aika huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551180- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838