Jääkö faceen jälki kurkkimisesta?

Pörröpää4

Mieheni facebook oli jäänyt auki ja kävin kurkkaamassa hänen facebook viestejään. Näkyykö facebook viesteistä päivämäärä milloin viestikeskustelua on viimeksi luettu??

9

658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinni jäit

Jos viestissä oli esim joku mitä miehesi ei ollut lukenut niin joo. Näkyy.

• Pörröpää4

Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...

• ei sit
        Pörröpää4 kirjoitti:

Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...

Sit ei tie mistään. Ei pitäs näkyy. Miksi kävit? Löytykö mitään?

• älä ole herkkäuskone

Meillä oli avioliitossa sopimus että toisen puhelimeen saa vastata jos itse on estynyt. Enkä senvuoksi osannut odottaa mitään erikoista kun miehen kännykkän tuli viesti jonka aukaisin kun hän olli wC:ssä. Napasustin viestin auki ja siellähän lukiettä "Olet hassu pupuliini, hyvää ystävänpäivää sinulle". En kerinnyt poistaan viestiä kun mies palasi joten hän näki käyntini koska viesti siirtyi luettuihin. Kun asia selvisi hänelle niin siitä seurasi kauhea riita. Riidan syy ei ollut että hän kärysi vaan se että olin koskenut kännykkäänsä Jouduin vannoon että en enää koskaan koske. Viestissä oli lähettäjän nimikin jonka mies väitti olevan jonkun hullun joka kuitenkin tällähetkellä on hänen vaimonsa.
      Uskoin/halusin uskoa hänen täysin tyhmiä juttujaan. Tutki ja usko minkä näet. luetut viestit voi poistaa FB:stäkin.

• Elämä on paskaa

No joo! Mulle kanssa yksi naimisissa oleva mies kirjoittelee facessa ja poistaa aina meidän viestit, ettei jää vaimolle nuuskittavaa. Että ihan sillä.... :D

• pikkuvaimo123

Voi voi ja luuletko etten tiedä?!

Saat sen, tuu hakeen pois..

• elämä on....
        pikkuvaimo123 kirjoitti:

Voi voi ja luuletko etten tiedä?!

Saat sen, tuu hakeen pois..

Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?

• mmmm:)
        elämä on.... kirjoitti:

Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?

Mä voin käydä ukkoni facebookissa ja spostissa milloin trykkään.Huomenna pitäs muutta sen luota pois.Uhkaa ja on aggressiivinen.Jääny kiinni sata kertaa nettilehmien panemisesta.Et silleen.Sitä saa mitä tilaa

• Artturin logiikka

Sekö sua eniten tässä huolettaa? Siinä tapauksessa asiat on aika huonosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7220
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2607
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      110
      2241
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1628
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1129
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      44
      1029
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      1009
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      961
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      763
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      763
    Aihe