Jääkö faceen jälki kurkkimisesta?

Pörröpää4

Mieheni facebook oli jäänyt auki ja kävin kurkkaamassa hänen facebook viestejään. Näkyykö facebook viesteistä päivämäärä milloin viestikeskustelua on viimeksi luettu??

9

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinni jäit

      Jos viestissä oli esim joku mitä miehesi ei ollut lukenut niin joo. Näkyy.

      • Pörröpää4

        Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...


      • ei sit
        Pörröpää4 kirjoitti:

        Ei siellä ollut lukemattomia viestejä vaan vanhat viestit inboxissa...

        Sit ei tie mistään. Ei pitäs näkyy. Miksi kävit? Löytykö mitään?


    • älä ole herkkäuskone

      Meillä oli avioliitossa sopimus että toisen puhelimeen saa vastata jos itse on estynyt. Enkä senvuoksi osannut odottaa mitään erikoista kun miehen kännykkän tuli viesti jonka aukaisin kun hän olli wC:ssä. Napasustin viestin auki ja siellähän lukiettä "Olet hassu pupuliini, hyvää ystävänpäivää sinulle". En kerinnyt poistaan viestiä kun mies palasi joten hän näki käyntini koska viesti siirtyi luettuihin. Kun asia selvisi hänelle niin siitä seurasi kauhea riita. Riidan syy ei ollut että hän kärysi vaan se että olin koskenut kännykkäänsä Jouduin vannoon että en enää koskaan koske. Viestissä oli lähettäjän nimikin jonka mies väitti olevan jonkun hullun joka kuitenkin tällähetkellä on hänen vaimonsa.
      Uskoin/halusin uskoa hänen täysin tyhmiä juttujaan. Tutki ja usko minkä näet. luetut viestit voi poistaa FB:stäkin.

    • Elämä on paskaa

      No joo! Mulle kanssa yksi naimisissa oleva mies kirjoittelee facessa ja poistaa aina meidän viestit, ettei jää vaimolle nuuskittavaa. Että ihan sillä.... :D

      • pikkuvaimo123

        Voi voi ja luuletko etten tiedä?!

        Saat sen, tuu hakeen pois..


      • elämä on....
        pikkuvaimo123 kirjoitti:

        Voi voi ja luuletko etten tiedä?!

        Saat sen, tuu hakeen pois..

        Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?


      • mmmm:)
        elämä on.... kirjoitti:

        Vasta kun teidän muksu on vähän vanhempi. Sitten vasta tuun hakeen. Pari vuotta vie kestät sitä, jookos?

        Mä voin käydä ukkoni facebookissa ja spostissa milloin trykkään.Huomenna pitäs muutta sen luota pois.Uhkaa ja on aggressiivinen.Jääny kiinni sata kertaa nettilehmien panemisesta.Et silleen.Sitä saa mitä tilaa


    • Artturin logiikka

      Sekö sua eniten tässä huolettaa? Siinä tapauksessa asiat on aika huonosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe