saman kokeneita?

keskenmenon jälkeen

En tiedä, onko tämä ihan oikea palsta tälle kysymykselle. Haluaisin vain tietää, jos täällä on joku, jolla menossa uusi raskaus nopeasti keskenmenon jälkeen, minkälaisia raskausoireita oli ja poikkesivatko jollain tavoin edeltävästä raskaudesta. Minulla 3 viikkoa nyt lääkehoidosta. Toissapäivänä raskaustesti oli jo oikeastaan negatiivinen (25 umol/l herkkyys). Raskausoireita minulla on ollut viikon ajan. Keskenmeenneessä raskaudessa raskausoireet tulivat myös ennen alkoin kiinnittymistä. Nyt pääasialliset oireet kova väsymys ja sex-halun selvä lasku sekä valkovuodon väheneminen ja aknen helpottuminen. Nämä ovat minulla olleet joka raskauden alussa. Rintojen arkuutta on mutta ei niin selkeää kuin keskenmenneessä raskaudessa. En tiedä mahdollisten kuukautisten alkamisajankohdasta...koska alkaisitte testaamaan mahdollista raskautta? Kannattaakohan jo alkuviikosta?

2

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susiekuuuuu

      Mulla alkoi uusi jo reilun viikon päästä lääkkeiden otosta. Oli kivulias, tehokas tyhjennys ja kaikestaan vuotoa vain jotain 4-5 päivää. En testaillut tai tiennyt raskausoireista mitään. Raskaus tuli ilmi 4 viikkoa tyhjennyksestä otetusta verikokeesta, hcg tuolloin 79 ja varmistui tuosta vkon päästä otetusta toisesta verikokeesta. Tuolloin hcg jotain 790. En tehnyt yhtään kotitestiä kun tuo varmempi. Raskausoireet alkoi tuosta vasta joskus 2-3 viikkoa myöhemmin.

      • keskenmenon jälkeen

        Osaakohan kukaan kommentoida. Jatkan tuosta aloituksesta. Eli testasin uudemman kerran ja edelleen "noin negatiivinen" eli aivan heikko joka ei ilmaantunut heti. Sitten testasin vielä kerran nyt alkuviikosta ja oli aivan puhdas negatiinen. Tänään minulla oli paha olla ja tuli tunne, että testaanpa vielä kerran ja testissä oli selkeä, ihan keskivahva positiivinen. Miten tämä on mahdollista kun testi oli vielä äsken negatiivinen? Eihän ne raskaushormonit voi päivässä humpsahtaa tuolla lailla plussan puolelle noin selvästi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe