entiäminne NÄEN NENÄNI, KATSON MINNE VAIN! apua!

nenä mielessäin...

Olen 12-wee
Ongelmana on nenäni!
Kun katson suoraan, näkökentän alareunassa näen nenäni :\
Tai siis enhän minä sitä huomaa muuten kuin jos ärsyttää tai on tylsää/ päätä särkee tai kiinnitän siihen liikaa huomiota.
Yleensä nenä näkyy silloin kun olen ollut paljon vaikka tietokoneella.
Mikä neuvoksi?! Jännitän nenääni niin paljon että sen kanssa on vaikea olla!
Kun sanon asiasta vanhemmilleni, he sanovat tyyliin jotain "oot ollu liikaa tietokoneella" tai että kiinnitän siihen liikaa huomiota.
Voiko tosiaan kyse olla siitä että ajattelen nenääni vaan niin paljon?

Help!

5

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me, myself and I

      Ihminen voi kehitellä itselleen ongelman ihan mistä vaan asiasta. Sä olet siitä loistava esimerkki. ;D

      Se on niin, että kun keskittyy johonkin MUUHUN kuin itsensä mittailuun ja itsensä tarkkailuun ja itsensä analysoimiseen, vähenevät ongelmatkin huomattavasti. Simple!
      Eli kannattaa treenata itsensä unohtamisen jaloa taitoa aina silloin kun pää alkaa painaa liikaa.

    • petteri punakuono

      Hemmetti nyt mä aloin kattoo mun omaa nenää :D Älä huomioi sun nenää! Sit et enää huomaa sitä et sua ees vaivas koko juttu. Kato kauemmas...älä nenääs...eli ei liian likeel...sit et ainakaan huomaa...tai sit kato tarkkaan tekstii mitä luet...en usko et se nenä tulee sit sun silmil...jos katot nenääs, et pysty lukee kunnolla...

    • kärsäkäs

      Ymmärrän ongelmasi, joskus harvoin on asia itseäkin ärsyttänyt.
      Samaa mieltä edellisten kanssa. Kun asia alkaa ärsyttämään sinua, yritä kiinnittä huomiosi johonkin muuhun. Tee jotain, katsele tv.tä, tai keskity katsomaan jotakin esinettä tai vaikka piirtelemään paperille kuvioita tai vaikka täyttämään sudokuja (mitä tahansa, mikä saa ajatuksesi ja katseesi irti nenästäsi).

      Ja jotta asia ei olisi ihan näin helposti kuitattu: kannattaa varmistaa, että nökösi on normaali. Esimerkiksi karsastus vetää katseen suunnan vinoon, mistä syystä nenä voisi näkyä häiritsevänä. Pidän tätä melko epätodennäköisenä kohdallasi, koska olet 12v ja luultavasti tällaiset asiat olisi jo kohdallasi huomattu ja hoidettu. Eli todennäköisesti vain kiinnität asiaan liikaa huomiota...

      • Temppa1

        Mites itsellä samoja oireita ollu jo suhteellisen pitkään ja ikää 17-v . muita näköoireita ei ole.


    • dsdd

      Siis kaikkihan näkee nenänsä, jos vaan kiinnittää siihen huomiota. Sinä ja nenäsi olette aivan normaaleja <3

      Olet kyllä todella suloinen, ihan kuin minä sinun iässäsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe