Moro!
Elikkä ongelmana on että eräs pelaamani PC peli käyttää näitä ohjelmia toimiakseen. lähiaikoina peli on alkanut kaatuilemaan ja heittämään virheilmoituksia "DOTNET 4.5 has failed" ja "Adobe AIR Debu Launcher has stopped working"
Olen ladannut molemmat uudestaan ja tehnyt kaikkeni. Tarviisin nyt apua joltain koodia ymmärtävältä, jos postaan tänne errorlogista virheilmoituksia niin jos joku vaikka ymmärtäisi. Oon nimittäi ihan käsi tuon koodin kanssa.
Kiitti jos joku viittii vaivautua auttaa.
Ongelmia AIR ja .NET modien kanssa
Nag3tti
1
800
Vastaukset
Tällä palstalla keskustellaan siitä miten tehdään ohjelmia .NET alustalla, eli tarvisit pelin lähdekoodit keskustellaksesi millään tasolla.
Nyt kuullostaa ennemminkin siltä, että pitäisi soitaa asiakaspalveluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669