Elikkäs linkkailkaa heppa-/poniblogejanne, ettin luettavia blogeja!! :)
HEPPABLOGEJA!!
27
840
Vastaukset
- hevostelija3
heppahullujenaatteita.blogspot.fi
- Minavuan<:
http://minajahevoset313.blogspot.com/
Siinä ois miun :D - Rooosa!
ridingwithroosa.blogspot.fi
- Ponsufani<3
www.my-life-with-ponies.blogspot.fi
Kertoo 11v tytön elämästä hoitoponinsa kanssa, ratsastustunnit mukaanlukien. Kaikki kiinnostuneet on tervetulleita?(: - loveponies!<3
http://jennynblogi99.blogspot.fi/
Tässä ois minun heppablogi, johon mahtuu myös ripaus lifestyleä :D - bloggajana
http://ellujaponit.blogspot.fi/
Blogissani on vasta 5 lukijaa, ja lukijoita kaivattaisiin lisää c: Tervetuloa vilkaisemaan blogiani !
"Blogissani kerron elämästäni hevosten ja ponien kanssa. Omistan shetlanninponitamman Oonan, joka on päättäväinen ja oman arvonsa tunteva. Blogissani tulee näkemään myöskin ratsastuskoulun hevosia, että yksityishevosia." - Pullaponitrulettaa<3
http://pullaponitrulettaa.blogspot.com
Blogissani on 9 lukijaa ja niitä kaivattaisiin lisää:)
Blogissani kirjoittaa 11-vuotias tyttö, josta voit lukea lisää blogista. Minulla on hoitoponi Kasper, 17-vuotias shetlanninponiruuna. Kerron blogissa myös elämästäni ja teen videoita aina silloin tällöin :) Youtube käyttäjäni saa myös tilata! Nimi on youtubessa: Eewwwii
Tervetuloa blogiini ja katsomaan videoitani youtubeen! :) - plöö
http://pienirussponi.blogspot.fi/
5 lukijaa ja kaivataan lisää:) - kkiiap
http://pikkuponeeeja.blogspot.fi/
Oma blogini, kerron blogissa elämästäni kahden nf ponin kanssa. Lukemalla selviää lisää!:) Liitythän lukijaksi jos pidät blogistani?:) - elka
http://kvitafjord.blogspot.fi/?m=1
Kertoo minun 16 vuotiian tytön, ja vuonohevoseni Kiian vasta alkaneesta taipaleesta. Uusi blogi joten lukijoita kaivataan :)! - Anna ja Lava
http://sulaalavaa.blogspot.com/
Blogi kertoo poneistamme, mukana myös rupaus elämääni... Olen superaktiivinen ja kirjoitan 1-3 kertaa päivässä, kommentoithan, osallistut kyselyyn ja liityt lukijaksi:D♥ - Ponityttö
kaksinkulkeeparhaiten.blogspot.fi
Kerron blogissani enimmäkseen harrastuksistani (yleisurheilu ja ratsastus)
Kirjoitan ainakin noin. 4-6 kertaa viikossa jos en enemmän.
Tarvisin blogilleni enemmän aktiivisia lukijoita.
Voisitko edes kädä kurkkaamassa ja kertoa mitkä asiat olivat hyvin ja missä olisi parannettavaa? :D - riding high 3d mmo
https://www.facebook.com/ridinghigh.thegame
Käykää tykkäämässä? :) - camijacindy
Blogi kertoo kohta 18-vuotiaasta tytöstä, 4:stä kauraturvasta ja muista karvaisista ystävistä, välillä myös tallin ulkopuoleisesta elämästä postauksii :) --> http://camillajacindy.blogspot.fi/
- ElnaJaHepat
elnanhevoselamaa.blogspot.fi
Kertoo siis minun hevoselämästäni, ja lukijoita on vasta 6 valitettavasi... Tulkaas vain lukemaan! - Ponifani
Mylifewithponies.blogspot.fi
Tässä on mun - Akuzio55
http://punaruunikko.blogspot.fi/
23-vuotiaan ponin elämää liikuttajan näkökulmasta. Ammu on varsin suloinen poni, jolta ei luonnetta puutu! - Bloggiii
http:\\ravurillakentille.blogspot.fi
- Minäääää
<http://braveava.blogspot.fi/>
Tuossa minun poniblogi :) - loppais
liittykää lukijaksi ja kommentoikaa! :) - Ehdotukseni
kakskorvaa.blogspot.fi
11- vuotias tyttö kirjoittaa unelmiensa rautiaasta pappasuomenhevosesta Hutusta, sekä kääpiökani Ursulasta aktiivisen epäaktiivista blogiaan. Blogi etsii omaa tyyliään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497