Te olette osaltanne auttaneet minua suunnattomasti valitsemallani polulla.
Olen lukenut jonkin aikaa tätä palstaa ja todennut että saatte jatkaa taistelujanne vielä ikuisuuden, viesteistä ei heijastu tahto aloittaa muutos tavoissanne, jokainen elää "pitäisi" maailmassa
"pitäisi" laihtua
"pitäisi" liikkua
"pitäisi" valita vähäkalorista ruokaa
"pitäisi" ottaa itseään niskasta kiinni
"pitäisi" sada tukea
"pitäisi" löytää kimppa laihduttajat
Ym.. loputon pitäisi maailma.
Viimme torstaina minun "pitäisi" maailma sitten loppui, minun vanha elämäni on loppu, perjantaina aloitin uuden elämän uusin kuvioin: minä teen ja suoritan, minä sallin elämääni virrata kaiken, eli elän virrassa. Kilojen pudottaminen alkoi välittömästi, sillä lihavuus ei kuulu uuteen elämääni. Perjantai aamuna painoni oli 90kg ja tänään tiistai aamuna 85,5kg joten minun paqinoni on pudonnut 500g-1kg per päivä. Älkää kauhistelko kyllä syön enemmän kuin koskaan entisessä elämässäni, mutta lopetin taistelun läskejäni vastaan. Toki tarvitsen uudistuneen ruokailu rytmin, mutta sekin on salliva ei tiukkaa taulukkoa ei kiellettyjä aineita, jos onkin, ajattelen se ei ole tarpeellinen juuri nyt sallin sen myöhemmin.
Tavoite olisi saavuttaa 70kg paino sillä olen 163cm pitkä ja iältäni 50. Ja tätä vauhtia varmaan parin viikon kuluttua se on saavutettu. Kiitos vielä kerran kaikille kun olette omalta osaltanne vaikuttaneet päätökseeni lähteä omalle polulleni. ja olen ihan yksin, ei ole kimppaa. Mielenkiinnolla odotan ystävien komentteja kun tapaan heitä, sillä kenellekkään en ole maininnut asiasta, aloitin vaan.
Kiitos teille kaikille
6
352
Vastaukset
- ....
Tuolla vauhdilla laihtuminen on ensinnäkin epäterveellistä ja toisekseen se ei taatusti ole pysyvää....
- Nasse-setä
olipas taas kannustava kommentti... :(
- onnekas onnistuja
Mitä terveys haittoja tulee, miksi se ei ole terveellistä. Ennen tätä muutosta kaikki toitotti ettei ole terveellistä kun olen noin lihava ja uhkailivat kaiken maailman sairauksilla ja jopa syövällä. Mikä minua nyt uhkaa? Minä koen voivani hyvin ja olo on energinen juuri nyt, ei hengästytä, vaatteet ei kiristä ja energiaa riittäis tie vaikka mihin.Eilenkin paino putos 500g.
- Marshmallow
Onnea uudelle tavalle elää! Toivon että pysyt päätöksessäsi ja tunnet syvää tyytyväisyyttä!!!
- Komea Mies
Hienoa juttu. Olet oikealla tiellä. Se, että elämäntapamuutoksen alussa paino putoaa noinkin nopeasti ei suinkaan ole vaarallista, vaan aivan normaalia. Pidemmän päälle paino ei kuitenkaan putoa noin nopeasti, vaan tasaantuu siihen 0,5-1kg viikossa tahtiin.
- Onnekas onnistuja
se tapahtuvan, mutta on se hienoa ettei tarvitse kovinkaan paljoa taistella enää senkun noudattaa mukavaa uutta tapaa ja syö. Ja onnea sinullekin kun olet löytänyt sisältäsi sen oikean henkilön joka on aina lähellä ja tarvittaessa tukena. Niinhän se on että sisällämme asuva henki se on joka meitä kantaa ja kaikki muu onkin jo valmiina senkun vain nautitaan tästä yltäkylläisyydestä ja runsaudesta.Kaikki mitä me tarvitaan on jo täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."291966Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2741556Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1001533Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601186Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261098Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791056Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981013