Cm16 higth speed carbine minkä grammaisia kuulia käyttäisin apua

Soft1

Mitä kuulia ostaisin 20-25grammasia? Koska olen kohta menissa ostaan

20

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!

      0,25

      • Herätys

        Älä osta diabloja!


      • hqilzlcs

        ajattelin ostaa proairsoftist m70 varmint mitä kuulii kannattaa käyttäää tässä aseessa


      • efgrehrfg
        hqilzlcs kirjoitti:

        ajattelin ostaa proairsoftist m70 varmint mitä kuulii kannattaa käyttäää tässä aseessa

        huoooh...


      • Herätys
        efgrehrfg kirjoitti:

        huoooh...

        Sanon vain yhden asian: Proairsoftin halvat tarkkuuskiväärit eivät ole trk. kiväärejä, koska niitä ei pysty virittämään jolla saataisiin eroa sähköaseisiin.
        Naskit pistää peukut alas Urban Siperin puolesta :D


    • joo'o

      Mulla on G&G GR 16 high speed kans ja käytän 0,25-grammasia guarderin kuulia. 20 g on aika painava kuula :D

      • Soft1

        Ostin sitten diaplon 20grammasii bio kuulii 5k no varmaan ne olis hyviä viimeks mulla oli 25grammasia


      • Herätys
        Soft1 kirjoitti:

        Ostin sitten diaplon 20grammasii bio kuulii 5k no varmaan ne olis hyviä viimeks mulla oli 25grammasia

        Hehee diablot on anaalista, koita guardereita, ne on vielä halvempiakin.


      • {turuk}
        Herätys kirjoitti:

        Hehee diablot on anaalista, koita guardereita, ne on vielä halvempiakin.

        Monta kertaa sanotaa et diablot on paskaa.. Ja sit se ostaa ison purkin niitä -_-


      • kokenut airsoftaaja
        Herätys kirjoitti:

        Hehee diablot on anaalista, koita guardereita, ne on vielä halvempiakin.

        dieblot on parhaita oon käyttänyt kymmenen vuotta niitä. 20g toimii


      • Herätys
        kokenut airsoftaaja kirjoitti:

        dieblot on parhaita oon käyttänyt kymmenen vuotta niitä. 20g toimii

        Jos diablot on parhaita voit luetella kokemuksiasi miksi muut kuulamerkit ovat huonompia kuin diablot.


    • jomppa1234321

      Mitään vikaa Diabloissa. Biokuulat ovat eri asia, mutta biokuulat ovat yleensäkin vähän mitä sattuu.

      • Herätys

        Ei niissä hirveästi vikaa ole, mutta kun Guarderit on halvempia ja lentää paaaljon paremmin niin miksi ostaa Diablon sontaa,


      • Herätys kirjoitti:

        Ei niissä hirveästi vikaa ole, mutta kun Guarderit on halvempia ja lentää paaaljon paremmin niin miksi ostaa Diablon sontaa,

        Diablon kuulat ovat 3 parhaimpia. G&G kuulat ovat parhaimpia sitten kai tuli Action armyn kuulat ja diablot oli 3.


      • Herätys
        soviet.sniper kirjoitti:

        Diablon kuulat ovat 3 parhaimpia. G&G kuulat ovat parhaimpia sitten kai tuli Action armyn kuulat ja diablot oli 3.

        Jaahas, et sitten edes ole vaivautunut kokeilla noita Guardereita kun tyydyt vaan diablon ulosteeseen. Naskit peukuttaa diablolle :)


      • Herätys kirjoitti:

        Jaahas, et sitten edes ole vaivautunut kokeilla noita Guardereita kun tyydyt vaan diablon ulosteeseen. Naskit peukuttaa diablolle :)

        Itse käytän G&G kuulia. Guarderit ei oo mitään huippu kuulia. Jos joudun käyttään diabloja niin käytän vain Diablo Extreme Precision kuulia.

        Meikäläinen käyttää vain laatu kuulia ;)


      • JIHAD!
        soviet.sniper kirjoitti:

        Itse käytän G&G kuulia. Guarderit ei oo mitään huippu kuulia. Jos joudun käyttään diabloja niin käytän vain Diablo Extreme Precision kuulia.

        Meikäläinen käyttää vain laatu kuulia ;)

        Onko Diabloita enää nykyään muita, kuin niitä Extreme Precisioneita? En ole ainakaan missään nähnyt.


      • Herätys
        JIHAD! kirjoitti:

        Onko Diabloita enää nykyään muita, kuin niitä Extreme Precisioneita? En ole ainakaan missään nähnyt.

        Guarderit ei mitään huipputasoa ole, mutta kyllä ne parempia ovat kuin Diablot. Onko sulla mitään mitattu tulosta. Älkää ottako tosissanne sitä proairsoftin diablojen tuotekuvausta, josta naskit saa erektion.


    • Soft1

      No mutta diaplot on yhtä samaa sontaaku muutki

    • hiekanvärinefäfäs

      ripa fädäääs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe