Voiko sähköurakoitsija koota sähkökeskuksen vai tarviiko siinä jotain erityistä ottaa huomioon.? Ajatuksena koota keskus hagerin osista, käyttäen vain hagerin osia. Pääkytkin ja 6kpl automaatteja. Entä jos niitä tekee 15 kpl?
Pieni ryhmäkeskus
4
807
Vastaukset
- oik. virtanen
Keskuksia saa tehdä kuka vaan.Urakoitsia joka keskuksen asentaa vastaa siitä.
- ....................
Tämä on ilmeisesti siitä "Suomi24-sähkärin käsikirjasta", ilmeisesti saman luvun alta kuin, "kaapelia saa hakata seinään kuka vaan, sähkäri tulee sitten kytkemään ja tarkastamaan".
- mpj77
Jep jep... Kyllä autonkin saa rakentaa itse mutta "katulailliseksi" tyypittäminen käykkään ihan niinkuin Strömsössä! Noitten keskusten kanssa on vähän samantyyppinen murhe... (Tyhmänä toki vielä ihmettelen miksi kukaan
haluaa rakentaa sen keskuksen itse kun valmiin saa halvemmalla ja säästyneellä
fyffellä voi latoa lisäpalikota tai ajastimia tai vaikka Logo:n ja kaikki asiakkaasta
lähtien on tyytyväisiä...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613141Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa962119- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122