Sairastin toissa talvena kaksi pahaa flunssaa, joiden jälkeen minulle jäi krooninen kurkkukipu ja nuha. Nielurisat vietiin viime marraskuussa, mutta toimenpiteestä ei ollut oikeastaan mitään apua... Kurkku on edelleen kipeä ja olen sen jälkeen sairastanut muistaakseni kolme pahaa flunssaa... Uutena oireena on tunne, että kitalaki on erittäin kuiva. Syvään hengittäessä ihan nenän tai ihan suun kautta "tunnen" kitalaen kuivuuden. Luin jostain, että kurkun kuivuus voi johtua astmasta tai allergiasta. Onko kenelläkään kokemuksia tästä? En saanut muista lähteistä selvyyttä siitä, että johtuuko kuivuus astman tai allergian lääkityksestä vai voiko kurkun kuivuus olla nimenomaan astman tai allergian oire...
Minulla on ollut koko ikäni LIEVÄ siitepölyallergia, joihin olen syönyt antihistamiinia. Antihistamiinin käytöstä ei ole ollut vaikutusta nykyiseen kurkkukipuuni... Ajattelin vain, että voiko toissa talven pahalla flunssallani olla yhteyttä esim. astman puhkeamiseen/allergian pahenemiseen...
Kuiva kitalaki allergiaa?
sannin_88
0
598
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693