Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

OMA PONI!!!!!!!!!!!

omaponiiiiiiii

minulle on tulossa ensi viikolla oma poni!!!!!!!!!! äiti ja isi osti! se on pieni. kertokaa ratsastuksesta ja hoidosta! Olen ratsastanut jo 4 kertaa joten olen jo aika hyvä!! mutta lisää vinkkejä!!!!!!!!!!

14

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna Oulusta

      Just joo...

    • Todellakin... Mistä noita oikein ilmestyy?

    • Ratsastaja<3

      Siis mitä iloo näistä on? :o

    • suasifufkaw

      Nauroin :D Olihan tää joku provo?

    • kokeneempi paljonkin

      Jos oot ratsastanut 4 kertaa niin oot tyhmä jos hankit siinä vaiheessa hevosen ja sanot vielä olevasi hyvä ja oliko Tää jokin vitsi

    • ton arvaa heti

      Juub kuule kaikki uskoo.

    • Hei halloo

      Siis haloo mä oon ratsastanut Jo noin. 5-4 vuotta ja mä saisin oman hepan jos mä haluaisin mut ei. mä ´kyllä haluan oman hepan MUT emmä vielä ole valmis omistamaan omaa heppaa, siis mulla on oma hoitoponikin


      Ja onko sulla muutes MITÄÄN kokemusta hevostelusta muuta ko ne NELJÄ ratsastus kertaa!!!!! ESIM hoito- vuokra ponia ?


      tymhäkin tietää et oo valmis omaan poniin.

    • Yks tyyppi vaa

      Mä olen ratastanut melkein koko ikäni. Enkä siltikään ole vielä omasta mielestäni valmis kuin vuokra hevoseen. Sain aika hyvät naurut.

    • I'm the provo. ofc

      Heeei... Mä leikin eilen my little pony-leluilla. Iskä lupas mulle oikeen ponin, kun tiedän my little pony- sarjan jokasen vuorosanan. Siistii!!

      • jotkutonmielisairaita

        lol... -.-
        Sä oot kuiteski Semmone 10-18w tyyppi siellä ruudun takana joka ärsyttää tahalteen hevosihmisiä.
        VIELÄ KOMMENTTEJEN LÄHETTÄJILLE:
        On ymmärrettävää että jotkut vaan on niib mielisairaita et laittelee tällasii.


      • Luuletko olevas hyvä -.-
        jotkutonmielisairaita kirjoitti:

        lol... -.-
        Sä oot kuiteski Semmone 10-18w tyyppi siellä ruudun takana joka ärsyttää tahalteen hevosihmisiä.
        VIELÄ KOMMENTTEJEN LÄHETTÄJILLE:
        On ymmärrettävää että jotkut vaan on niib mielisairaita et laittelee tällasii.

        Kuule kun sanot et oot hyvä ratsastaa ja oot ratsastanu 4 kertaa niin älä luulekkaan ja hevoseen tarvii paljon aikaa ja vastuuta ja sun pitää tietää kaikki sen hoidosta ja sulla pitää olla aikaa vastuuta!!!!


    • haista trollaaja pask*

      Vitt* kaikki uskoo!
      Mikä vit*n ongelma sulla on??!!??
      Tosta huomaa heti et oot n. 12-16w koska osaat tehdä sydämmii ja osasit laskea laskutehtävän!
      Muut kommaajat:
      Anteexi kielenkäyttöni...

    • -Luna

      Totaa.... Älkää ottako tosissane :´D!
      Ja haita trollaaja pask* (nimimerkki), mäkin oon 12 ja osaan kyl ihan konetta käyttää.

    • Paras vitsi palkinno

      voitaja löytyi täältä.


      Sul on hyvää läpää XD
      Kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe