no täällä kirjoittelee 15 vuotias tyttö joka odottaa lasta. minua vain pelottaa kertoa vanhemmille mutta tiedän että jossain vaiheessa pitää kuitenkin kertoa vanhemmille mutta siis tämän keskustelun pointtina oli se että sattuuko synnytys ian hirveesti ? vai onks se niiku siedettävää? kiitos jos vastaat :D
Vastaukset 3
- Troll
Hahaa you are fucked
- LooooooooooooooL
Mee viel MTV:n XD
- gyhuik
Sattuu mutta se,että kuinka paljon on ihan yksilöllistä.Minä itse en ole koskaan ennen kokenut mitään mikä sattuisi yhtä paljon, kipu oli ihan hirveää eikä lähelläkään siedettävää mutta heti kun sain lapsen syliin en edes muistanut enää sitä kipua.Minäkin olin silloin nuori, 16 vuotias ja jouduin heti synnytyksen jälkeen leikkaukseen. Kukaan ei ole kertonut minulle että miksi repesin niin pahasti mutta itsekkin sen verran ymmärrän,että 15 tai 16 vuotiaan vartalo ei ole vielä valmis synnytystä varten.. Olen nyt jo vanhempi ja olen saanut vielä 2 lasta, molemmat sektiolla syntyneet ensimmäisen synnytyksen takia. Antaisin mitä vaan että saisin synnyttää luonnollisesti mutta valitettavasti se ei ole mahdollista. En väitä etteikö nuorena voisi synnyttää, on monia jotka sen on tehnyt mallikkaasti mutta myös riskejä on. Mutta NAISEThan on luotuja synnyttämään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419